دانلود و خرید کتاب تقلب دبورا ال. رود ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تقلب اثر دبورا ال. رود

کتاب تقلب

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تقلب

کتاب تقلب نوشتهٔ دبورا ال. رود و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. گروه انتشاراتی ققنوس این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب اخلاق در زندگی روزمره.

درباره کتاب تقلب

کتاب تقلب به یکی از رفتارهای بشری پرداخته است که در گذر زمان در جوامع مختلف مشاهده و گزارش شده است. رواج تقلب در هر جامعه با میزان همبستگی و اعتماد اجتماعی، نسبت عکس دارد. دبورا ال. رود، پروفسور حقوق دانشگاه استنفورد و نویسندهٔ کتاب حاضر در این کتاب به نمونه‌های واقعی، ملموس و مشهور تقلب در جامعۀ آمریکا پرداخته و کوشیده است ضمن تحلیل علل و عوامل وقوع تقلب در عرصه‌هایی همچون ورزش، نظام آموزشی و پژوهشی، نظام مالیاتی، نظام بانکی و ازدواج، راهکارهای عملی برای جلوگیری از تکرار تقلب به دست دهد و دیدگاه‌هایی را که به ارتکاب تقلب یا بی‌اعتنایی به رواج آن منجر می‌شوند، تصحیح کند. مراجعه به نظرسنجی‌های معتبر و آمارهای موثق از نقاط قوت کتاب حاضر دانسته شده است. نسخهٔ اصلی این کتاب در سال ۲۰۱۸ میلادی و توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد منتشر شده است. بخش‌های این اثر عبارت است از «مقدمه»، «تقلب در ورزش»، «تقلب در سازمان‌ها»، «تقلب در مالیات»، «تقلب در محیط‌های آموزشی و سرقت ادبی در زمینه‌های حرفه‌ای»، «نقض حقوق مؤلفان و مصنفان»، «تقلب در بیمه و وام مسکن»، «تقلب در ازدواج» و «نتیجه‌گیری».

خواندن کتاب تقلب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب اخلاق در زندگی روزمره پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تقلب

«جامعه برای ترمیم شکاف گسترده میان هنجارهای قانونی و اجتماعی چهار گزینه اساسی در اختیار دارد: بازدارندگی، سازگاری، متقاعدسازی، و تسلیم. نخستین واکنش صنعت ضبط موسیقی و فیلم‌سازی به نقض گسترده حقوق مؤلفان و مصنفان استفاده از عوامل بازدارنده بود. این شرکت‌ها به اقدامات محافظتی مبسوط‌تر متوسل شدند و از افراد بسیاری به دلیل نقض حقوق مؤلفان و مصنفان شکایت کردند. قانون حقوق مؤلفان و مصنفان آمریکا از دهه ۱۹۷۰ به بعد سختگیرانه‌تر اِعمال شد و مجازات‌های شدیدتری برای نقض آن تعیین و شمولش را وسیع‌تر کردند. این اقدامات ظاهراً بر این فرض استوار بودند که حقِ بیشتر به معنای صیانت بهتر از حق است، و مقررات سختگیرانه‌تر برای محافظت از این صنعتِ خلاق ضروری به نظر می‌رسد. قانون تمدید شرایط زمانی حقوق مؤلفان و مصنفان در سال ۱۹۹۸ بیست سال دیگر به زمان مشمول این قانون اضافه کرد. منتقدان آن را قانون محافظتی میکی ماوس نامیدند، چون باعث می‌شد اولین کارتون‌های میکی ماوس هم که در سال ۱۹۲۸ ساخته شده بودند مشمول قانون حقوق مؤلفان و مصنفان شوند. این صنعت همچنین برای این‌که قوانینی همچون قانون توقف قاچاق آنلاین (اس‌اُپی‌اِی) در مجلس تصویب شود تلاش کرد اما در این کار شکست خورد. این قانون توانایی تعقیب قضایی علیه سایت‌های قاچاق را بدون هر گونه مماشات در اختیار دارندگان حق انحصاری قرار می‌داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۳۲۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان