دانلود و خرید کتاب شفای کودک درون لوسیا کاپاچیونه ترجمه اکرم توکلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شفای کودک درون اثر لوسیا کاپاچیونه

کتاب شفای کودک درون

معرفی کتاب شفای کودک درون

کتاب شفای کودک درون نوشتهٔ لوسیا کاپاچیونه با ترجمهٔ اکرم توکلی در انتشارات ارمغان گیلار چاپ شده است. این کتاب حاوی روش‌های بسیار مفید و کارآمد برای رها‌کردن کودک درونتان است. این کتاب اولین‌بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شد و از آن سال تاکنون بارها تجدید چاپ شده است.

درباره کتاب شفای کودک درون

درون همه‌ٔ ما کودکی است که نیاز به مراقبت دارد. کودک درون مرکز احساسات، خلاقیت‌ها و شور زندگی است و از طرفی تمام تنش‌های بیرونی و رفتارهای ما رویش اثر می‌گذارد. با ارتباط سالم باکودک درون است که می‌توانید درک بهتری از خودتان داشته باشید. دکتر لوسیا کاپاچیونه در کتاب شفای کودک درون از این کودک دوست‌داشتنی حرف می‌زند و به مخاطبان آموزش می‌دهد چگونه این کودک را در آغوش بگیرند.

افراد زیادی این کتاب را تحسین کرده‌اند و دکتر کاپاچیونه بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کرده است. لوئیز هی نویسنده‌ی مشهور آمریکایی کتاب شفای زندگی در این باره گفته است: «شفای کودک درون بخش عمده‌ای از شفای زندگی ماست... دکتر کاپاچیونه کسی است که شما را به‌آرامی در این فرایند راهنمایی می‌کند. باید آن‌قدر خودتان را دوست داشته باشید که از گذشته رها شوید.»

ملودی بیتی دیگر نویسنده‌ٔ آمریکایی هم درباره‌ٔ این کتاب گفته است: «این بهترین کتابی است که درباره‌ٔ صحبت با کودک درون و دریافتن آنچه نیاز دارد خوانده‌ام، علمی، مفید و ساده.»

کتاب شفای کودک درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

سهیلا
۱۴۰۲/۰۴/۰۵

کتاب تمرین هایی داره ک بوسیله اونها کودک درونتون رو پیدا میکنید. و آروم آروم با کمک کتاب درمانش میکنید ... حتما بخونید ... برای من خیلی آموزنده بود... باوجود اینکه کتابهای روانشناسی فلسفی یالوم رو برای بهتر شدن حالم

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان