دانلود و خرید کتاب بهترین روش های درمان فشارهای عصبی علی بابایی خورزوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بهترین روش های درمان فشارهای عصبی

کتاب بهترین روش های درمان فشارهای عصبی نوشتهٔ علی بابایی خورزوقی و مجتبی بابایی خورزوقی و پریناز سجادیان و اکرم ترک است و نشر دارخوین آن را منتشر کرده است. بخش دوم کتابْ معنا درمانی یا درمان استرس، اضطراب و افسردگی بدون استفاده از داروهای شیمیایی است.

درباره کتاب بهترین روش های درمان فشارهای عصبی

دنیای امروز از نظر تکنولوژی و امکانات مادی پیشرفت زیادی کرده است. این امکانات گرچه برای آسایش و رفاه انسان‌ها مهیا شده؛ اما گویا در برآوردن آرامش واقعی، موفق نبوده است. در کشورهای غربی که سهم بیشتری از پیشرفت‌های مادی و رفاهی وجود دارد، نارضایتی از زندگی، انواع بیماری‌ها و اختلالات بیشتر موج می‌زند. بر خلاف نظر ایسم‌های مختلف مادی از جمله لیبرالیسم، سکولاریسم و اومانیسم؛ مدیریت رحمانی معتقد است که دین به افراد احساس قوت قلب و تسلی خاطر می‌بخشد و باعث می‌گردد که ترس از امور مجهول و اضطراب و افسردگی ناشی از آسیب‌های فردی، اجتمایی و... تقلیل پیداکند. اعتقاد به روز جزا و اینکه سررشته همه امور به دست خداوند بوده و در هر بلا و مصیبتی، صلاح و حکمتی نهفته است می‌تواند در ایجاد آرامش و تسلی خاطر معتقدان تاثیر غیرقابل انکاری بگذارد. بدون تردید افراد مذهبی خیلی راحت می‌توانند با رویدادهای منفی زندگی و عوامل فشارزای روانی مقابله کنند. زیرا برای مقابله با فشار روانی به‌خوبی از نیایش، آداب و مناسک مذهبی، جهت تجدید قوای روان‌شناختی خود استفاده می‌نمایند. این راهبرد می‌تواند بر واکنش‌های عاطفی-شناختی و رفتاری انسان در مقابله با فشارهای روانی تاثیر قابل ملاحظه‌ای ایجاد نماید. مولف در چندین جلد در مجموعه‌ای تحت عنوان «فریاد خاموش درون» که همراه با اشعاری از خود، به رشته تحریر در آورده، کمّ و کیف رسیدن به آرمش حقیقی را بیان نموده که در این نوشته خلاصه آنها برای مقابله با فشارهای روانی از جمله معضل اضطراب و نگرانی، استرس و دلهره، افسردگی و ناامیدی بدون استفاده از داروهای شیمیایی؛ با بیانی دیگر تقدیم خواهد شد. چرا که بنابر حقایق موجود در جوامع مختلف، روان‌شناسان آن‌چنان‌که انتظار می‌رود، نتوانسته‌اند به‌خوبی اضطراب، استرس و افسردگی را مهار کنند و راه‌های درمانی آنها موفقیت چشمگیری نداشته است؛ حال‌آنکه آموزه‌های دینی و اسلامی برای پیشگیری و درمان اضطراب، استرس و افسردگی روش‌های کاربردی مؤثری بیان کرده و راهکارهای مناسبی ارائه داده ‌است که پس از آسیب‌شناسی مشکلات روحی روانی بنابر دیدگاه مکاتب مختلف؛ در متن آورده خواهد شد.

به‌صورت خلاصه و در مجموع باید گفت که تحقیقات متعدد نشان داده و مبیّن این است که معنویت و دین‌داری، تاثیر شگرف و معجزه‌آسایی بر سلامت روان انسان‌ها داشته و دارد. حتی در این که افراد به خاطر عوامل درونی یا بیرونی مذهبی باشند، تفاوت‌های آشکاری در سلامت روان آنها دیده شده است.

 آنچه در این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود، جایگزین کردن درمان‌های طبیعی مخصوصا معنوی به جای داروهای شیمیایی است. داروهای مورد نظر هرچند تعادل شیمیایی مغز شما را برقرار می‌کنند اما مانند سایر داروها ممکن است عوارضی را هم به همراه داشته باشند و هم‌چنین از آن‌جا که درمان این قبیل بیماری‌ها طولانی است، علاوه بر صرف هزینه‌های سنگین ممکن است عوارض به جا مانده از داروها را تشدید و مزمن کند. البته روش‌هایی که در متن از نظر می‌گذرانید روش‌هایی است که جهت افراد مختلف با عقاید متفاوت مخصوصا برای آنهایی که معتقد به مبدأ و معاد هستند احتمالا می‌تواند در اوایل ابتلا به بیماری پیش‌گیرانه و یا درمان‌گر باشد. در موارد خاص و حاد این‌ بیماری کماکان مراجعه به متخصص توصیه می‌شود.

خواندن کتاب بهترین روش های درمان فشارهای عصبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که با اضطراب و نگرانی دست و پنجه نرم می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

اکرم
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

عزیزان معتقدی که از فشارهای عصبی رنج می برند از روشهای درمانی این کتاب استفاده فرمایند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۳ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۳ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان