دانلود و خرید کتاب جنگ مگسک با اژدها تد آرنولد ترجمه شهلا انتظاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنگ مگسک با اژدها اثر تد آرنولد

کتاب جنگ مگسک با اژدها

معرفی کتاب جنگ مگسک با اژدها

کتاب جنگ مگسک با اژدها نوشتۀ تد آرنولد با ترجمۀ شهلا انتظاریان در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب مصور، جزو کتاب‌های پرنده آبی در گروه کودک و نوجوان نشر است.

درباره کتاب جنگ مگسک با اژدها

کتاب جنگ مگسک با اژدها، داستانی کودکانه و فانتزی دارد. این کتاب جزو مجموعه داستان‌های مگسک و پسرک است. این مجموعه دربارۀ مگسی خانگی است که دوستش او را مگسک نامیده و پسرک هم اسمش بازز است.

در داستان جنگ مگسک با اژدها می‌خوانیم که وقتی بازز و مگسک آمادۀ خوابیدن می‌شوند، بازز از مگسک دعوت می‌کند که به جدیدترین داستانی که نوشته است گوش کند. در این داستان این دو قرار است سوپرقهرمان باشند. برای این کار، بازز اندازۀ مگسک خودش را کوچک کرده است. آن‌ها باید به کمک هم با دزدان دریایی مبارزه کنند؛ زیرا این دزدان خانۀ آن‌ها را دزیده و به داخل غاری برده‌اند. جایی که یک اژدها هم خوابیده است. حالا آن‌ها باید در مبارزه دشمنانشان را شکست دهند و از خانه‌شان مراقبت کنند. بازز کوچک، در نوشتن داستان خلاقیت به خرج داده و دنبال ماجراجویی رفته است. باید دید آخر قصه‌اش چه می‌شود.

کتاب مصور جنگ مگسک با اژدها داستان و نقاشی‌های بامزه دارد. این کتاب جزو پرفروش‌های نیویورک تایمز است.

خواندن کتاب جنگ مگسک با اژدها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تد آرنولد

تد آرنولد متولد ۲۹ ژانویه ۱۹۴۹ در المیرا ، نیویورک ، ایالات متحده نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان است. او بیش از ۱۰۰ کتاب تألیف و تصویرگری کرده است. تد از دانشگاه فلوریدا با مدرک BFA فارغ التحصیل شد. او قبل از شروع کارش به نوشتن کتاب‌های کودک، به عنوان تصویرگر تجاری کار می‌کرد. آرنولد هنگام زندگی در فلوریدا با همسرش کارول آشنا شد. کارول، معلم پیشین مهد کودک، او را به نوشتن و تصویرگری کتاب‌های کودکان تشویق کرد. پسران وی، والتر و ویلیام، الهام بخش برخی از شخصیت‌ها و داستان‌های او بودند.

بخشی از کتاب جنگ مگسک با اژدها

«یک شب بازز گفت: «یک کتاب نوشته‌ام. ما هم سوپر قهرمان‌هایش هستیم»

سوپروززز؟

بازز گفت: «بله، الان برایت می‌خوانم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱ صفحه

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان