دانلود و خرید کتاب درمان با اصوات هارمونیک داود ماه زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان با اصوات هارمونیک اثر داود ماه زاده

کتاب درمان با اصوات هارمونیک

انتشارات:نشر مهاجر
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درمان با اصوات هارمونیک

کتاب الکترونیکی درمان با اصوات هارمونیک نوشتۀ داود ماه زاده است و نشر مهاجر آن را منتشر کرده است. کتاب درمان با اصوات هارمونیک، به بررسی موسیقی درمانی در بیماران مختلف، مخصوصاً کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

درباره کتاب درمان با اصوات هارمونیک

از بدو خلقت انسان، نیازهای متنوعی اعم از جسمی و روحـی بـا او همـراه بـوده اسـت کـه برای برآورده‌ساختن این نیازها و سازگاری با محیطش به ابزارهایی نیـاز داشـته اسـت. هنـر به‌عنوان یکی از وسایل اولیه بشر، در خدمت نیازهای کمال‌جویی و زیبـا طلبـی و از طـرف دیگر، آرام‌بخش ناراحتی‌ها و سختی‌های زندگی بوده است. موسیقی شـکلی از هنـر اسـت که احساس، عاطفه، ادراک و شناخت انسان را بدون نیاز به تکلم منتقل می‌کند. استفاده انسان از موسیقی امری آسان و قابل‌دسترس بوده است، چراکه ریتم و ملـودی به‌عنوان دو رکن اساسی در سرشت انسان وجود داشـته و از طرفـی آوا گری‌ها و حرکـات ریتمیک نیز نیازی به تکلم نداشته است. ازاین‌رو در بیشتر قبایل ابتدایی مراسم و آیین‌های مختلف موسیقایی که وسیله‌ای برای ابراز همبستگی جمعی و از بین بردن ترس‌ها و غم‌ها و ایجاد آرامش و شادی در بین افراد قبیله بوده برگزار می‌شده اسـت. هـر قـوم و ملتـی بـر حســب ویژگی‌های عــاطفی و فرهنگــی خــود موســیقی خاصــی دارد. بــا درک موســیقی، عواطف، همدردی و تفاهم بیشتر قلبی میسر خواهد شد. پژوهشـگران توصـیه می‌کنند کـه والدین روزانه یک ساعت برای فرزندان کوچـک خـود موسـیقی پخـش کننـد، ایـن عمـل موجب بهتر شدن وضعیت تغذیه خواب و افزایش وزن آنها می‌شود. انتخاب موسیقی مورد علاقه بیمار بر اساس تجربیات روحیات منش و خلق‌وخوی وی معمولاً با برانگیخته شدن خاطراتی همـراه خواهـد بـود کـه قـبلاً تجربـه شـده و تهیـیج ایـن خاطرات خود موجب تحریکاتی هیجانی در سیستم‌های خودآگـاه و ناخودآگـاه عصـبی و مغزی می شود و پیامدهای مختلفی را بر جای خواهد گذاشت که باید توسط متخصص ایـن رشته؛ یعنی موسیقی ـ درمانگر تا رسیدن به هدف‌های نهایی پیگیری و کنترل شـود و تـداوم داشته باشد کتاب درمان با اصوات هارمونیک تلاش دارد تا حداقل به شکل تئوریک نشان دهد که اصوات هارمونیک قادرند چه طیف گسترده‌ای از حوزۀ درمان را پوشش دهند.

خواندن کتاب درمان با اصوات هارمونیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی فردی مناسب است.

بخشی از کتاب درمان با اصوات هارمونیک

«قدرت شفا بخشی اصوات عضوی جدایی ناپذیر از تمدن بشری است چرا که ما در یک جهان ارتعاشی زندگی می کنیم که در آن پدیده هایی برتر از ماده نیز وجود دارند. هر آن چه را که حس می کنیم و احساس می کنیم و می بینیم و لمس می کنیم انرژی خالص است، بیت هایی از انرژی متراکم و فشرده که ما آن را ذرات می‌نامیم و این ذرات با ارزش در هستی، همیشه مطابق با قوانین آفرینش عمل کرده و دارای ارتعاش هستند.

بدین ترتیب یکی از اصول اساسی علا درمان و بهبودی به وسیله اصوات هارمونیک شناخته می شود. یکی از همان اصولی که مردم باستان نیز آن را کشف کرده بودند، و آن در مقهوم درک رزونانس (فرکانس ارتعاش یک جسم) نهفته است و این که کل جهان به طور دائم در حال لرزش و ارتعاش است...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان