دانلود و خرید کتاب جادوی سپاسگزاری راندا برن ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی سپاسگزاری اثر راندا برن

کتاب جادوی سپاسگزاری

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جادوی سپاسگزاری

کتاب جادوی سپاسگزاری نوشتۀ راندا برن و ترجمۀ فرزام حبیبی اصفهانی است. نشر آتیسا این کتاب آموزشی را روانۀ بازار کرده است. در این کتاب ۲۸ روز تمرین شکرگزاری وجود دارد.

درباره کتاب جادوی سپاسگزاری

در این کتاب ۲۸ روز تمرین شکرگزاری وجود دارد که به‌گونه‌ای ویژه طراحی شده تا به شما بیاموزد چگونه نیروی قدرشناسی را به کار بگیرید و سلامت، پول و شغل و روابط خود را بهبود بخشید و کاری کنید تا کوچک‌ترین خواسته‌ها و بزرگ‌ترین آرزوهایتان به حقیقت بپیوندد. با کتاب جادوی سپاسگزاری نوشتۀ راندا برن می‌آموزید که چگونه حقیقتاً سپاسگزار باشید و دروازه‌های نعمت را به روی خود باز کنید. برای دستیابی به هر چیزی در هر زمینه از زندگیتان مانند روابط، شغل، پول، سلامتی و خوشبختی، نیازمند استفادهٔ کاربردی از ابزار شکرگزاری هستید. با آموخته‌هایتان از این کتاب تبدیل به جادوگری خواهید شد که در هر زمینه از زندگی‌اش به طلا دست می‌یابد. با مطالعهٔ کتاب حاضر، نه‌تنها در زندگی خود خوشبخت و راضی خواهید بود، بر جهان پیرامون و اطرافیانتان نیز اثر مثبتی خواهید گذاشت و رنگ تازه‌ای به آن‌ها می‌بخشید. جادوی سپاسگزاری به شما کمک می‌کند به صلح و آرامش درونی برسید و دوران سخت زندگی را راحت‌تر پشت سر بگذارید. تمرینات و جملات این کتاب شما را به فردی مسئولیت‌پذیر تبدیل می‌کند که کنترل زندگی خود را در دست دارد و می‌تواند بهترین اتفاقات را برای خود رقم بزند.

خواندن کتاب جادوی سپاسگزاری را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن نویسنده، تهیه‌کننده استرالیایی که به‌عنوان تأثیرگذارترین فرد در دنیا در سال ۲۰۰۷ از طرف مجله تایمز شد. راندا برن قبل از نوشتن کتاب راز زندگی سختی داشت، در روزهای اولی که پدرش را به‌تازگی ازدست‌داده بود، دخترش کتابی را به او هدیه داد که متعلق به ۱۰۰ سال پیش بود که درباره علم چگونه ثروتمند شدن بود و جرقه‌هایی را در ذهنش شکل داد، بعد از خواندن کتاب تحقیق‌های بیشتری کرد و متوجه شد مشاهیر تاریخی آن زمان نیز به وجود چنین رازی پی برده بودند، برای همین برای نوشتن کتاب راز و اشتراک‌گذاری آن مصمم شد.

بخش‌هایی از کتاب جادوی سپاسگزاری

«آیا زندگی شما جادویی است؟

اکنون می‌توانید بگویید که واقعاً چقدر در زندگی خود از قدرشناسی استفاده کرده‌اید. فقط نگاهی به‌تمامی بخش‌های اصلی زندگی خود بیندازید: پول، سلامتی، خوشبختی، شغل، خانه و روابط. بخش‌هایی از زندگی شما که دارای فراوانی و شگفت‌انگیز است، بخش‌هایی است که از شکرگزاری در مورد آن‌ها استفاده کرده‌اید و در نتیجه جادو را تجربه کرده‌اید. هر بخشی که فراوانی ندارد و شگفت‌انگیز نیست به دلیل فقدان سپاسگزاری است.

این یک حقیقت ساده است: وقتی سپاسگزار نباشید، نمی‌توانید بیشتر دریافت کنید. شما جلوی ورود جادو به زندگی خود را گرفته‌اید. وقتی سپاسگزار نباشید جریان سلامتی بهتر، روابط خوب، شادی زیاد، پول بیشتر و پیشرفت شغل یا تجارت خود را متوقف می‌کنید. برای اینکه دریافت کنید، شما باید بدهید. این قانون است. قدرشناسی سپاسگزاری است و بدون آن خود را از جادو و دریافت هرآنچه در زندگی می‌خواهید، محروم می‌کنید.

نتیجه نهایی ناشکری این است که وقتی قدردان نباشیم، هرآنچه داریم را حق مسلم زندگی‌مان می‌دانیم. وقتی چیزی را حق مسلم خود می‌دانیم، ناخواسته آن را از خودمان می‌گیریم. قانون جذب می‌گوید که هر چیزی همانند خودش را جذب می‌کند، بنابراین اگر چیزی را حق مسلم خود بدانیم، در نتیجه از ما گرفته می‌شود. به یاد داشته باشید: «هرکسی که شکرگزار نباشد، حتی آنچه را که دارد از او گرفته خواهد شد.»

 مطمئناً شما در دوره‌های مختلف زندگی خود سپاسگزار بوده‌اید، اما برای دیدن جادو و ایجاد تغییر اساسی در شرایط فعلی‌تان، باید شکرگزاری را تمرین کنید و آن را به سبک جدید زندگی خود بدل کنید.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

عروسی در باران
رحمت حقی‌پور
از ازل آشنا
فروغ علیزاده
نمایش‌نامه‌های آسان؛ نامه‌ای به خدا (جلد هفده)
حسن دولت آبادی
ماجراجو در‌ آذربایجان شرقی
موسی زمان‌زاده‌دربان
حالا بی حساب شدیم
وودی آلن
تحریک نوآوری در محصولات و خدمات
جی جری کافمن
از سرزمین‌ های انگور
پم مونیوس رایان
در امتداد شب
ام‌البنین منیری خلیل‌آباد
اندیشه‌های اقتصادی ابن‌خلدون
نصرالله خلیلی تیرتاشی
جمشید شاه
جمال اکرمی
آخرین روزهای اشتفان سوایگ
لوران سکسیک
راهنمای جامع ارزیابی اثرات محیط زیستی (جلد دوم)
امین پاداش
حلیة المتقین
محمدباقر مجلسی
کشتن موش در یکشمبه (اسب کهر را بنگر)
امریک پرسبرگر
پیانو ایرانی
منیژه سعیدی
سوشیان
صادق نیک‌پور
تراژدی یک داستان نویس
ابراهیم نصرالله
صفر تا صد یک پروژه
مهدی شریفی زمانی
پرسش ها و پاسخ های دانشجویی (جلد شصت و ششم)
گروه اخلاق و عرفان
گزینه برتر؛ طرح نوین (قطب تبریز)
مهدیه محرابی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۹۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان