دانلود و خرید کتاب چکه و ماهی محمدرضا شمس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چکه و ماهی اثر محمدرضا شمس

کتاب چکه و ماهی

نویسنده:محمدرضا شمس
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چکه و ماهی

کتاب چکه و ماهی نوشتهٔ محمدرضا شمس است. انتشارات علمی و فرهنگی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان تخیلی برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب چکه و ماهی

کتاب چکه و ماهی که با تصویرسازی‌های «مرضیه بقایی» منتشر شده، به موضوع آب پرداخته است. شخصیت‌های این داستان را حیوانات تشکیل داده‌اند.

خواندن کتاب چکه و ماهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمدرضا شمس

محمدرضا شمس، نویسنده، پژوهشگر، مترجم و مدرسی ایرانی است که در سال ۱۳۳۶ به دنیا آمده است. اولین کتاب او با عنوان «اگر این چوب مال من بود» در سال ۱۳۶۴ منتشر شد. این نویسنده جوایز متعددی را در طول سال‌های کاری خود دریافت کرده است؛ مانند لوح شورای کتاب کودک و دیپلم افتخار ‌IBBY برای کتاب «دیوانه و چاه»، نشان کلاغ سفید کتابخانهٔ مونیخ برای کتاب «تنبل پهلوان» در سال ۲۰۱۱، دیپلم افتخار نویسندهٔ برتر چهل سال (۱۳۵۷ - ۱۳۹۰) گروه کتاب‌های تصویری مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز و نامزدی جایزهٔ آسترید لینگرن ۲۰۲۰ از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان. او از کودکی علاقهٔ بسیاری به خواندن کتاب داشت، اما به‌خاطر کم‌بودن تعداد کتاب‌های کودک بیشتر آثار نظم و نثر کلاسیک را مطالعه می‌کرد. در کتاب «پهلوان پنبه» به قلم او می‌بینیم که به‌سراغ آثار کلاسیک ایران رفته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۵۰۰
تومان