دانلود و خرید کتاب خانه دیوانه محمدرضا شمس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه دیوانه اثر محمدرضا شمس

کتاب خانه دیوانه

معرفی کتاب خانه دیوانه

کتاب خانه دیوانه نوشتهٔ محمدرضا شمس است. انتشارات علمی و فرهنگی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و از مجموعهٔ «کتاب‌های پرندهٔ آبی» است.

درباره کتاب خانه دیوانه

کتاب خانه دیوانه که با تصویرسازی‌های «ایلگار رحیمی» منتشر شده، دربردارندهٔ داستانی برای کودکان است. محمدرضا شمس در این اثر مصور که یکی از آثار مجموعهٔ «داستان‌های صلح و دوستی» است، داستان خانه‌ای را روایت کرده که یک آجر کم داشت و دیوانه بود. این خانه با همه سر ناسازگاری داشت و همه را فراری می‌داد. او تا چه زمانی به این رفتار ادامه می‌دهد؟ با خواندن این اثر مصور، داستان این خانهٔ دیوانه را خواهید فهمید.

خواندن کتاب خانه دیوانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه‌های سنی «الف» و «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمدرضا شمس

محمدرضا شمس، نویسنده، پژوهشگر، مترجم و مدرسی ایرانی است که در سال ۱۳۳۶ به دنیا آمده است. اولین کتاب او با عنوان «اگر این چوب مال من بود» در سال ۱۳۶۴ منتشر شد. این نویسنده جوایز متعددی را در طول سال‌های کاری خود دریافت کرده است؛ مانند لوح شورای کتاب کودک و دیپلم افتخار ‌IBBY برای کتاب «دیوانه و چاه»، نشان کلاغ سفید کتابخانهٔ مونیخ برای کتاب «تنبل پهلوان» در سال ۲۰۱۱، دیپلم افتخار نویسندهٔ برتر چهل سال (۱۳۵۷ - ۱۳۹۰) گروه کتاب‌های تصویری مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز و نامزدی جایزهٔ آسترید لینگرن ۲۰۲۰ از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان. او از کودکی علاقهٔ بسیاری به خواندن کتاب داشت، اما به‌خاطر کم‌بودن تعداد کتاب‌های کودک بیشتر آثار نظم و نثر کلاسیک را مطالعه می‌کرد. در کتاب «پهلوان پنبه» به قلم او می‌بینیم که به‌سراغ آثار کلاسیک ایران رفته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۵۰۰
تومان