دانلود و خرید کتاب آدم های سمی لیلیان گلاس ترجمه نیلوفر گنجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدم های سمی اثر لیلیان گلاس

کتاب آدم های سمی

معرفی کتاب آدم های سمی

کتاب آدم های سمی نوشتۀ لیلیان گلاس و ترجمۀ نیلوفر گنجی است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. کتاب آدم های سمی شما را راهنمایی می‌کند تا مطمئن شوید به افرادی که شما را ناراحت می‌کنند چه بگویید و یا چطور حرفتان را بیان کنید. همچنین این کتاب گزینه و ابزارهای جدیدی برای مقابله با افرادی که زندگی‌تان را تلخ می‌کنند، به شما می‌آموزد.

درباره کتاب آدم های سمی 

این کتاب یک راهنما برای بقا است که نه‌تنها کمکتان می‌کند تا با افراد بی‌ادب تعامل بهتری داشته باشید، بلکه از تبدیل‌کردن شما به یک فرد سمی برای خودتان و دیگران جلوگیری می‌کند. این کتاب به ۲ بخش تقسیم می‌شود: در بخش اول به شما ۳۰ نوع مختلف افراد سمی معرفی می‌شود تا بتوانید افراد سمی زندگی‌تان را شناسایی کنید و همچنین نحوۀ برخورد با آن‌ها آموزش داده می‌شود. یاد می‌گیرید که برخی از اظهارنظرهای سمی رایج را بشناسید و علت آن را بدانید. در بخش دوم کتاب ۱۰ روش مؤثر و آسان در برخورد با آدم‌های سمی آموزش داده می‌شود تا دیگر احساسات بد در وجودتان شعله‌ور نشود. شما برای برخورد با افراد خاص زندگی خود و همچنین تمام آن ۳۰ نوع آدم سمی، بهترین تکنیک‌ها را یاد خواهید گرفت. با مطالعهٔ این کتاب یاد می‌گیرید که چطور یک رابطهٔ سمی را پاک‌سازی کنید و یا برای همیشه به آن پایان دهید. این کتاب گاهی شما را می‌خنداند و حتی گاهی ممکن است باعث گریه‌تان شود؛ چراکه داستان افرادی را می‌خوانید که نویسنده در طول سفرهایش با آن‌ها مصاحبه کرده و تمرین‌ها را با آن‌ها انجام داده است و نتیجۀ آن را بازگو کرده است و ممکن است خاطر‌ه‌ای مشترک برای شما باشد.

خواندن کتاب آدم‌های سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به خود‌مراقبتی علاقه‌مند هستند بسیار مفید و راهگشاست.

بخشی از کتاب آدم های سمی

«آن کسی که می‌گفت: چوب و سنگ می‌توانند استخوان‌هایم را بشکنند، اما کلمات هرگز نمی‌توانند به من آسیبی برسانند. کاملاً اشتباه می‌کرد. کلمات و نظرات منفی می‌توانند به روان ما آسیب رسانده و آن را از بین ببرند. امی هاگادورن هفت ساله که به طور مادرزادی دچار ناتوانی جسمی بود، به بابانوئل نامه نوشت و آرزو کرد بچه‌ها او را به خاطر راه رفتن و صحبت کردنش مسخره نکنند. اینکه این کودک نه تنها از شرایط جسمی خود بلکه از سخنان طعنه‌آمیزهمکلاسی‌هایش نیز باید رنج ببرد واقعاً دلخراش است. او فقط همان چیزی را می‌خواست که دیگران می‌خواهند یعنی پذیرش و مهربانی. کلمات خصمانه می‌تواند شما را سریع‌تر و عمیق‌تر از هر شمشیری زخمی کنند. این در حالی است که زخم شمشیر ممکن است پس از چند هفته بهبود یابد و تنها یک ترک باقی بماند؛ اما زخم‌های کلامی مثل یک زخم کهنه‌ی عمیق ممکن است برای همیشه برقلب یک نفر باقی بمانند.

مردم به دلایل مختلفی چیزهای بی‌ادبانه و زشت را با بی‌احساسی به زبان می‌آورند تا احساس بهتری پیدا کنند، چراکه حسادت می‌کنند، یا روزهای بدی را سپری می‌کنند، شما را نمی‌توانند تحمل کنند یا شاید هم نادان هستند. با این حال وقتی قربانی خشونت‌های لفظی می‌شوید، به ندرت به دلایل بیان این کلمات فکر می‌کنید. شما فقط ضربه و صدمه‌ای که می‌بینید را احساس می‌کنید.»

معرفی نویسنده
لیلیان گلاس

لیلیان گلاس (متولد ۲۱ جولای ۱۹۵۲) که اغلب ملکه‌ی ارتباطات خوانده می‌شود، یکی از معتبرترین و برجسته‌ترین افراد جهان در زمینه‌ی ارتباطات و روانشناسی رفتار انسانی محسوب می‌شود. این متخصص آمریکایی که در میامی، در فلوریدای ایالات متحده متولد شده، به ‌عنوان یک متخصص مشهور زبان بدن، مهارت‌های خود را با ترکیب پیشینه‌ی منحصربه‌فرد خود برای آموزش عموم به شیوه‌ای سرگرم‌‌کننده و قانع‌کننده به نمایش گذاشته است. او همچنین نویسنده‌ی ۱۶ کتاب پرفروش است و مهارت‌های خود را در زمینه‌های حقوقی نیز به کار برده است. سخنان و نظرات گلاس به عنوان یک شخصیت معتبر و سرشناس، تاکنون در بسیاری از مجلات از جمله وال استریت ژورنال، واشنگتن پست و نیویورک تایمز نقل قول شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۸۴۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۵۰۰
تومان