دانلود و خرید کتاب صبح جادویی هال الرود ترجمه محبوبه حاجیان نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صبح جادویی اثر هال الرود

کتاب صبح جادویی

نویسنده:هال الرود
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی نوشتۀ هال الرود و ترجمۀ محبوبه حاجیان نژاد است. انتشارات آتیسا این کتاب راهنما را روانۀ بازار کرده است. این کتاب درمورد ۶ عادتی است که زندگیتان با انجام آن‌ها پیش از ساعت ۸ صبح متحول می‌شود.

درباره کتاب صبح جادویی

احتمالاً بارها پیش آمده است کتابی بخوانید که طرز نگرش شما را به زندگی تغییر دهد، اما به‌ندرت پیش می‌آید کتابی پیدا کنید که شیوۀ زندگی شما را تغییر دهد. کتاب صبح جادویی سریع‌تر از آنچه تصورش را بکنید، هر دو کار را برای شما انجام می‌دهد. با خواندن کتاب «صبح جادویی» هدیه‌ای که به خودتان می‌دهید این است که هر روز می‌توانید در اولین ساعات روز از خواب بیدار شوید. وقت آن رسیده است که روش زندگی موردعلاقۀ خود که آرزویش را دارید، خلق کنید و از زندگی نهایت استفاده را ببرید. خواندن این کتاب به محقق‌شدن این امر کمک می‌کند. این کتاب برای افراد موفق و سطح‌بالایی که تاکنون به درجات بالایی از موفقیت دست یافته‌اند، می‌تواند حکم یک تغییردهندۀ بازی را داشته باشد؛ زیرا این امکان را فراهم می‌کند که به آن هدف اصلی و نهایی خود برسید و از لحاظ شخصی و شغلی به موفقیتی فراتر از آنچه در گذشته داشته‌اید، دست یابید. چه این ارتقا، افزایش درآمد باشد چه رشد و توسعهٔ شغل و کسب‌وکار یا افزایش فروش و سود، در هر صورت به کشف راه‌های جدیدی به‌منظور درک عمیق‌تری از رضایت شخصی و تعادل در زندگی منجر می‌شود؛ کشف و ادراکی که در قسمت پیشین زندگی شما اغلب نادیده گرفته شده بود. این موفقیت می‌تواند به‌معنای بالارفتن سطح سلامتی، شادی ارتباطات و شرایط اقتصادی و شرایط روحی روانی یا هر بعد مهم دیگری در زندگی شما باشد. کتاب صبح جادویی بارها اثبات کرده است که می‌تواند به کسانی که در اوج مشکلات و چالش‌ها هستند و از لحاظ ذهنی، عاطفی، جسمی، مالی و ارتباطات دچار مشکل هستند، این توانایی را بدهد تا در زمانی کوتاه بر چالش‌هایی که به‌ظاهر غیرقابل‌عبور هستند غلبه و تغییرات خاص و خارق‌العاده در وضعیت کنونی زندگی خود ایجاد کنند.

خواندن کتاب صبح جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزۀ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هال الرود

هال الرود زادۀ کاماریلوی کالیفرنیا در ۳۰ مهٔ ۱۹۷۹ است. او نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی موفقیت اهل ایالات متحدهٔ آمریکا و نویسندۀ کتاب پرفروش «معجزهٔ سحرخیزی»، «معادلهٔ معجزه»، بنیان‌گذار مجموعه کتاب «صبح معجزه» و میزبان پادکست «دستیابی به اهداف شما» است. در سال ۱۹۹۹، او یک تصادف با فورد موستانگ خود با سرعت ۱۳۰ کیلومتر به‌صورت شاخ‌به‌شاخ با یک کامیون شورلت داشت. بعد از آن بود که تمام زندگی خود را از دست داد و از صفر شروع به کار کرد.

بخشی از کتاب صبح جادویی

«پاییز سال ۲۰۰۸ تمرینات صبح جادویی‌ام را گسترش دادم بی‌آنکه حتی فکرش را بکنم که روزی در مورد آن کتاب خواهم نوشت تمرین‌های مختلف و متفاوت پیشرفت شخصی و زمان‌بندی ساعات خواب را مورد بررسی قرار دادم و حتی در مورد اینکه واقعاً به چه مقدار خواب در طول روز نیاز داریم، تحقیق کردم. یافته‌های من باور به اصول و الگوهایی را که در تصور بیشتر مردم از جمله خودم صحیح بود در هم شکست. ازآنجایی‌که این نتیجه‌های موردعلاقه من واقع شده بود آنها را با شاگردانم در میان گذاشتم و آنها را تشویق کردم به این روال روزمره صبح جادویی در زندگی خودشان عمل کنند. بیشتر آنها مقاومت کردند و گفتند: «اما هال، من اصلاً آدم سحرخیزی نیستم.» وقتی کمی آنها را تشویق کردم پذیرفتند که این تمرین‌ها را به مدت یک هفته انجام دهند و این کار به شکل شگفت‌آوری با سرعت زندگی آنها را تغییر داد؛ به همان سرعتی که زندگی من را تغییر داده بود. درواقع، بسیاری از آنها حتی دستاوردهای خود را از روال بیدارشدن زودهنگام در صبح با خانواده، دوستان و همکاران خود در میان گذاشتند. ناگهان به خودم آمدم و متوجه شدم افراد زیادی که هیچ‌وقت آنها را ندیده بودم، درباره صبح‌های جادویی‌شان در فیس‌بوک و توییتر کامنت گذاشتند. در این مورد در آینده بیشتر توضیح خواهم

داد.

 سال ۲۰۰۹ بی‌هیچ شکی هنوز هم بهترین سال زندگی من است. من با دختر رؤیاهایم ازدواج کردم. ما بچه‌دار شدیم و به دخترمان بقا دادیم. از کلمه «ما» استفاده می‌کنم؛ چون «او» برای من ارزش زیادی دارد. شغل مربیگری من دوباره پیشرفت کرد؛ طوری که شاگردان زیادی در لیست انتظار من بودند. حرفه سخنرانی‌ام به اوج خود رسیده بود برای دبیرستان‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و همایش‌های غیرانتفاعی سخنرانی می‌کردم و راهکار می‌دادم. صبح جادویی مثل شعله‌های آتش به همه‌جا کشیده و فراگیر شده بود هر روز از سوی افراد مختلف ایمیل‌هایی مبنی بر اینکه زندگی‌شان تغییر کرده است، دریافت می‌کردم. می‌دانستم وظیفه دارم که آن را با تمام جهان به اشتراک بگذارم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان