دانلود و خرید کتاب ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (خلاصه کتاب) ال ريس ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (خلاصه کتاب) اثر ال ريس

کتاب ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (خلاصه کتاب)

کتاب ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (خلاصه کتاب) نوشتهٔ ال ریس و لورا ریس و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (خلاصه کتاب)

کتاب ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (خلاصه کتاب) [The 22 Immutable Laws of Branding] از ۲۲ قانون برای ساخت برندی قدرتمند سخن گفته است. این خلاصه‌کتاب قوانین ساخت برند‌ی موفق و قدرتمند را بیان کرده است. این کتاب از برندهای معتبری همچون رولکس، وولو و کوکاکولا یاد کرده و اصولی را که این برندها برای موفقیت خود به کار گرفته‌اند، تحلیل و بررسی کرده است. این کتاب بیان کرده است که تنها راه بقا در بازار رقابتی و اشباع‌شدهٔ جهان، ساخت برندی منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی و متمایز است و ۲۲ قانون برای ساخت چنین برندی وجود دارد. اگر صاحب کسب‌وکار و در فکر برندسازی هستید، مطالعهٔ خلاصه‌کتاب حاضر را از دست ندهید. امروزه بیش از هر زمان دیگری کسب‌وکارهای مختلفی فعالیت می‌کنند که هر کدام برند تجاری خاص خود را دارند و همین موضوع باعث شده که بازاریابی شکل پیچیده‌تری به خود بگیرد و نیاز به مفاهیم جدید و کاربردی احساس شود.

خواندن کتاب ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به صاحبان کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (خلاصه کتاب)

«بسیاری از برندها عاشق این هستند که خطوط تولید محصولات‌شان را دست‌کاری کنند و محصولاتی جانبی را نیز به سبد محصول‌شان اضافه کنند. برای مثال، شرکتی که ابتدا سس مایونز تولید می‌کرده است، اکنون دست به توسعه محصولاتی جانبی نظیر سس مایونز کم‌چرب و سس مایونز تند می‌زند، به این امید که به موفقیت بیشتری برسد. غافل از آن‌که با این کار در واقع، به برند خود لطمه وارد کرده است. این استراتژی نتیجه مطلوبی دربرندارد.

اگر سری به یک فروشگاه مواد غذایی بزنید، خواهید دید که قفسه‌ها پر از محصولات جانبی هستند که به امید سود بیشتر تولید شده‌اند.

اینجاست که نوبت به قانون توسعه محصولات جانبی می‌رسد! بر اساس این قانون، توسعه محصولات جانبی علاوه بر این‌که باعث تولید محصولاتی می‌شود که به فروش نمی‌رسند، به اعتبار یک برند نیز خدشه وارد می‌کند.

نوآوری و تولید محصولات جدید کار اشتباهی نیست، اما باید در این زمینه هوشمندانه عمل کرد. گاهی توسعه محصولات جانبی راهی عالی برای راه‌اندازی کسب‌وکاری جدید است، زیرا آن محصولات واقعاً در بازار مورد نیاز هستند و مشتری دارند. اما اشتباهی که بسیاری از شرکت‌ها مرتکب می‌شوند، این است که محصولات جدید را تحت نام برند موجودشان به بازار عرضه می‌کنند. این در حالی است که باید محصولات جدید را با برندی جدید به بازار معرفی کنند.

ایراد اصلی توسعه محصولات جانبی و ارائه آن‌ها با نام برند فعلی، این است که برند، اعتبار و اصالتش را از دست می‌دهد و مشتریان دیگر نمی‌دانند که این برند را به چه چیزی بشناسند.

در این‌جاست که اهمیت قانون بعدی، یعنی قانون ثبات معلوم می‌شود. بر اساس این قانون، بهترین راه برای موفقیت و ساختن برندی قدرتمند، این است که در طول زمان در راهی مشخص گام بردارید و ثابت قدم باشید. حوزه برندتان را متمرکز کنید و به آن پایبند بمانید. این قانون هم‌چنین، به معنی آن است که در برابر وسوسه اضافه کردن محصولات جدید مقاومت کنید. تنها از این طریق است که می‌توانید به موفقیت برسید.‌

برای مثال شرکت ولوو را در نظر بگیرید. این شرکت خودروسازی سوئدی به مدت سه دهه با خودروهای معمولی اما ایمن و قابل اطمینانش شناخته شده بود. مشتریان ولوو می‌دانستند که می‌توانند از خودروهای آن چه انتظاری داشته باشند و ولوو برایشان با کلمه «ایمنی» هم‌معنا بود. هنگامی که شرکت سعی کرد تا وارد بخش‌های هیجان‌انگیزتر بازار شود و خودروهای اسپرت و پرزرق‌وبرق تولید کند، برند قدیمی‌اش تضعیف شد. بعد از آن مشتریان دیگر نمی‌دانستند برند ولوو برایشان چه مفهومی دارد.

با همه این حرف‌ها، شاید شما به دنبال این باشید که شرکت‌تان را گسترش دهید. در این صورت، چه کاری می‌توانید انجام دهید؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

حجم

۱۸٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان