دانلود و خرید کتاب ارتباطات رسانه های هوشمند پنگ دوآن ترجمه سیدرضا معینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتباطات رسانه های هوشمند اثر پنگ دوآن

کتاب ارتباطات رسانه های هوشمند

معرفی کتاب ارتباطات رسانه های هوشمند

کتاب ارتباطات رسانه های هوشمند نوشتهٔ پنگ دوآن و کان سونگ و شیائو هان و لی زانگ و ترجمهٔ سیدرضا معینی است. انتشارات اندیشه احسان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ارتباطات رسانه های هوشمند

کتاب ارتباطات رسانه های هوشمند که در هشت فصل نوشته شده، از کهن‌ترین شکل ارتباطات و رسانه‌ها آغاز کرده و با بارزکردن نقاط درخشان تحول‌برانگیز در این زمینه و با رعایت نظمی تاریخی، به دوران همکاری انسان و ماشین و کاربرد روزافزون هوش مصنوعی در زندگی بشر رسیده است. این کتاب به بسیاری از کنجکاوی‌ها و پرسش‌هایی که در زمینهٔ ارتباطات و رسانه‌های هوشمند در ذهن دارید، پاسخ داده است؛ همچنین خلاصه‌ای از نظریات افرادی مانند هانس‌جرج گادامر، مارشال مک لوهان، هارولد آدامس اینیس، ژان بودریار، مانوئل کاستلز، نیکلاس نگرو پونت و... ارائه کرده است.

خواندن کتاب ارتباطات رسانه های هوشمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ ارتباطات و رسانه‌های هوشمند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ارتباطات رسانه های هوشمند

«نتایج بررسی پیمایشی اشاره شده در پیش نشان می‌دهد که ۳۰ درصد از تین ایجرها اظهار کرده‌اند علت این که از فیس بوک استفاده نمی‌کنند این است که والدین آنها استفاده می‌کنند. اکثریت کاربران جوان به ویژه دانشجویان در گزینش دوست در فیس بوک از افزودن نام والدین به عنوان دوست امنتاع می‌ورزند. دلیلی که آورده‌اند این است که نمی‌خواهند اطلاعاتی را که برای پخش عمومی در شبکه‌های اجتماعی پست می‌کنند با والدین خود به اشتراک بگذارند. این نکته برای ما هم پیش آمده، هنگامی که می‌خواهیم چیزی را در Moment به اشتراک بگذاریم درباره اینکه چه کسانی ممکن است بتوانند آن را ببینند یا نبیننند چند بار فکر می‌کنیم. این گونه ناراحتی‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی عمومی مستلزم ایجاد تغییراتی در مدل کنونی این شبکه‌ها است. افرادی که اکثر اوقات از Weibo، Douban فیس بوک و تویتر استفاده می‌کنند برداشتی که دارند این است که به دشواری می‌توانند مسیر و تأثیر نهایی اطلاعاتی را که پست می‌کنند کنترل کنند. گاهی اوقات بدون داشتن قصد جلب توجه گسترده یا تأثیر گذاری بر روی دیگران شاید مایل باشیم به بیان یک نارضایتی یا احساس خاصی در مورد چیزی برای دوستان بپردازیم. اما متن و عکس‌ها و اطلاعات دیگرمان بحث برانگیز شده و با ساز و کار رایجی که امروزه وجود دارد این پیام به زنجیرهای باز ارسالی افتاده و توسط هزاران نفر بازدید شود. هنگامی که اطلاعت منفجر می‌شود واکنش زنجیره‌ای آن احتمالاً فراتر از تصور ما خواهد بود. وقتی اثر ارتباطات شبکه‌های اجتماعی عمومی لجام گسیخته می‌شود پیدا کردن فرصت برای بیان دیدگاه‌ها و نظرات‌مان بیش از پیش مشگل می‌شود. افراد برای بیان احساسات و نمایان کردن زندگی واقعی خود در فضای عمومی با ملاحظات و مضیقه‌های بسیاری روبرو هستند. این موانع عقاید آنها را مستور و پنهان می‌کند.

هدف خدمات شبکه‌های اجتماعی خصوصی ایجاد فضایی است که بتوانیم در آن افکار درونی خود را به دور از استدلال‌های خشن و با زبانی آرام به مانند هنگامی که با دوستان‌مان هستیم بیان کنیم و در جایگاهی باشیم که احساس آزادی و راحتی داشته باشیم. بر اساس نیازهایی که به استواری در روابط وجود دارد این شبکه‌ها اجازه انتخاب نوع و محدوده اطلاعات را برای به اشتراک گذاری به کاربران می‌دهند. این اشتراک گذاری بدون تهدید حریم خصوصی و اجتماعی بوده و با پیشگیری از طغیان اطلاعاتی، ارتباطات اطلاعاتی عمیق و مؤثر را ایجاد می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۵۰۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۸۱,۶۰۰
تومان