دانلود کتاب صوتی هرگز فراموش نشوید با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هرگز فراموش نشوید اثر گروه آموزش دیل کارنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی هرگز فراموش نشوید

معرفی کتاب صوتی هرگز فراموش نشوید

کتاب صوتی هرگز فراموش نشوید از گروه آموزش دیل کارنگی با ترجمهٔ بهار صادقیان و با صدای سلمان ظاهری است و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هرگز فراموش نشوید

کتاب صوتی «هرگز فراموش نشوید» با موضوع خودسازی نوشته گروه آموزشی دیل کارنگی است.

در تمامی کارهای دیل کارنگی مضمونی واحد به چشم می‌خورد: زندگی چیزی است که شما از آن می‌سازید. هر اتفاقی که در گذشته و آینده‌تان ممکن است رخ دهد، تحت کنترل چیزی است که اکنون انجام می‌دهید. همه چیز بستگی به انتخاب شما در هر روز و هر لحظه دارد.

کارنگی در این کتاب به شما می‌آموزد که:

«اگر درباره موضوعی نگران هستید، سه کار را انجام دهید: اول، از خود بپرسید بدترین شرایطی که ممکن است رخ دهد چیست؟ دوم، خود را برای پذیرش آن نتیجه در صورت لزوم آماده کنید. سوم، با آرامش اقدام به بهتر کردن شرایط بد کنید.»

«چرا کاری ساده مانند مشغول نگه داشتن خود، به بیرون آمدن از اضطراب کمک می‌کند؟ این امر به دلیل مهم‌ترین قانون اصلی روان‌شناسان است. قانون این است که هیچ ذهن بشری، هرچقدر هم باهوش، مطلقاً نمی‌تواند در یک زمان به بیش از یک موضوع بیندیشد.»

«خستگی در اکثر مواقع بر اثر کار نیست، بلکه به دلیل نگرانی، ناامیدی و رنجش ایجاد می‌شود.»

«همه اسب‌های پادشاه و همه سربازان او نمی‌توانند گذشته را دوباره بازگردانند. پس به خاطر داشته باشید که تلاش نکنید خاک‌اره را اره کنید.»

«به دلیل وجود مسائل جزئی ایراد نگیرید. اجازه ندهید امور کوچک شادی‌تان را خراب کنند.»

«در برابر نگرانی‌هایتان یک تابلو توقف نصب کنید. تعیین کنید هر مسئله چقدر ارزش نگرانی دارد و از نگرانی بیش از حد اجتناب کنید.»

«از قانون تعادل برای ممنوع کردن نگرانی‌هایتان استفاده کنید. از خود سؤال کنید: برخلاف اتفاقاتی که در حال وقوع هستند چه نکاتی وجود دارد؟»

«حقایق را درک کنید. بیایید پیش از گردآوری همه حقایق به‌طور بی‌طرف، حتی تلاش نکنیم مشکلاتمان را حل کنیم.»

«یک اصل قانونی بسیار معروف می‌گوید که قانون به مسائل کم‌اهمیت بها نمی‌دهد. ما نیز اگر خواستار آرامش ذهن هستیم، باید چنین کنیم.»

شنیدن کتاب صوتی هرگز فراموش نشوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیل کارنگی

دیل کارنگی سال ۱۸۸۸ در ایالت میسوری متولد شد. او کتاب مشهورش به نام آیین دوست‌یابی و چگونگی تأثیر آن بر دیگران را سال ۱۹۳۶ به رشته تحریر درآورد؛ مرحله مهمی از زندگی‌اش که موجب گستردگی سریع ارزش‌های درونی او در سرتاسر ایالات متحده شد. در سال‌های ۱۹۵۰ شکل‌گیری بنیاد «گروه آموزشی دیل کارنگی» همان‌گونه که امروز پابرجاست، آغاز شد. دیل کارنگی اوایل سال ۱۹۵۵ درگذشت و میراثش را که قوانین درونی معینی بودند، برای انتشار در دهه‌های آینده به جا گذاشت.

امروزه گروه آموزشی دیل کارنگی با بازار میانه، مؤسسات بزرگ و همچنین سازمان‌هایی شریک است تا با پیشرفت نحوه عملکرد کارمندان و تأکید بر رهبری، فروش، تشویق اعضای گروه، خدمات مشتریان، معرفی کالا، پیشرفت روند کار و دیگر مهارت‌های ضروری مدیریت، نتایج تجاری قابل سنجش ایجاد کند. اخیراً مجله وال استریت این مؤسسه را یکی از ۲۵ شرکت ممتاز با عملکرد عالی شناخته است. برنامه‌های آموزشی گروه دیل کارنگی به بیش از ۲۵ زبان در سطح ایالات متحده امریکا و بیش از ۸۰ کشور دنیا قابل دسترس است. گروه آموزشی دیل کارنگی ۴۰۰ مراجع از ۵۰۰ شرکت برتر امریکا دارد. به‌علاوه، هفت میلیون انسان آموزش‌های دیل کارنگی را تجربه کرده‌اند. 

بخشی از کتاب صوتی هرگز فراموش نشوید

«در میان تمام مهارت‌های ارتباطی، گوش دادن مؤثر می‌تواند بیشترین تفاوت را در رابطه‌های شما با دیگران ایجاد کند. با این‌حال، اکثر افراد به‌طور طبیعی گوش‌دادن را بلد نیستند. لازم است کارهای زیادی انجام دهید، به‌خصوص برای اینکه بیاموزید چطور یک شنوندۀ تأثیرگذار باشید. متأسفانه، اکثر افراد با توجهِ کافی گوش نمی‌کنند، فقط تلاش می‌کنند ساکت بمانند تا نوبت صحبت‌کردنشان فرا برسد. احتمالاً این طبیعت بشر است که احساس می‌کند می‌تواند وسط یک مکالمه بپرد و شروع به صحبت کند؛ یا حداقل اینکه این‌طور می‌خواهد. اما این یکی از محدوده‌های متعددی است که شخصیت والا به شما فرمان می‌دهد تا در برابر انگیزه‌های غریزی خود ایستادگی کنید. پس فقط واکنش نشان ندهید. نفس خود را تحت فرمان بگیرید.

به دلیل اینکه توانایی گوش دادن مهارتی بسیار ارزشمند است، تحقیقات قابل توجهی برای درک این امر شده است. همه نوع استعاره و اصطلاح علمی برای توصیف گوش دادن خلق شده است؛ اما پیام اصلی همه این روش‌ها یک چیز است: مسئله فراتر از درک معنای واژه‌هاست.

برخی اوقات خوب گوش دادن بیش از آنکه مربوط به صداها باشد، مربوط به سکوت است. شنوندگان خوب به همان اندازه که به دیگر افراد شانس ساکت‌بودن می‌دهند، به آن‌ها شانس صحبت کردن هم می‌دهند. گوش دادن با همه حواس شامل بسیاری عوامل غیرشفاهی و غیرقابل شنیدن می‌شود؛ مانند زبان بدن، حالات صورت، نمودهای فرهنگی و واکنش گویندگان و شنوندگان به یکدیگر.

واضح است که تجربه گوش دادن برای هر فرد متفاوت است. همچنین این تجربه به محتوای بحث نیز بستگی دارد: چه افرادی با هم صحبت می‌کنند، موضوع بحث چیست و مباحثه در چه مکانی صورت می‌گیرد؟ گوش دادن به یک افسر پلیس که خودرو شما را در ایست بازرسی کنار کشیده است، با گوش دادن به دختر هشت‌ساله‌تان یا پدرشوهر هشتادساله‌تان متفاوت است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۸۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۸۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان