دانلود و خرید کتاب سیاگالش، نگهبان جنگل محمدرضا شمس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیاگالش، نگهبان جنگل اثر محمدرضا شمس

کتاب سیاگالش، نگهبان جنگل

نویسنده:محمدرضا شمس
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سیاگالش، نگهبان جنگل

کتاب سیاگالش، نگهبان جنگل نوشتۀ محمدرضا شمس و ویراستۀ فرناز وفایی دیزجی است و انتشارات پرتقال آن را روانۀ بازار کرده است. این کتاب داستان پیرمردی را تعریف می‌کند که مراقب حیوانات جنگل است و از آن‌ها در برابر خطرات مختلفی که تهدیدشان می‌کند، محافظت می‌کند. 

درباره کتاب سیاگالش، نگهبان جنگل

سیاگالش پیرمردی است که در یک کلبۀ کوچک در جنگل زندگی می‌کند. او هرروز به گل‌ها و درخت‌ها سر می‌زند و حواسش جمع است که اتفاقی برایشان نیوفتاده باشد. سیاگالش مواظب تمامی حیوانات جنگل نیز هست، او با خرس صبحانه می‌خورد، با موش کور قدم می‌زند و با همۀ حیوانات مهربان است. جالب است بدانید که سیاگالش از یک اسطوره که در گیلان وجود دارد الهام گرفته شده است. سیاگالش درحقیقت نامی است که مردم گیلان به پیرمردی داده‌اند که در کوه و کوهپایه‌های جنگلی زندگی می‌کند و پشتیبان و محافظ حیوانات است. معمولا سیاگالش دربرابر شکارچیان بزرگ و ماهر می‌ایستد و با آن‌ها مقابله می‌کند. 

خواندن کتاب سیاگالش، نگهبان جنگل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب دارای تصاویری زیبا و رنگ‌آمیزی‌هایی چشم‌نواز است و خواندن آن می‌تواند برای تمامی کودکان جذاب و دلگرم‌کننده باشد. 

بخشی از کتاب سیاگالش، نگهبان جنگل

«صبح بود. سیاگالش مثل هرروز از کلبه‌اش بیرون آمد و توی جنگل راه افتاد. به گل‌ها و درخت‌ها سر زد. با خرس قهوه‌ای صبحانه خورد. با موش کور قدم زد. خانوادۀ شنگ‌ها را نجات داد. به مرال‌های بازیگوش کمک کرد. سبیل‌های فک را شانه زد. با پلنگ و سیاه‌گوش مسابقه داد.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان