دانلود و خرید کتاب کشش زمان بعد از سی سالگی زیبا نقی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کشش زمان بعد از سی سالگی اثر زیبا نقی زاده

کتاب کشش زمان بعد از سی سالگی

معرفی کتاب کشش زمان بعد از سی سالگی

کتاب کشش زمان بعد از سی سالگی نوشتهٔ زیبا نقی زاده در مؤسسهٔ آموزشی تألیفی ارشدان چاپ شده است. این اثر دربردارندهٔ راهکارهایی برای مدیریت درست زمان بعد از سی‌سالگی و قبل از آن است.

درباره کتاب کشش زمان بعد از سی سالگی

این کتاب برای همهٔ افراد، در هر سنی مناسب است؛ اما مخاطب هدف ما افراد بالای سی‌سال یا به‌عبارتی افرادی که به نیمه‌ٔ عمر خود رسیده‌اند است. البته نیمه‌عمر یک سن نیست؛ بلکه یک وضعیت است و می‌تواند برای افراد گوناگون متفاوت باشد. افراد معمولاً به نیمه که می‌رسند، به دستاوردهای خود شک می‌کنند و فکر می‌کنند شاید راه را اشتباه آمده‌اند. وجوهی از زندگی‌شان هست که زندگی نکرده‌اند. معمولاً در این وضعیت است که بیشتر به رسالت و هدف غایی زندگی فکر می‌کنند و سعی می‌کنند از باقی‌ماندهٔ عمرشان بهتر استفاده کنند. افراد به این وضعیت که می‌رسند، معمولاً از سردرگمی و دویدن‌های بیهوده دست برمی‌دارند و در مسیر زندگی روشن‌تر و استوارتر قدم برمی‌دارند.

در کتاب کشش زمان بعد از سی سالگی ابتدا درمورد یافتن رسالت زندگی بعد از سی‌سالگی صحبت می‌شود. سپس به هدف‌گذاری درست پرداخته می‌شود. تصمیم‌گیری بهینه، بالابردن بازدهی و عملکرد، انگیزه و اراده، داشتن تمرکز، غلبه بر اهمال‌کاری و سپس عادت‌سازی و سیستم‌سازی بررسی می‌شود و در پایان دربارهٔ سرسختی صحبت می‌شود.

کتاب کشش زمان بعد از سی سالگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب کشش زمان بعد از سی سالگی

«این وضعیت برای من از حدود سی‌سالگی آغاز شد و چندین سال مرا دچار سردرگمی و تردید کرد (شک و تردید نسبت به تمام راهی که تا آن موقع رفته بودم و سردرگم و آشفته از تصمیم‌گیری برای ادامه راه). همین باعث شد که سال‌ها در این موردمطالعه کنم و این مطالعات به من خیلی کمک کرد؛ بنابراین تصمیم گرفتم این مطالعات را جمع‌آوری و کامل‌تر کنم و آن را در قالب کتابی کاربردی، به تمام افراد بالای سی‌سال تقدیم کنم. در ایران هنوز کتابی که به تمام این مسائل، به طور جامع و در کنار هم پرداخته شده باشد نوشته نشده است. البته به‌صورت موردی این موارد بررسی شده‌اند.

...

معنی زندگی

معنی زندگی چیست؟ معنی زندگی برای افراد متفاوت است، و حتی برای یک فرد هم در زمان‌های گوناگون و در برهه‌های سنی گوناگون متفاوت است. مهم این است که ما معنی زندگی اکنون خود را تشخیص دهیم و بر پایه آن زندگی‌مان را پایه‌ریزی کنیم. متأسفانه خیلی از ما انسان‌ها سال‌ها زندگی می‌کنیم، اما معنا و فلسفه زندگی‌مان را پیدا نمی‌کنیم. آدم‌هایی که فلسفه‌ای برای زندگی‌شان ندارند، عنان زندگی‌شان را از دست می‌دهند و فقط دنبال چیزهایی می‌روند که به آن‌ها حس خوبی می‌دهد و از چیزهایی که به آ‌ن‌ها حس بدی می‌دهد دوری می‌کنند. آقای جیم ران در کتاب پنج قطعه اصلی از پازل زندگی می‌گوید که زندگی پنج قطعه اصلی دارد: ۱. فلسفه شخصی ۲. نگرش ۳. فعالیت ۴. نتایج و ۵. سبک زندگی.

 فلسفه شخصی: عامل اصلی در تعیین نحوه زندگی ما، نحوه فکرکردن ماست. عقاید و هرگونه اطلاعاتی که به فکر انسان راه پیدا می‌کند، اعتقادات یا فلسفه زندگی را شکل می‌دهند.

نگرش: نگرش بر پایه دانش و آگاهی است. زندگی ما کاملاً تحت تأثیر آنچه که می‌دانیم قرار دارد. احساسات ما در نحوه نگرش ما شکل دارد. نگرش ما بر مسائل احساسی که زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد استوار است.

فعالیت: فقط داشتن فلسفه و نگرش کافی نیست؛ فعالیت‌های ما در زندگی، باعث موفقیت ما می‌شوند. تحقق اهداف با فعالیت‌های ما مشخص می‌شود.

نتایج: نتایج همیشه با تلاش ارتباط مستقیم دارند. اینکه ما بدانیم چطور از فرصت‌ها استفاده کنیم، نتایج را برای ما رقم می‌زند.

سبک زندگی: سبک زندگی یعنی انتخاب چگونه زندگی‌کردن و طراحی زندگی‌مان بر پایه ارزش‌هایی که داریم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۸۲۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان