دانلود و خرید کتاب وقایع لحظه به لحظه یک قتل از قبل اعلام شده گابریل گارسیا مارکز ترجمه اسماعیل قهرمانی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقایع لحظه به لحظه یک قتل از قبل اعلام شده اثر گابریل گارسیا مارکز

کتاب وقایع لحظه به لحظه یک قتل از قبل اعلام شده

معرفی کتاب وقایع لحظه به لحظه یک قتل از قبل اعلام شده

«می‌گفت:" آن دو مانند بچه‌ها به نظر می‌رسیدند". و این فکر موجب وحشت او شده بود زیرا همیشه این احساس را داشت که فقط بچه‌ها قادر به انجام هر کاری هستند.» «وقایع لحظه به لحظه یک قتل از قبل اعلام شده» نوشته گابریل گارسیا مارکز(۲۰۱۴-۱۹۲۷) نویسنده کلمبیایی برنده نوبل ادبیات است. این کتاب روایت شبه ژورنالیستی از قتل سانتیاگو ناسار توسط دو برادر است. مارکز در این داستان به روابط سنتی و ناموس‌پرستی اهالی آمریکای لاتین می‌پردازد. داستان غیر خطی‌ای که با راوی‌ای ناشناخته روایت می‌شود، از صبح روز مرگ سانتیاگو ناسار آغاز می‌شود. سانتیاگوی عرب‌تبار که وارث ثروت پدرش بوده است به همراه مادر، آشپز و فرزندش زندگی می‌کند. او فردای یک جشن عروسی به قتل می‌رسد. قتلی که تقریبا تمام شهر از آن خبر داشتند اما کاری برای آن نکردند. دو ساعت پس از عروسی بیادرو و آنجلا، عروس به خانه پدری‌اش بازگردانده می‌شود. بیادرو دریافته که آنجلا باکره نیست و این برای خانواده آنجلا ننگی بزرگ محسوب می‌شود. پس از سؤال و جواب‌های خانواده، آنجلا فرد مقصر را سانتیا ناسار معرفی می‌کند. دو برادر آنجلا سوگند یاد می‌کنند که سانتیاگو رو به قتل خواهند رساند و برای یافتن سانتیاگو وارد شهر می‌شوند... در بخشی از کتاب می‌خوانیم: لباس‌هایشان و بازوهایشان آغشته به خون بود و صورتشان نیز هم خیس از عرق و خون تازه بود اما پدر روحانی تسلیم کردن خودشان را یک کار شرافتمندانه توصیف کرده بود. پدرو وایکاریو گفت": ما او را به صورت آشکار و رو در رو کشتیم. اما بی‌گناه هستیم. " پدر روحانی امادور هم پاسخ داد": شاید در نزد پروردگار. " پدرو وایکاریو مجدداً گفت": هم نزد پروردگار و هم در پیش انسان‌ها موضوع شرافت خانوادگی در میان بود. " در ادامه تحقیقات و با بازسازی حقایق آنها اتهام به مراتب نابخشودنی تشنه به خون بودن را به آن دو چسباندند که خیلی شدیدتر از واقعیت بود تا آن حد که لازم شد با استفاده از بودجه عمومی‌در اصلی خانه‌ی پلاسیدالاینرو را تعمیر بکنند که در اثر ضربات چاقو خرد شده بود.
معرفی نویسنده
عکس گابریل گارسیا مارکز
گابریل گارسیا مارکز
کلمبیایی | تولد ۱۹۲۷ - درگذشت ۲۰۱۴

گابریل گارسیا مارکز در شهر آراکاتاکا در کلمبیا به دنیا آمد و هشت سال نخست زندگی‌اش را با پدربزرگ و مادربزرگ مادری‌اش گذراند. پدربزرگ و مادربزرگ مارکز، هر دو داستان‌سرایان فوق‌العاده‌ای بودند، اما رویکرد آن‌ها در داستان‌گویی با یکدیگر بسیار تفاوت داشت. پدربزرگش به مارکز جوان داستان‌هایی درباره‌ی تاریخ، جنگ و مزارع موز محلی گفت. از سوی دیگر، مادربزرگ او زنی خرافاتی بود که به شدت به ارواح و جهان ماوراء طبیعی اعتقاد داشت و داستان‌هایی که برای مارکز تعریف می‌کرد نیز شامل همین مضامین بود.

نظرات کاربران

Mohammad reza Gholami
۱۳۹۸/۰۷/۱۲

میزان غلط های املائی و نگارشی کتاب حیرت انگیزه

کاوه
۱۳۹۶/۰۴/۰۲

این کتاب عالیه.داستان یک قتله و در واقع نشون میده که تمام افراد جامعه در وقوع یک جرم مقصر هستند...

A.J
۱۴۰۱/۰۱/۲۹

داشتان و روایت عالی ولی ترجمه و تایپ واقعا فاجعه و آزاردهنده

زهرا
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

یکی از بدترین ترجمه هایی بود که تابحال خوندم! حیف این کتاب با این ترجمه. امتیازم به خود کتاب 4 و به ترجمه صفر هست. خانم لیلی گلستان همین کتاب رو با نام "گزارش یک قتل" ترجمه کردن.

hamidreza
۱۳۹۶/۰۶/۰۸

کتاب خوبی بود،کتاب راوی داستان یک قتل بود که تمام افراد یک منطقه از آن خبر داشتند،تعداد اسامی و اشخاصی که در داستان بودن خیلی زیاد بود،که خب کمی گیج کننده بود،در کل خوب بود.

AS4438
۱۳۹۹/۰۷/۱۳

نتونستم به خوندنش ادامه بدم ازبس؛ غلط املائی داشت، فقط ۱۵۰ صفحه اشو خوندم، با این حجم ازغلط املائی جاهائی ازکتاب راباید خودمان حدس بزنیم که منظور نویسنده چی بوده، ازطاقچه تقاضامیکنم که رسیدگی کند، کتابی خوب مملو ازغلط املائی.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۰۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان