دانلود کتاب صوتی ۲۲ قانون ابدی بازاریابی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۲ قانون ابدی بازاریابی اثر ال ریس

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۲ قانون ابدی بازاریابی

نویسنده:ال ریس
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۲۲ قانون ابدی بازاریابی

کتاب صوتی «۲۲ قانون ابدی بازاریابی» نوشتهٔ ال ریس با ترجمهٔ رضا اردلان و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم است که نشر شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه دیدگاه مردم را از طریق اصول اولیهٔ بازاریابی تغییر دهید؟

درباره کتاب صوتی ۲۲ قانون ابدی بازاریابی

بازاریابی تماماً با درک و دیدگاه افراد سروکار دارد. مردم تنها زمانی یک محصول را خریداری می‌کنند که فکر کنند برتر و باکیفیت است؛ در‌حالی‌که ممکن است واقعاً برتر و باکیفیت نباشد.

به‌عنوان مثال، کارخانه‌ ژاپنی هوندا در کشور ژاپن تنها به‌‌عنوان یک تولید‌کننده‌ٔ موتورسیکلت شناخته می‌شود و به همین علت، بازار فروش خودروهای هوندا در ژاپن بسیار کساد است؛ این در حالی است که خودروهای هوندا در آمریکا یکی از پرفروش‌ترین محصولات وارداتی محسوب می‌شوند! این تفاوت ناشی از «دیدگاه» مردم است.

با‌این‌وجود، بسیاری از مدیران این موضوع مهم را در نظر نمی‌گیرند. به عکس‌العمل یک شرکت نسبت به کاهش فروش محصولاتش دقت کنید؛ ممکن است برای بالا‌بردن آمار فروش خود اقدام به ارتقاء کیفیت محصولاتش کند و در این راه میلیون‌ها دلار هزینه کرده و سعی کند محصولاتش را با انتظارات مشتریان تطبیق دهد. در‌حالی‌‌که تنها کاری که باید انجام دهد، تغییر‌دادن دیدگاه مشتریان است. پس در هنگام تعیین استراتژی بازاریابی، تلاش برای تغییر دیدگاه مشتری بسیار مؤثرتر از تلاش برای ارتقاء کیفیت محصول است. بازاریابی، ابزاری مناسب و مؤثر برای تغییر دیدگاه مشتری است.

کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های بازاریابی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان