دانلود و خرید کتاب شرکت شکست ناپذیر الکساندر استروالدر ترجمه علیرضا علی سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شرکت شکست ناپذیر

کتاب شرکت شکست ناپذیر نوشتۀ الکساندر استروالدر، ایو پیگنیور و فرد اتیمبل و آلن اسمیت است و با ترجمۀ علیرضا علی سلیمانی و حامد شیدائیان در انتشارات آریانا قلم به چاپ رسیده است. این کتاب استراتژی‌ها و راهکارهای مختلفی برای صاحبان کسب‌وکار ارائه می‌دهد تا از آن‌ها الگو بگیرند. 

درباره کتاب شرکت شکست ناپذیر

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که شرکت‌های موفق، در صنایع مختلف چه ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند که باعث تفاوت آن‌ها از سایر شرکت‌ها شده است؟ آیا مدل‌های کسب‌وکار این شرکت‌ها بهترین مدل کسب‌وکار دنیاست؟ چرا برخی از شرکت‌های مشهور همواره خود را در تراز جهانی نگه می‌دارند، اما برخی دیگر خیلی زود دچار افول می‌شوند؟ چگونه برخی از شرکت‌های موفق به این جمع‌بندی می‌رسند که به صنایع دیگر وارد شوند و اتفاقا در آن صنایع هم سرآمد و بلامنازع می‌شوند؟ شرکت‌های بزرگ چگونه از برهم خوردن مدل کسب‌وکارشان جلوگیری می‌کنند؟

حتما چنین پرسش‌هایی برای شما هم پیش آمده است. شاید شما مدیر کسب‌وکار، رهبر نوآوری یا کارآفرینی باشید که به دنبال رشد و رونق کسب‌وکار یا نوسازی بخش‌هایی از آن است یا می‌خواهد بداند کدام بخش از کسب‌وکارش در معرض ریسک و برهم خوردن است. یا شاید هم کسب‌وکارتان رو به افول است و شما دنبال راهی هستید تا از آن جلوگیری کنید. کتاب شرکت شکست ناپذیر با بررسی نمونه‌های مختلف، به بیان ویژگی‌های برجستۀ شرکت‌های شکست‌ناپذیر می‌پردازد و الگوهایی معرفی می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید به رقابت با دیگران بپردازید. 

نویسندگان این کتاب نشان می‌دهند که اکثر شرکت‌های موفق یک ویژگی بارز دارند و آن «دو سو توانمند بودن» است. آن‌ها نشان می‌دهند که شرکت‌های شکست‌ناپذیر دو فرهنگی که کاملا با یکدیگر متفاوت هستند را در یک مجموعه و زیر یک سقف نه فقط ایجاد، بلکه مدیریت و هماهنگ می‌کنند. در کتاب از شرکت‌های بزرگ و موفقی مثل مایکروسافت، آمازون و ایکیا مثال آمده و توضیح داده شده که چگونه این شرکت‌ها توانستند کسب‌وکارهایی موفق خلق کنند و دنیا را دگرگون کنند. علت موفقیت‌ این شرکت‌ها فقط ارائۀ محصول و خدمات عالی نیست، بلکه مدل‌های کسب‌و‌کاری سودآور و نوآورانه است. در این کتاب الگوهای کسب‌وکار مختلفی نیز ارائه شده است که به ارتقای عملکرد کمک می‌کند؛ لذا می‌توان از این الگوها برای طراحی مدل‌های کسب‌وکاری بهره گرفت. 

خواندن کتاب شرکت شکست ناپذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان فردی و استارتاپی، سرمایه‌گذاران، دانشجویان و تمامی افراد علاقه‌مند به نوآوری و کارآفرینی، پیشنهاد می‌شود. 

بخشی از کتاب شرکت شکست ناپذیر

«شما، در مقام رهبر کسب‌وکار، شرایطی را فراهم می‌کند که رونق و رشد سازمانتان ادامه یابد. به شفافیت نیاز دارید تا بفهمید کدام بخش از کسب‌وکارتان امکان رشد بیشتری دارد، کدام بخش‌ها نیازمند نوسازی‌اند و کدام بخش‌ها به اندازۀ قابل‌توجهی در معرض ریسک برهم خوردن‌اند. باید دریابید کدام طراح‌های ابتکاری این پتانسیل را دارند که کسب‌وکار فردا را معین کنند. قصد دارید برای آینده سرمایه‌گذاری‌های مطمئنی انجام دهید و هم‌زمان آگاهانه ریسک را هم مدیریت کنید. در مقام رهبر نوآوری و تیم، به سازمانتان کمک می‌کنید ریسک ایده‌هایی را که باعث تداوم رشد و بهبودش می‌شوند کاهش دهد. ابزارها، فرایندها و سنجه‌هایی را به کار می‌بندید که به پیشبرد نوآوری کمک کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۱۰۳,۰۰۰
تومان