دانلود و خرید کتاب مدیریت خشم به زبان ساده گیل بلاکسهام ترجمه مهدی قراچه داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب مدیریت خشم به زبان ساده

کتاب مدیریت خشم به زبان ساده

معرفی کتاب مدیریت خشم به زبان ساده

کتاب مدیریت خشم به زبان ساده نوشتهٔ گیل بلاکسهام و دویل جنتری و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت خشم به زبان ساده

کتاب مدیریت خشم به زبان ساده (Anger Management for Dummies) خواسته به ما نشان دهد که خشم چیزی بیش از کلمه‌ای سه حرفی است؛ احساسی کاملاً پیچیده است که معنایی به‌مراتب بیش‌ از آن دارد که آن را به کار می‌بریم. درک‌کردن خشم اصل اولیۀ مدیریت خشم است. این کتاب می‌خواهد نشان دهد که خشم چه تأثیرات منفی‌ای بر جای می‌گذارد، به‌ویژه وقتی مرتب تکرار می‌شود و زمان بسیاریْ ما را درگیر می‌کند؛ همچنین این اثر می‌خواهد توضیح دهد که مدیریت خشم در سه چهارچوب متفاوت اتفاق می‌افتد؛ دیروز، امروز و فردا. دو نویسندهٔ این کتاب خواسته‌اند به ما نشان دهند که مدیریت خشم در محدودۀ توان ما قرار دارد؛ چیزی نیست که برای مهار آن به تخصص احتیاج داشته باشیم. این دو گفته‌اند که برای مدیریت بر خشم خود می‌توانیم از آنچه در این کتاب در همین زمینه آمده است، استفاده کنیم. مهم نیست که چندساله هستید یا چه مدتی این خشم با شما بوده است؛ گیل بلاکسهام و دویل جنتری معتقدند که هیچ‌گاه برای مدیریت خشم دیر نیست. «مدیریت خشم»ِ دامیز از آن دسته کتاب‌های دوازده‌مرحله‌ای نیست که برای خواندن فصل دوم آن حتماً باید فصل اول کتاب را خوانده باشید. این کتاب منبعی است که نویسندگانش آنچه را در شش دهه آموخته‌اند در آنْ جا داده‌اند. مجبور نیستید با فصل یک شروع کنید و به‌ترتیب بخوانید تا به فصل آخر کتاب برسید. می‌توانید به فهرست مطالب کتاب مراجعه کنید و هر موضوعی را که صلاح دانستید، بخوانید. کتاب مدیریت خشم به زبان ساده از شش بخش و ۲۳ فصل تشکیل شده است.

«کتاب‌های دامیز» (For Dummies) عنوان مجموعه‌ای است از آثار ساده‌فهم در حوزه‌های گوناگون از روان‌شناسی، فلسفه و علوم طبیعی گرفته تا خودشناسی و کارآفرینی و موفقیت در کسب‌وکار و فناوری. اولین کتاب‌های مجموعهٔ دامیز در اواخر دههٔ بیستم میلادی و با هدف آشناسازی مخاطبان با رایانه و چگونگی استفاده از آن به انتشار رسید؛ سپس به‌دلیل استقبال بسیار مخاطبان به جوانب دیگر زندگی انسان نیز تعمیم پیدا کرد. حدود ۲۰۰۰ عنوان از آثار این مجموعه در سراسر جهان ترجمه شده و به انتشار رسیده است. هر یک از کتاب‌های مجموعهء یادشده به تشریح حوزه‌ای خاص پرداخته و در گردآوری مطالب آن از به‌روزترین و استانداردترین محتواهای موجود استفاده شده است. امتیاز انتشار کتاب‌های این مجموعه در ایران در اختیار انتشارات آوند دانش بوده است. کتاب‌های «تناسب اندام»، «مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی»، «اقتصادسنجی»، «طلاق»، «ابرغذاها» و «هوش مصنوعی» عناوین برخی از کتاب‌هایی است که از این مجموعه در ایران منتشر شده است.

خواندن کتاب مدیریت خشم به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان