دانلود و خرید کتاب هنگامی که او از دست رفت لیزا جوئل ترجمه عزیزه اکبری سامانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنگامی که او از دست رفت اثر لیزا جوئل

کتاب هنگامی که او از دست رفت

نویسنده:لیزا جوئل
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هنگامی که او از دست رفت

کتاب هنگامی که او از دست رفت داستانی معمایی نوشتهٔ لیزا جوئل و ترجمهٔ عزیزه اکبری سامانی است و انتشارات جاماسب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب هنگامی که او از دست رفت

این کتاب داستان تریلر هیجان‌‌‌‌انگیز و حوادثی طولانی از زندگی الی دختری نوجوان، محبوب والدین، دوستان و معلمان، شرح می‌دهد که ناگهان غیب می‌شود! این کتاب داستانی را روایت می‌کند که پر از طنین فقدان، اندوه و نوشدن است. یک درام خانوادگی جذاب و اثری از نویسندهٔ دختر نامرئی، حقیقت ملودی براون و…؛ از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز نیز هست.

لیزا جوئل در کتاب هنگامی که او از دست رفت داستان قتل رازآلود الی دختر پانزده‌ساله را روایت می‌کند که بعد از حدود ۱۰ سال تازه بقایای جسدش کشف شده و حل معمای مرگ او ذهن مادرش «لورل» را به خود مشغول کرده است. این میان آشنایی لورل با مردی به نام فلوید سرنخ‌های تازه‌ای درباره‌ٔ قتل الی به دست می‌دهد. این کتاب در شمار پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد و تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

خواندن کتاب هنگامی که او از دست رفت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به رمان‌های معمایی و ماجراجویانه با مایه‌های روان‌شناختی، از خواندن اثر لیزا جوئل لذت خواهند برد. اگر از طرفداران داستان‌های پلیسی و جنایی نیز هستید، این داستان بی‌نظیر را از دست ندهید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان