دانلود و خرید کتاب چگونه IQ خود را افزایش دهیم گیلز آزوپاردی ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه IQ خود را افزایش دهیم اثر گیلز آزوپاردی

کتاب چگونه IQ خود را افزایش دهیم

معرفی کتاب چگونه IQ خود را افزایش دهیم

کتاب چگونه IQ خود را افزایش دهیم نوشتۀ گیلز آزوپاردی با ترجمۀ فریبا جعفری نمینی در انتشارات طلایه به چاپ رسیده است. این کتاب یک راهنما، برای پیشرفت بهرۀ هوشی افراد است.

درباره کتاب چگونه IQ خود را افزایش دهیم

آیا می‌توان بهرۀ هوشی را افزایش داد؟ آیا هوش ارثی است؟ زمینۀ اجتماعی چگونه در بهرۀ هوشی تأثیر می‌گذارد؟ کتاب چگونه IQ خود را افزایش دهیم به خواننده یاد می‌دهد که بتواند بر توانایی‌های ذهنی‌اش بیفزاید و به درک بالاتر از آن‌ها دست یابید وحتی آن‌ها را به‌صورت دقیق با یکدیگر سازگار کنید.

از آنجا که هر مغز بی‌همتا است، هر فرد روش‌های ویژه‌ای برای آموختن دارد. هوش به‌خودی‌خود پدیده‌ای ثابت نیست. فرد می‌تواند به وسیلۀ بهرۀ هوشی خود در هر لحظه، در برابر مشکل‌های پیش‌آمده راه‌حل‌هایی ابداع کند؛ بنابراین هوش و بهرۀ هوشی پدیده‌ای پویا است و راه آن‌ها برای پیشرفت باز است. نویسنده در کتاب چگونه IQ خود را افزایش دهیم، ضمن تعریف هوش و بهرۀ هوشی، کارکرد هوش و مغز را توضیح داده و در ادامه بیان کرده است که افراد چگونه می‌توانند بهرۀ هوشی خود را بالا ببرند. نویسنده برای سنجش بهرۀ هوشی مخاطب، آزمون‌هایی را به‌همراه پاسخ‌نامه ارائه کرده و برنامه‌ریزی‌ها و توصیه‌های لازم برای افزایش آن مطرح کرده است.

خواندن کتاب چگونه IQ خود را افزایش دهیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های روانشناسی عمومی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه IQ خود را افزایش دهیم

«هوش اهمیت زیادی دارد. در واقع هوش کیفیت، مزیت و توانایی است و نه فقط یکی دیگر از کارایی‌های فرد. هوش هدیه‌ای از جانب طبیعت است (یک لطف خداوند) همچو زیبایی یا قدرت و اغلب موجب حسادت دیگران می‌شود. همه‌ی ما، گاه به میزان بهره‌ی هوشی خود شک می‌کنیم و مایلیم از میزان این لطف الهی در خود اطمینان بیشتری بیابیم. بی‌شک این سؤال هزاران بار در سراسر جهان تکرار شده و همواره پاسخ آن آمیزه‌ای از چند پاسخ بوده است. عده‌ای بر این باورند که هوش هدیه‌ای خدادادی است که همراه با کودک زاده می‌شود و اصولاً تغییرناپذیر است. گرچه تقریباً همه می‌دانیم که انسان ظرفیت پیشرفت را داراست و با تلاش در جهت ترقی خویش می‌تواند بر ظرفیت‌های وجودی خود نیز بیافزاید. برخی نیز معتقدند که هوش در طی تجربیات هر فرد در زندگی شکل می‌گیرد و اصولاً بستگی به پیشینه‌ی اجتماعی افراد دارد. به رغم تمام آن تئوری‌های متفاوت، اکثریت مردم بر این عقیده‌اند که هنگام تولد همه‌ی انسان‌ها دارای بهره‌ی هوشی یکسانی هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان