دانلود و خرید کتاب هنر یافتن جریان دیمون زاهاریادس ترجمه ثمین اکباتانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر یافتن جریان اثر دیمون زاهاریادس

کتاب هنر یافتن جریان

انتشارات:نشر گویا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هنر یافتن جریان

کتاب هنر یافتن جریان نوشتهٔ دیمون زاهاریادس و ترجمهٔ ثمین اکباتانی است. نشر گویا این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب اوج تمرکز.

درباره کتاب هنر یافتن جریان

کتاب هنر یافتن جریان درمورد اینکه چگونه می‌توانیم به اوج تمرکز برسیم و در آن باقی بمانیم تا بااراده و کنترل خود، در کارآمدترین حالت باشیم و پیشرفتی قابل‌توجه داشته باشیم، سخن گفته است. کتاب حاضر کمک می‌کند عملکردتان را به ارادهٔ خود ارتقا دهید و پیشرفت کنید. این کتاب پنج فصل دارد؛ «حالت جریان چیست؟»، «آماده‌سازی جهت رسیدن به "حالت جریان"»، «ده قدم برای رسیدن به "حالت جریان"»، « کسب آگاهی بیشتر برای قرارگرفتن در "حالت جریان"» و «بخش اضافه: ده تمرین آسان جهت رسیدن به "حالت جریان"». دیمون زاهاریادس نشانمان داده است که چگونه به «حالت جریان و حضور کامل در لحظه» دست یابیم و به‌جای اینکه منتظر باشیم اتفاقی و شانسی در این حالت قرار بگیریم، یاد بگیریم که چگونه هر زمان که می‌خواهیم، وارد «حالت جریان» شویم. با او همراه شوید.

خواندن کتاب هنر یافتن جریان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیمون زاهاریادس

دیمون زاهاریادس سال‌ها در محیط‌های کاری مختلف به کارمندی مشغول بود. او با وجود میل خود باید در جلسات غیرضروری، محیط‌های کاری شلوغ و پر از حواس‌پرتی حضور پیدا می‌کرد و مجبور به رعایت فرهنگ سازمانی آن‌ها می‌شد؛ تا اینکه این کارها را رها کرد و شروع به راه‌اندازی شغل مستقل خود کرد. او در اوقات فراغت و با ارائهٔ کمپین‌های بازاریابی محتوا که توسط کسب‌وکارهای رو‌به‌رشد امروزی برای جذب مشتریان استفاده می‌شود، مهارت‌های خود را در زمینهٔ تولید محتوا به نمایش می‌گذارد. کتاب‌های «هنر غرقه‌‌گی»، «قدرت رهاکردن»، «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» و «انقلاب عادت‌‌های کوچک» از آثار مکتوب او است.

بخشی از کتاب هنر یافتن جریان

«تجربهٔ حالت جریان برای هر فرد تجربهٔ متفاوتی است. درحالی‌که برخی از ویژگی‌های این حالت، مانند تمرکز شدید، سخت نگرفتن به خود و احساس کنترل، بین همه مشترک هستند، برخی دیگر این‌گونه نیستند. آن‌ها منحصر به فردند و بر اساس فعالیت و تفاوت‌های هر فرد متغیرند.

به‌عنوان‌مثال، ورزشکاران اغلب می‌گویند که در اوج تمرکز، آگاهی‌شان نسبت به ضربان قلب، تنفس و حرکات جزئی ماهیچه‌ها، بیش از حد معمول است. همچنین دانش‌آموزان درحالی‌که تمرکز کامل دارند و به «حالت جریان» رسیده‌اند ادعا می‌کنند که معمولاً از وعده‌های غذایی غافل می‌شوند و قرار ملاقات‌ها و سایر تعهدات را فراموش می‌کنند و کسانی که در خانه کار می‌کنند نیز، تجربیات خود را از انجام کار همراه بااحساس آرامش و رضایت بیان می‌کنند.

خبر خوب این است که اگرچه هر یک از ما «حالت جریان» را به‌گونه‌ای متفاوت تجربه می‌کنیم، اما فرایند شرایط رسیدن به آن بسیار مشابه است. این بدان معناست که ما مجبور نیستیم برای لذت‌بردن از «حالت جریان» به شرایطی که خارج از کنترل ما هستند، تکیه کنیم. ما می‌توانیم به میل خود «حالت جریان» را به خود القا کنیم.

در این بخش شما یاد می‌گیرید که چگونه شرایط رسیدن به این حالت را برای خود فراهم کنید. اما قبل از آن بهتر است که نکته‌ای را به شما دوستانه گوشزد کنم: یادگیری و بهتر و بیشتر تجربه‌کردن «حالت جریان» نیز مانند یادگیری و پیشرفت در هر مهارتی، نیاز به تمرین بیشتر دارد. ما تمرین‌های ساده‌ای را در این بخش گنجانیده‌ایم که با هر یک از ده‌قدمی که گفته می‌شود، مطابقت دارد و در این زمینه به شما کمک می‌کند. این تمرین‌ها شما را تشویق می‌کند که آنها را انجام دهید. البته به‌خاطر داشته باشید که بهترین حالت این است که آنها را با سرعتی که برای شما مناسب است انجام دهید.

بیایید با هم این ده قدم را کشف کنیم.

قدم شمارهٔ یک: ایجاد و پیروی از یک رویه پیش از قرارگرفتن در «حالت جریان»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۱۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان