دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ازدواج بدون شکست اثر کارلین گلاسر

دانلود و خرید کتاب صوتی ازدواج بدون شکست

معرفی کتاب صوتی ازدواج بدون شکست

کتاب صوتی ازدواج بدون شکست نوشتهٔ کارلین گلاسر و ویلیام گلاسر و ترجمهٔ فهیمه فتحی است. امیررضا علی زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی به شما کمک می‌کند زندگی موفقی با همسرتان داشته باشید.

درباره کتاب صوتی ازدواج بدون شکست

کتاب صوتی ازدواج بدون شکست نخستین‌بار در سال ۲۰۰۰ میلادی به چاپ رسید. این اثر صوتی درمورد راز داشتن ازدواجی موفق و مهم‌تر از آن، حفظ چنین رابطه‌ای سخن گفته است. روان‌پزشک بزرگ و شناخته‌شده در سطح بین‌الملل، دکتر ویلیام گلَسِر همراه با همسرش، کارلین گلَسِر، با به‌روزکردن مطالعات و تحقیقاتشان در عرصهٔ ازدواج و روابط عاشقانه، این اثر بسیار موفق و تأثیرگذار را برای زوج‌های جوان و پیر خلق کرده‌اند. این کتاب صوتی به‌دلایل موفقیت و شکست ازدواج پرداخته و علاوه بر تشریح کامل و جزء‌به‌جزء آن‌ها، مخاطبان را راهنمایی کرده است که چگونه از طریق به‌کارگیری قواعد «تئوری انتخاب» (اثر مطرح دیگری از این نویسنده)، روابطی سرشار از عشق و آرامش را بسازند. کتاب صوتی ازدواج بدون شکست، گنجینه‌ای از اطلاعات جدید و کاربردی است که به شما کمک می‌کند شریک زندگی مطلوبتان را پیدا کنید و هر رابطه‌ای را بهبود بخشید.

شنیدن کتاب صوتی ازدواج بدون شکست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ازدواج بدون شکست

«با اطمینان می‌توانیم بگوییم که تمام موجودات یا اندام‌های زنده از ویروس گرفته تا انسان‌ها، از لحظه‌ی تولد تا لحظه‌ی مرگ، در حال نشان دادن رفتارهای متفاوت هستند. علت و انگیزه‌ی بروز هر یک از این رفتارهای گسترده و متنوع در موجودات زنده این است که نحوه‌ی بروز رفتار در دنیای واقعی پیش از تولدشان در ژن‌هایشان نگاشته شده است. حتی بسیاری از رفتارهای حیواناتی مثل شامپانزه‌ها نیز در ژن‌هایشان تعبیه شده‌اند. بنابراین، علت اصلی بروز رفتارهای این موجودات، فرمان‌هایی است که در ژن‌هایشان نوشته شده‌ است.

آن‌ها همان‌طور رفتار می‌کنند که ژن‌هایشان به آن‌ها می‌گوید. یکی از شوخی‌هایی که در این زمینه می‌کنند این است که اگر دستگاه تایپی را جلوی شامپانزه بگذاریم او هرگر نمی‌تواند چیزی شبیه رمان جنگ و صلح را بنویسد. تفاوت ما انسان‌ها با حیواناتی که از نظر ژنتیکی مشابه ما هستند و نیازهای یکسانی داریم این است که هیچ برنامه‌ای در ژن‌های ما نوشته نشده است تا به ما بگوید چطور رفتار کنیم که نیازهای ما برآورده شود.»

نظرات کاربران

کاربر ۶۹۲۵۵۴۴
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

این کتاب برای کسانی است که مدتی از ازدواجشان می‌گذرد واقعا معضلات ازدواج و راهکارهاشون عالی بود حتما افراد متاهل بخوانند.

Saharia
۱۴۰۲/۰۷/۲۲

یه جایی در این کتاب داره میگه اگه همسرت بهت خیانت کرده شاید به این دلیل باشه که تو در انجام وظیفه عشق ورزیت کوتاهی کردی😐😐😐 اگه خیانت دیدی تقصیر خودته! جالبه!!! یه جای دیگه ش هم داره میگه بیماری های

- بیشتر
کاربر 5843439
۱۴۰۲/۰۶/۱۲

بد نیستم

az
۱۴۰۲/۰۷/۱۷

بینهایت عالی و کاربردی

زمان

۶ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۵۸۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۵۸۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان