دانلود و خرید کتاب فرشتگان و شیاطین دن براون ترجمه حسین شهرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرشتگان و شیاطین اثر دن براون

کتاب فرشتگان و شیاطین

نویسنده:دن براون
امتیاز:
۱.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرشتگان و شیاطین

کتاب فرشتگان و شیاطین نوشتهٔ دن براون و ترجمهٔ حسین شهرابی است. انتشارات کتابسرای تندیس این رمان معماییِ آمریکایی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب فرشتگان و شیاطین

کتاب فرشتگان و شیاطین (Angels and Demons) حاوی رمانی رازآلود و پرفروش به قلم دن براون است که در سال ۲۰۰۰ میلادی منتشر شد. این رمان که توانست در سال ۲۰۰۵ برندهٔ نشانک طلایی Humo شود، قصه‌ٔ قتلی مرموز را روایت می‌کند که در انجمنی مخفی به نام «ایلومیناتی» ریشه دارد. در این اثر با شخصیتی به نام «رابرت لانگدون» آشنا و همراه می‌شوید. او سال‌ها است که به‌عنوان استاد نمادشناسی دانشگاه هاروارد به تدریس و پژوهش مشغول است. روزی ماجرایی عجیب برایش رخ می‌دهد و او را وارد سلسله اتفاق‌هایی خطرناک و جذاب می‌کند. «ماکسیمیلیان کوهلر»، مدیر «سرن» (بزرگ‌ترین آزمایشگاه فیزیک ذره‌ای جهان) پس از آنکه از قتل یکی از همکارانش مطلع می‌شود و کلمه «Illuminati» را بر روی قفسهٔ سینه او می‌بیند، بی‌درنگ رابرت لانگدون را به‌عنوان بهترین گزینه برای کشف این موضوع انتخاب می‌کند. رابرت لانگدون در یکی از روزهای معمولی زندگی‌اش از سوی این مرکز تحقیقاتی در سوئیس فراخوانده می‌شود تا راز یک نماد کهن و ناشناخته را کشف کند. او فکرش را نمی‌کرد که این نماد بر روی سینهٔ جسد مردی حک شده باشد که پیش از آن به‌عنوان یکی از فیزیک‌دانان برجستهٔ مرکز «سرن» شناخته می‌شد. رمان «فرشتگان و شیاطین» دارای تعلیق‌های بسیار و شخصیت‌پردازی‌های دقیق، تاریخ باستان، معماری و نمادشناسی است. نویسنده این‌ها را با همدیگر ترکیب کرده و قصه‌ای متفاوت از تقابل دیرینهٔ دین و علم ارائه داده است. شخصیت رابرت لانگدون در کتاب بعدی دن براون با نام «راز داوینچی» نیز حضور دارد و در آنجا هم به‌عنوان قهرمان اثر حضور پیدا می‌کند.

خواندن کتاب فرشتگان و شیاطین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دن براون

دن براون در ۲۲ ژوئن ۱۹۶۴، در شهر کوچک اکستر در ایالت نیوهمپشایرِ ایالات متحدهٔ آمریکا متولد شد. او نویسنده‌ٔ آمریکایی و خالق رمان‌های معمایی است؛ رمان‌هایی که بر کارکرد سازمان‌های مخفی متمرکز و سرشار از توطئه‌های پیچیده و پر از رمزوراز هستند. این نویسنده بیشتر برای مجموعه داستان‌هایش با شخصیت محوری «رابرت لنگدون» که به‌ویژه با کتاب «راز داوینچی» (۲۰۰۳) معرفی شد، شناخته می‌شود. از کتاب‌های دن براون می‌توان اشاره کرد به «قلعه‌ٔ دیجیتال» (۱۹۹۸)، «نقطهٔ فریب» (۲۰۰۱)، «فرشتگان و شیاطین» (۲۰۰۰)، «راز داوینچی» (۲۰۰۳)، «نماد گمشده» (۲۰۰۹)، «دوزخ» (۲۰۱۳)، «پیدایش» (۲۰۱۷) و «سمفونی وحش» (۲۰۲۰).

بخشی از کتاب فرشتگان و شیاطین

«لنگدان که حالا کمی فرصت داشت بنشیند و فکرش را به کار بیندازد، بالاخره خبرِ قتلِ پاپ در ذهنش نشست و غرق در حیرت شد. باورش نمی‌ شد؛ بااین همه، اتفاقی منطقی به نظر می رسید. رخنه در کانون های قدرت از دستاویزهای مهمِ ایلومیناتی برای رسیدن به مقاصدش بود... بازآراییِ قدرت از درون. اولین بار هم نبود که پاپی به قتل می رسید. شایعاتِ مربوط به خیانت فراوان بودند، هرچند چون کالبدشکافی ممنوع بود هیچ کدام اثبات نشدند. تا همین اواخر. مدتی پیش پژوهشگران اجازه یافتند از گورِ پاپ سِلِستینوس پنجم تصویرِ اشعه ایکس بگیرند؛ این پاپ گویا به دستِ جانشینِ زیاده از حد تشنهٔ قدرتش به قتل رسیده بود؛ یعنی بُنیفاسیوس هشتم. محققان امیدوار بودند تصویرِ اشعه ایکس جزییاتی از این واقعه را افشا کند؛ شاید مثلاً یک استخوانِ شکسته پیدا کنند یا همچو چیزی. ولی اشعه ایکس نشان داد که یک میخ به طولِ بیست و پنج سانتی متر در جمجمهٔ پاپ فرورفته بود.»

معرفی نویسنده
عکس دن براون
دن براون
آمریکایی | تولد ۱۹۶۴

دن براون در ۲۲ ژوئن ۱۹۶۴، در شهر کوچک اکستر در ایالت نیوهمپشایرِ ایالات متحده امریکا متولد شد. نویسنده‌ی آمریکایی خالق رمان‌های جذاب معمایی، تحقیقاتی؛ رمان‌هایی که بر کارکرد سازمان‌های مخفی متمرکز هستند و مملو از توطئه‌های پیچیده و پر از رمز و راز هستند. او بیشتر برای مجموعه داستان‌هایش با شخصیت محوری رابرت لنگدون، که به ویژه با کتاب راز داوینچی (۲۰۰۳) معرفی شد، شناخته می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۸۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۸۸ صفحه

قیمت:
۲۶۰,۰۰۰
تومان