دانلود و خرید کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی ترسد کیتی سانگ ترجمه مینا قنواتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی ترسد اثر کیتی سانگ

کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی ترسد

معرفی کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی ترسد

کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی ترسد نوشتهٔ کیتی سانگ و کوین سانگ و ترجمهٔ مینا قنواتی است. نشر افق این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب داستان پسربچه‌ای ده یازده‌ساله‌ است که تلاش می‌کند بر ترس‌هایش غلبه کند.

درباره کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی ترسد

بسیاری از بچه‌ها از چیزهایی مثل تاریکی، سایه‌ها، آب و ارتفاع می‌ترسند. البته ترس حسی است که سراغ بزرگ‌ترها هم می‌رود اما می‌توان در کودکی و با استفاده از قالب داستان، کنار آمدن با بسیاری از ترس‌ها را برای بچه‌ها ساده‌تر کرد. کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی ترسد اولین جلد از مجموعهٔ کمیک‌استریپ سام وو است که می‌کوشد در کنار تصویرسازی‌های بامزه و بیانی ساده، ماجراهای پسربچه‌ای را روایت کند که تلاش می‌کند بر ترس‌هایش غلبه کند و احساسش را کنترل کند.

درباره کیتی سانگ و کوین سانگ

کیتی سانگ و کوین سانگ زوجی آمریکایی-چینی هستند که در سال ۲۰۰۸ در دانشگاه هنگ‌کنگ باهم آشنا شدند و ازدواج کردند. آن‌ها با یکدیگر به کشورهای مختلفی سفر کردند و نویسنده‌ٔ مشترک مجموعه‌ای از کتاب‌های کمیک‌استریپ پرفروش کودکان ازجمله مجموعهٔ سام وو هستند. مجموعه‌ای که شخصیت اصلی‌اش پسربچه‌ای آسیایی-آمریکایی است و در هر جلد تلاش می‌کند تا بر یکی از ترس‌هایش غلبه کند.

خواندن کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی ترسد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۸ تا ۱۱ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدینشان لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی ترسد

«من سام هستم و اصلاً هم از اشباح نمی‌ترسم. همین تازگی‌ها هم مدرک رسمی شکارچی اشباحم را گرفته‌ام. بعضی‌ها حرفم را باور نمی‌کنند اما آن بعضی‌ها دروغ می‌گویند حرفشان را اصلاً باور نکنید، به‌خصوص اگر اسمشان رالف فیلیپ زینکر من سوم باشد. چون شاید بهتان بگوید من... یک جوجهٔ  ترسوام. بهتر است بدانید من اصلاً شبیه جوجه‌ها نیستم. به‌نظرم اگر هم یک حیوان بودم بیشتر شبیه پشت‌پنبه‌ای، گربهٔ خواهرم لوسی می‌شدم. گول اسم ملوسش را نخورید. پشت پنبه‌ای یک جنگجوی خبیث است.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۷۷,۵۰۰
تومان