دانلود و خرید کتاب ازدواج بدون شکست ویلیام گلسر ترجمه فهیمه فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ازدواج بدون شکست اثر ویلیام گلسر

کتاب ازدواج بدون شکست

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ازدواج بدون شکست

کتاب «ازدواج بدون شکست» نوشتۀ ویلیام گلسر، کارلین گلسر و ترجمۀ فهیمه فتحی است و انتشارات آتیسا آن را منتشر کرده است. کتاب ازدواج بدون شکست اسرار ازدواج موفق را برای خوانندگان آشکار می کند.

درباره کتاب ازدواج بدون شکست

ویلیام گلسر در کتاب ازدواج بدون شکست نظریه‌ای به نام نظریۀ انتخاب را معرفی می‌کند. از عنوان این نظریه کاملاً مشخص است که یعنی تمامی رفتارهای افراد انتخاب‌شده هستند. کتاب ازدواج بدون شکست توضیح می‌دهد که چگونه زوج‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از نظریۀ انتخاب در تمام ابعاد زندگی، یک رابطۀ صمیمانه و در نتیجه، یک زندگی مشترک بسیار موفق و عالی را بسازند. تمام زوج‌های علاقه‌مند به یکدیگر می‌توانند راهکارهایی که در این کتاب بیان شده است را به کار بگیرند تا یک زندگی مشترک سرشار از عشق و لذت را تجربه کنند. خوانندگان با مطالعۀ کتاب ازدواج بدون شکست به این حقیقت دست پیدا می‌کنند که آنچه سبب نابودی یک رابطه و طلاق می‌شود، بی‌علاقگی یا ناسازگاری نیست؛ بلکه رفتارهای مخرب آن‌ها بعد از ازدواج است.

فهرست مطالب کتاب ازدواج بدون شکست عبارت است از: «چرا این کتاب را نوشتیم؟» «فصل اول: ازدواج امری پیچیده و اسرارآمیز است.»، «فصل دوم: مشکل لَری»، «فصل سوم: ازبین‌بردن احساس کشندۀ رابطۀ زناشویی یعنی احساس خود قربانی پنداری»، «فصل چهارم: ماجرای کارلین»، «فصل پنجم: نیازهای اساسی انسان‌ها و نحوۀ اثربخشی‌شان بر زندگی مشترک آنها»، «فصل ششم: رابطۀ جنسی بعد از ازدواج »، «فصل هفتم: بازخورد »، «فصل هشتم: ایجاد نظریۀ ذهنی مناسب و انتظارات متعادل از شریک زندگی ضامن خوشبختی است».، «فصل نهم: میزان نیازمندی ما به برآورده‌کردن نیازهاي اساسی پنج‌گانه، ژنتیکی است». ، «فصل دهم: ما فقط می‌توانیم رفتار خودمان را کنترل کنیم».، «فصل یازدهم: رفتار خودکامه»، «فصل دوازدهم: بازخوردهای بیشتر»، «فصل سیزدهم: خلاقیت ورزی؛ آخرین بخش نظریۀ انتخاب»، «فصل چهاردهم: یک ازدواج شاد و خلاقانه».

خواندن کتاب ازدواج بدون شکست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری و همچنین کسانی که ازدواج کرده‌اند و یا قصد ازدواج دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ازدواج بدون شکست

«در ابتدا، باید اعتراف کنم که به نظر من، مسئلۀ ازدواج شبیه رازی سرپوشیده است که کمتر کسی از جوانب و ریزه‌کاری‌هایش سر درمی‌آورد و ایجاد یک زندگی مشترک عالی و رضایت‌بخش نیازمند کشف یک سری اسرار تاکنون افشا نشده است. من این حقیقت را در همان اوایل ازدواجم با لری دریافتم و هنوز هم بعد از بیست و چند سال، به آن اعتقاد دارم. حتی لری، همسرم، نیز چنین باوری دارد. البته، باید بگویم که او اکنون نمی‌داند من مشغول نوشتن چنین نامه‌ای هستم؛ چون ظاهر زندگی مشترک ما بسیار خوب است. ما، برخلاف دیگر زوج‌های پیرامون خود، دعوا یا اختلاف‌نظر خاصی با یکدیگر نداریم. دوستانم به من می‌گویند که من و لری، در بین آنها، موفق‌ترین ازدواج را داشته‌ایم؛ ولی من فکر می‌کنم که زندگی مشترک ما واقعاً به این خوبی نیست که آنها فکر می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان