دانلود و خرید کتاب اسب عصبی حسن اسماعیلی طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسب عصبی اثر حسن اسماعیلی طاهری

کتاب اسب عصبی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اسب عصبی

کتاب اسب عصبی نوشتۀ حسن اسماعیلی طاهری در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتابِ مصور رنگی، جزو کتاب‌های پرنده آبی در گروه کودک و نوجوان نشر و مناسب برای کودکان گروه سنی الف و ب نوشته شده است.

درباره کتاب اسب عصبی

کتاب اسب عصبانی داستان تخیلی کودکانه‌ است. از آن‌ها که راوی و شخصیت‌هایش حیوانات هستند. برای کودکان، قصه‌هایی شنیدنی و جالب با مضامین مختلف هستند که با کمک آن‌ها بتوان مفاهیم مهمی را به آن‌ها آموزش داد. داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند که انعطاف‌پذیر شوند تا به‌خوبی با هر چیزی که زندگی ارائه می‌دهد کنار بیایند و بفهمند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است. درواقع، داستان‌ها یک‌رشته مفاهیم اعتقادی مبتنی بر ارزش از جمله مفاهیم خوب و بد را به کودک منتقل می‌کنند. از ویژگی‌های داستان‌های کودکان این است که در فضایی با بیشترین تصاویر و کمترین محتوا نوشته می‌شوند. این کار متناسب با روحیات و توانایی انطباق در کودک انجام می‌شود؛ یعنی دلیل کوتاهی داستان‌های کودکانه توجه به حوصلۀ کودک، ظرفیت تمرکز و درک بیشتر آن‌ها به‌دلیل حذف جزئیات هست. از یک طرف بیشترین محتوا در کوتاه‌ترین جمله‌ها منتقل می‌شوند تا برای کودک خسته‌کننده نباشد و از طرف دیگر، به‌کارگیری نقاشی‌ در صفحه‌ها علاوه بر ایجاد جذابیت بصری برای کودکان باعث می‌شود محتوا در ذهن آن‌ها بهتر تثبیت شود.

در داستان اسب عصبانی می‌خوانیم که اسب قصه، وقتی عصبانی می‌شود به اتاق می‌رود و شروع به آواز خواندن می‌کند. بعد می‌رود و زبان مریخی‌ها را می‌خواند. از آنجا سوار سفینه می‌شود و به مریخ می‌رود. آنجا با مریخی‌ها بازی می‌کند و برایشان غذا می‌پزد. حتی اجازه می‌دهد که با اسباب‌بازی‌هایش بازی کنند. اما امان از وقتی که اسباب‌بازی‌اش را خراب کنند. آن وقت است که یک اسب عصبانی را کسی نمی‌تواند کنترل کند. شمار چطور؟ وقتی عصبانی هستید چکار می‌کنید؟ در را به دیوار می‌کوبید؟ جیغ‌ می‌زنید؟ یا مثل قهرمان این قصه تبدیل به یک اسب عصبانی می‌شوید؟

کتاب اسب عصبانی، راهنمای مهارت‌های زندگی برای کودکان است. این داستان موضوع خشم را محل توجه قرار داده و اینکه در موقعیت‌های مختلف چگونه می‌توان آن را کنترل کرد. کتاب، مصور و رنگی است. سرتاسر صفحه‌های کتاب نقاشی‌های رنگارنگ بامزه دارند در حالی که متن هر صفحه کوتاه است. این ایده دقیقاً متناسب با ظرفیت‌های گروه سنی مخاطب کتاب است و آن‌ها نه‌تنها از خواندن کتاب خسته نمی‌شوند بلکه برایشان جذاب هم است.

خواندن کتاب اسب عصبانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان