دانلود و خرید کتاب تربچه خانم فاطمه سرمشقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تربچه خانم اثر فاطمه سرمشقی

کتاب تربچه خانم

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تربچه خانم

کتاب تربچه خانم نوشتهٔ فاطمه سرمشقی است. انتشارات علمی و فرهنگی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است. این اثر از مجموعهٔ «کتاب‌های پرندهٔ آبی» از این انتشارات است.

درباره کتاب تربچه خانم

کتاب تربچه خانم با تصویرسازی‌های «مرضیه سرمشقی» و به قلم فاطمه سرمشقی منتشر شده است. فاطمه سرمشقی در این کتاب، قصهٔ تربچه خانم مهربانی را گفته است است که جلوی خانه‌اش یک باغچه نقلی دارد. در این باغچه تربچه‌های نقلی می‌کارد، از پنجره به آنها نگاه می‌کند و با خودش فکر می‌کند که بهتر است اول برود تربچه‌ها را بچیند یا یک کم همین‌جا پشت پنجره بشیند و باغچه را تماشا کند.

خواندن کتاب تربچه خانم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان سه تا شش‌ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تربچه خانم

«حتما با خودتان فکر می کنید اول کتاب را بخوانید یا بروید کمی بازی کنید؟ کتاب را زمین می گذارید و تا ظهر بازی می کنید. بعد دوباره از خودتان می پرسید: «حالا چه کار کنم؟ اول بروم و ناهار بخورم یا این کتاب را بخوانم؟ »

ناهارتان را که می خورید فکر می کنید: «حالا بهتر است نقاشی بکشم یا این کتاب را بخوانم؟» مدادرنگی ها را بر می دارید و تا عصر نقاشی می کشید. چشم هایتان که سنگین می شود می مانید اول کتاب را بخوانید یا بخوابید؟ سرتان را روی بالش که می گذارید خیلی زود خوابتان می برد و می روید توی شکم یک غول بزرگ.

آن جا تربچه خانم را می بینید که گوشه ای نشسته و منتظر است کسی داستانش را بخواند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۵۰۰
تومان