دانلود و خرید کتاب بازاریابی چریکی (خلاصه کتاب) جی کنراد لوینسون ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی چریکی (خلاصه کتاب) اثر جی کنراد لوینسون

کتاب بازاریابی چریکی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب بازاریابی چریکی (خلاصه کتاب)

   کتاب بازاریابی چریکی (خلاصه کتاب) نوشتهٔ جی کنراد لوینسون و جینی لوینسون و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی دربارهٔ بازاریابی چریکی و راهکاری ارزان برای فروش بیشتر.

درباره کتاب بازاریابی چریکی (خلاصه کتاب)

کتاب بازاریابی چریکی (خلاصه کتاب) دربردارندهٔ خلاصه‌ای از کتاب «بازاریابی چریکی» نوشتهٔ جی کنراد لوینسون و جینی لوینسون است. جی کنراد لوینسون و جینی لوینسون در کتاب حاضر بیان کرده‌اند که می‌توان با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی جدید و مدرن و با پرداخت هزینه‌ای پایین، بیشترین تأثیر را بر مشتریان گذاشت. با تکنیکی که در این این اثر با آن آشنا می‌شوید، دیگر فرقی نمی‌کند که مالک کسب‌وکاری کوچک باشید یا بازاریاب یک شرکت تازه‌تأسیس؛ زیرا این کتاب تکنیک‌های جدیدی را به شما معرفی می‌کند که عملی‌کردن آن‌ها کسب‌وکار شما را دگرگون خواهد کرد. با مطالعهٔ این کتاب متوجه خواهید شد که چگونه از رقیبان خود پیشی بگیرید و به کسب‌وکارتان توسعه ببخشید.

خواندن کتاب بازاریابی چریکی (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کارشناسان فروش سازمان‌ها و دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی چریکی (خلاصه کتاب)

«کمپین‌های بازاریابی می‌توانند شکل‌های بسیاری داشته باشند، اما تمامی آنها قصد دارند یک پیام کلیدی به مشتریان انتقال دهند: جایگاه شرکت در زندگی مشتریان

فرایند تعیین جایگاه شرکت بدین معناست که شما باید:

مشکلی که قصد ارائه راه حلی برای آن دارید را تعریف کنید.

مشخص کنید محصول شما چگونه می‌تواند باری از دوش مشتریان و مصرف‌کنندگان بردارد.

تعیین جایگاه شرکت به عنوان قلب استراتژی بازاریابی، پایه و اساس تک تک کمپین‌هایی است که در زمینه معرفی محصولاتتان برگزار خواهید کرد. فرایند تعیین جایگاه شرکت باید به دقت بررسی شود زیرا هر جنبه از کمپین باید بهخوبی نشان دهد که اهمیت و جایگاه کمپین بازاریابی شما در حل مشکلات مشتریان چقدر است؛ در یککلام باید گفت که کمپین تبلیغاتی شما باید نمود جایگاه و اهمیت محصول شما در بهبود زندگی مشتریانتان باشد.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

اسطوره دنیای تبلیغات، دیوید اوگیلوی ۲الهام‌بخش شخصیت دان دراپر ۳در سریال مردان دیوانه» می‌گوید: تعیین جایگاه شرکت از کارهایی مثل یک طراحی پوستر یا جمله‌بندی متن تبلیغات، بسیار مهم‌تر است.

شرکت هواپیمایی جت‌بلو۴ شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت آمریکایی را در نظر بگیرید.

مدت کوتاهی بعد از تأسیس آن، حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر رخ داد که محبوبیت سفرهای هوایی را کاهش داد و به صنعت هواپیمایی ضربه زد؛ اما شرکت جت‌بلو با تثبیت جایگاه خود به عنوان یک شرکت هواپیمایی با سطح بالایی از امکانات رفاهی مانند صندلی‌های چرمی مخصوص، نمایشگر و غیره با قیمتی معقول، فعالیت خود را ادامه داد و همچنان موفق است.

شاید مهم‌ترین مسئلهای که در حال حاضر وجود دارد این است که جمعیت به سرعت رو به پیر شدن است و بدین ترتیب نسبت افراد مسن در جامعه افزایش می‌یابد. علاوه بر آن، مطالعات دانشگاه میشیگان نشان می‌دهد افراد مسن هنگام تصمیم‌گیری برای خرید از بین چند محصول، به تبلیغات رسانه‌های جمعی متوسل می‌شوند؛ همین کار سالمندان را تبدیل به هدفی جذاب برای بازاریابان قرار میدهد.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

بنابراین برای جذب بهتر این گروه، بهتر است قابلیت‌ها و مزیت‌های محصول‌تان را برجسته کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که تمام نوشته‌های شما در تبلیغات به اندازه کافی بزرگ و خوانا هستند تا حتی یک فرد با بینایی ضعیف نیز بتواند آنها را بخواند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان