دانلود و خرید کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید اثر فرشید نادری نژاد

کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید

معرفی کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید

کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید نوشتهٔ فرشید نادری نژاد است و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد سوم از مجموعهٔ مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است.

درباره کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید

با وجود این همه زمان و هزینه‌ای که برای مدل‌های موهای مختلف، برق انداختن و واکس زدن کفش، خرید کت و شلوارهای جدید می‌کنیم و تلاشی که برای بهتر جلوه دادن شخصیت‌مان داریم، هنوز هم نمی‌دانیم که چرا برخی از افراد در زندگی موفق می‌شوند و برخی دیگر به موفقیتی که مد نظر دارند دست پیدا نمی‌کنند. برخی از افرادِ بسیار موفق و دوست داشتنی، خجالتی هستند؛ برخی دیگر خشن و بی‌ادب. بعضی از برندگان بزرگ، زندگی پیچیده‌ای دارند و برخی دیگر بسیار ساده. بسیاری از افراد درون‌گرا قابل احترام‌اند، و بعضی از برون‌گراها، دقیقا برعکس. و اگر هدف شما بازیگر سینما شدن نیست، شخصیت و ظاهرتان کلید رسیدن به موفقیت و محبوبیت نخواهد بود. پس کلید آن چیست؟ آیا این کتاب در فهمیدن این مسئله کمکی خواهد کرد؟

کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید به شما کمک می‌کند تا از گفتن و انجام دادن «چیزهای احمقانه کوچکی» که باعث دورشدن افراد از شما، ازدست‌دادن موقعیت‌های شغلی احتمالی، دوستی و یا عشق می‌شوند، اجتناب کنید.

همچنین یاد می‌گیرید که چگونه به افراد هدیه‌ای خارق‌العاده بدهید، هدیهٔ اعتماد به نفس. این چیزی است که متاسفانه افراد در هنگام ارتباط با دیگران به ندرت به آن فکر می‌کنند و آن را در نظر نمی‌گیرند.

اما شما چگونه باید این کار را انجام دهید؟

همه چیز با پیش‌بینی احساسی امکان‌پذیر می‌شود!

تفاوت پیش‌بینی احساسی نسبت به هوش احساسی چیست؟

شما می‌توانید رفتارتان را با توجه به این مبحث سمت و سو بدهید. معمولا این کار را برای بهبود اعتماد به نفس و کسب احترام از افرادی که با آن‌ها سر و کار دارید می‌توانید استفاده کنید. و در جوابِ آن، این کار باعث بهبود اعتماد به نفس آنان و البته شما می‌شود. اما چرا؟ چون به مرور عادت می‌کنید که با افراد دیگر به صورت احساسی و حساس برخورد کنید و در نتیجه، بازخوردهای بهتری را از هر شخصی دریافت می‌کنید.

خواندن کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید رابطه‌هایتان بهتر شود این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید

«در فیلم‌ها و سریال‌ها، هر کسی افکار بیان نشده‌ای دارد، چیزهایی که به زبان نمی‌آورند اما وجود دارند و معمولا شما آن‌ها را به شکل حباب یا ابر، در بالای سر شخصیت‌ها می‌بینید.

از آنجا که من در کامپیوترم دکمه حباب ندارم. من موارد رمزی افراد را با حروف ایتالیک می‌نویسم. یعنی در چنین شرایطی، آن‌ها افکارشان را بلند نمی‌گویند.

اما دارند به آن‌ها فکر می‌کنند.

کسانی که به گربه‌ها علاقه دارید، حیوان مورد علاقه‌تان هم در این کتاب نقشی ایفا می‌کند. شما با اسم "گربه بزرگ" بارها برخورد خواهید کرد. اما چرا من مردم را اینگونه صدا می‌زنم؟ چون ما در حال صحبت کردن در مورد چیزی هستیم که بسیاری از افراد آن را جنگل انسانی می‌نامند. زمانی که ۲ شیر یا ببر در این جنگل با یکدیگر برخورد می‌کنند، به آرامی دور یکدیگر می‌چرخند. به چشمان یکدیگر نگاه می‌کنند و با دقت محاسبه می‌کنند که کدام یک از آن‌ها مهارت‌های بقای قوی‌تری دارد. مردم نیز، در جنگل انسانی همین کار را می‌کنند – بعضی هوشیارانه و بعضی ناخودآگاه.

اگرچه آن‌ها به جسّه، دندان‌های تیز و یا پنجه‌های یکدیگر نگاه نمی‌کنند. عامل حیاتی بقا در جنگل انسانی، توانایی در خوب ارتباط برقرار کردن با دیگر گربه‌هاست.

از آنجا که کلماتی مثل "شاخ" "خیلی خفن" "کله گنده" و موارد این‌چنینی مفاهیمی منفی را نیز به همراه دارند. من افرادی که در حوزه مهارت‌های ارتباطی و پیش‌بینی احساسات تخصص پیدا کردند را "گربه‌های بزرگ" می‌نامم، گربه‌های بزرگ همیشه از خودشان، محیط اطراف‌شان، شرایط کنونی‌شان و دیگر افراد آگاه هستند. این افراد به درستی تلاش می‌کنند تا بتوانند میان همه آن‌ها هماهنگی ایجاد کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۱۸۰
تومان