دانلود و خرید کتاب تقصیر رعد و برق است زهرا موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تقصیر رعد و برق است اثر زهرا موسوی

کتاب تقصیر رعد و برق است

معرفی کتاب تقصیر رعد و برق است

کتاب تقصیر رعد و برق است نوشتۀ زهرا موسوی در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب مصور، جزو کتاب‌های پرنده آبی در گروه کودک و نوجوان نشر و مناسب برای ردۀ سنی ب طراحی و نوشته شده است.

درباره کتاب تقصیر رعد و برق است

کتاب تقصیر رعد و برق است داستانی کودکانه دارد و دربارۀ اهمیت محیط زیست و حفاظت از آن است. برای کودکان، قصه‌هایی شنیدنی و جالب با مضامین مختلف هستند که با کمک آن‌ها بتوان مفاهیم مهمی را به آن‌ها آموزش داد. داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند که انعطاف‌پذیر شوند تا به‌خوبی با هر چیزی که زندگی ارائه می‌دهد کنار بیایند و بفهمند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است. درواقع، داستان‌ها یک‌رشته مفاهیم اعتقادی مبتنی بر ارزش از جمله مفاهیم خوب و بد را به کودک منتقل می‌کنند. از ویژگی‌های داستان‌های کودکان این است که در فضایی با بیشترین تصاویر و کمترین محتوا نوشته می‌شوند. این کار متناسب با روحیات و توانایی انطباق در کودک انجام می‌شود؛ یعنی دلیل کوتاهی داستان‌های کودکانه توجه به حوصلۀ کودک، ظرفیت تمرکز و درک بیشتر آن‌ها به‌دلیل حذف جزئیات هست. از یک طرف بیشترین محتوا در کوتاه‌ترین جمله‌ها منتقل می‌شوند تا برای کودک خسته‌کننده نباشد و از طرف دیگر، به‌کارگیری نقاشی‌ در صفحه‌ها علاوه بر ایجاد جذابیت بصری برای کودکان باعث می‌شود محتوا در ذهن آن‌ها بهتر تثبیت شود.

در کتاب تقصیر رعد و برق است، دربارۀ برخوردهای کودکان با محیط اطراف می‌خوانیم، برخوردهایی که متأثر از ناهنجاری‌های زندگی انسان امروز، برای کودکان ابهام‌برانگیز و آزاردهنده است. بخش مهمی از این ناهنجاری‌ها به محیط زیست مربوط می‌شود؛ مثل تصادف ماشین‌ها، بریدن درختان یا حتی جروبحث مردم و ... . این موضوعات آزاردهنده ممکن است برای بزرگ‌ترها عادی باشد؛ اما برای کودکان نیست و آن‌ها را اذیت می‌کند. این کتاب با صفحه‌هایی که سرتاسر آن نقاشی‌های رنگارنگ دارد به‌خوبی توانسته است این مشکلات را بازتاب دهد.

خواندن کتاب تقصیر رعد و برق است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تقصیر رعد و برق است

«ماشین مامان دردش گرفت و پوستش زخمی شد. پلیس آمد و گفت: «تقصیر ماشین ها نیست، تقصیر مامان هاست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان