دانلود و خرید کتاب بچه غول باید توی مدرسه بماند سیدنوید سیدعلی اکبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بچه غول باید توی مدرسه بماند اثر سیدنوید سیدعلی اکبر

کتاب بچه غول باید توی مدرسه بماند

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بچه غول باید توی مدرسه بماند

کتاب بچه غول باید توی مدرسه بماند به‌قلم سیدنوید سیدعلی اکبر را انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرده است. این کتاب داستان بچه‌غولی است که همراه بچه‌های آدم‌ها به مدرسه می‌رود اما با دردسرها و چالش‌های زیادی مواجه می‌شود.

درباره کتاب بچه غول باید توی مدرسه بماند

داستان این کتاب از روز اول مدرسه شروع می‌شود. روزی که همه منتظر ورود معلم هستند و شاگرد بزرگ‌جثه‌ای نیز که از تبار غول‌هاست در این کلاس حضور دارد. او شاگرد بدی نیست فقط چون غول است و تمام کارهای غول‌ها برعکس آدم‌هاست، در مدرسه دچار چالش‌هایی می‌شود. چه چالش‌ها و دردسرهایی؟ داستان را بخوانید تا متوجه شوید. 

خواندن کتاب بچه غول باید توی مدرسه بماند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۸ تا ۱۱ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب بچه غول باید توی مدرسه بماند

«بچه‌غول هفت‌ساله‌ای به مدرسه رفت و چون کمی گنده‌تر از همه بود. میز آخر نشست. خانم معلم که آمد، همهٔ بچه‌ها بلند شدند ولی بچه‌غول همان‌طور سر جایش نشست؛ آخر، کار غول‌ها برعکس آدمیزادهاست. خانم معلم گفت: «بنشینید کوچولوهای گلم!» همه نشستند. اما بچه‌غول بلند شد و ایستاد. خانم معلم از بالای عینکش بچه‌غول را نگاه کرد و گفت: «می‌توانی بنشینی غول کوچولو.» ولی بچه‌غول ننشست. خانم معلم گفت: «خوب اگر دلت می‌خواهد بایستی. بایست عیبی ندارد.» تا خانم معلم این را گفت بچه‌غول سر جایش نشست. خانم معلم چون خیلی باهوش بود زود فهمید که کار بچه‌غول‌ها برعکس آدمیزادهاست ولی برای این که امتحان کند گفت: «غول عزیزم یک وقت نیایی پای تخته سر جایت بنشین. بچه‌غول بلند شد و پای تخته آمد. خانم معلم خوشش آمد و بازی‌اش گرفت برای همین روی صندلی‌اش نشست و در را که باز بود نشان داد و گفت: «غول عزیزم در کلاس را باز می‌کنی؟ بچه‌غول رفت و در کلاس را بست. بچه‌ها غش‌غش خندیدند. خانم معلم روی میز زد و گفت: «بچه ها نخندید!» بچه‌ها ساکت شدند اما بچه‌غول یک مرتبه زد زیر خنده.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان