دانلود و خرید کتاب راهنمای سریع رفتار درمانی عقلانی هیجانی مایکل نینان ترجمه حسن حمیدپور
کتاب راهنمای سریع رفتار درمانی عقلانی هیجانی اثر مایکل  نینان

کتاب راهنمای سریع رفتار درمانی عقلانی هیجانی

معرفی کتاب راهنمای سریع رفتار درمانی عقلانی هیجانی

کتاب راهنمای سریع رفتار درمانی عقلانی هیجانی نوشتهٔ مایکل نینان و ویندی درایدن و ترجمهٔ حسن حمیدپور است و انتشارات ارجمند آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای سریع رفتار درمانی عقلانی هیجانی

اگر چه خیلی‌ها دوست دارند مطالب پیچیده نظری و کاربردی روان‌درمانی و مشاوره را ساده کنند، اما این کار از دست گروه کوچکی از متخصصان بر می‌آید که با زیر و بم‌های نظریه آشنا باشند و در راه آماده‌سازی این مفاهیم به دام ساده‌انگاری نیفتند. ویندی درایدن و مایکل نینان توانسته‌اند مجموعه‌ای از این کتاب را بنویسند و یا ویراستاری کنند. آنها نام این کتاب را مجموعه in a nuttshell گذاشته‌اند که می‌توان به زبان فارسی آن را راهنمای سریع ترجمه کرد. در این مجموعه کتاب‌ها، حواشی و زواید مطالب زدوده شده است و اصل مطلب در اختیار خواننده قرار گرفته است.

هدف در کتاب راهنمای سریع رفتار درمانی عقلانی هیجانی این است که به طور جامع و مانع، تمامی نکات کلیدی رفتاردرمانی عقلانی هیجانی از جنبه نظری و کاربردی را تا جای ممکن با کمترین کلمات توضیح داده شود.

تا زمانی که دانشجویان نتوانند مفاهیم بنیادی را یاد بگیرند، خواندن کتاب‌های قطور رفتاردرمانی عقلانی هیجانی نمی‌تواند دانش آنها را در این زمینه افزایش دهد.

خواندن کتاب راهنمای سریع رفتار درمانی عقلانی هیجانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به روان‌شناس‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان