دانلود و خرید کتاب فشن شهر دینا توماس ترجمه مهرآرا مولوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فشن شهر اثر دینا توماس

کتاب فشن شهر

معرفی کتاب فشن شهر

کتاب فشن شهر نوشتهٔ دینا توماس و ترجمهٔ مهرآرا مولوی و طلایه پل سنگی است. نشر مشکی این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب تاوان فشن سریع و آیندهٔ پوشاک.

درباره کتاب فشن شهر

کتاب فشن شهر (Fashionopolis: the price of fast fashion and the future of clothes) که درمورد تاوان فشن سریع و آیندهٔ پوشاک سخن گفته، نخستین‌بار در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است. این کتاب که ویراستهٔ «محمد افتخاری» است، به موضوعاتی مانند پوشاک آماده، چرک‌شویی، دُرست‌سپاری، تاوان رشدِ دیوانه‌وار فشن و... پرداخته است. نویسندهٔ این کتاب که یک روزنامه‌نگار است، کتاب حاضر را در قالب یک گزارش میدانی نوشته است. او از مشاهدات و تجربیات خودش هنگام بازدید از کارخانه‌ها و تولیدی‌های کوچک و نیز درمورد چگونگی پایداری در فشن (Fasion) سخن گفته است.

خواندن کتاب فشن شهر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب تاوان فشن سریع و آیندهٔ پوشاک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فشن شهر

«از حدود دو قرن‌و‌نیم پیش تاکنون، از زمان اختراع دستگاه بافندگی مکانیکی، فشن تجارتی کثیف و بی‌پروا بوده که از انسان و کرۀ زمین بهره‌برداری ‌کرده است تا سودهای انبوه برداشت کند. برده‌داری، کودکانِ‌ کار و بیگاری در زندان، در زمان‌های مختلف، از جمله امروزه، جزو مراحل همیشگی و جدایی‌ناپذیر از زنجیرۀ تأمین این صنعت بوده است.

فشن‌شهر را می‌توان گزارش میدانی دِینا توماس دانست. او مشاهدات و تجربیاتش را، هنگام بازدید از کارخانه‌ها، تولیدی‌های کوچک و صحبت رو در رو با فعالان و کارشناسان صنعت-هنرِ فشن بیان کرده است. او نه‌تنها به بررسی و معرفی چگونگی پایداری در فشن پرداخته است بلکه حتی دربارۀ پارادوکس‌ها و اختلاف نظرهای موجود در این حیطه نیز سخن به میان آورده. هر فصل به ابعادی از مراحل تولید محصولاتِ حوزۀ فشن پرداخته که شاید تا قبل از این کمتر به آن‌ها توجه شده باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۸۵,۰۰۰
تومان