دانلود و خرید کتاب راهنمای سلامت محور بازی ها مریم صف آرا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای سلامت محور بازی ها اثر مریم صف آرا

کتاب راهنمای سلامت محور بازی ها

معرفی کتاب راهنمای سلامت محور بازی ها

کتاب راهنمای سلامت محور بازی ها نوشتهٔ مریم صف آرا و راحله بهشتی و مریم قاسمی است و انتشارات اندیشه احسان آن را منتشر کرده است. مجموعه بازی‌های حرکتی برای کاهش نشانگان افسردگی با تمرکز بر ایجاد تحرک؛ بازی‌های حرکتی در این کتاب آمده است.

درباره کتاب راهنمای سلامت محور بازی ها

کودکان ما ارتباط‌های اجتماعی را از طریق بازی‌های گروهی به‌دست می‌آورند. همه ما در کودکی تجربه بازی‌های مختلف را داشته‌ایم. کتاب راهنمای سلامت محور بازی ها پر از بازی‌های مختلف برای کودکان است. بازی‌هایی مثل لی لی پارچه‌ای، کوک سنجاب، ماشین زرافه، دومینو و... .

خواندن کتاب راهنمای سلامت محور بازی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مادران و پدران و مربی‌های مهد کودک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای سلامت محور بازی ها

«اسکوتر زرافه

راهنمای بازی:

سوار شدن بر روی اسکوتر زرافه نیاز به فشار آوردن یک پا از سطح زمین و در عین حال حفظ تعادل دارد. به علت شتاب کمتر (در مقایسه با دوچرخه و دوچرخه). در صورت تصادف با مانع درمسیر، کودک می‌تواند به راحتی از روی اسکوتر بپرد، که او را از آسیب دیدگی نجات می‌دهد.

این بازی حداکثر ایمنی را دارد و کودک هنگام سوار شدن به اسکوتر، نمی‌تواند سرعت زیادی بگیرد. اندازه جمع و جور، وزن سبک، راحتی حمل و نقل و ذخیره سازی را موجب می‌شود.

اثرات روانشناختی:

این بازی به علت نیاز به تعادل و حرکتی که در آن وجود دارد موجب افزایش سرعت و انرژی در کودک می‌شود. فعالیت‌های موجود در این بازی و تحرک آن باعث ایجاد هیجان مثبت و افزایش نشاط و انگیزه در کودک می‌شود. کودکانی که به تازگی می‌خواهند راه بروند با کمک این بازی می‌توانند مهارت نشستن و مهارت راه رفتن را سریعتر بیاموزند. سوار شدن منظم بر روی اسکوتر به رشد کلی جسمی کودک کمک می‌کند و به همین دلیل تأثیر مفیدی بر مفاصل، عضلات بازوها، پاها دارد. کار کردن با این بازی شناخت و ارتباط با محیط و افزایش نشاط و انگیزه در کودکان را موجب می‌گردد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۸۳۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۸۰۰
تومان