دانلود و خرید کتاب چگونه هر حرفی را به هر کسی بزنیم شاری هارلی ترجمه مژگان جلاوتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه هر حرفی را به هر کسی بزنیم اثر شاری هارلی

کتاب چگونه هر حرفی را به هر کسی بزنیم

معرفی کتاب چگونه هر حرفی را به هر کسی بزنیم

کتاب چگونه هر حرفی را به هر کسی بزنیم نوشتهٔ شاری هارلی و ترجمهٔ مژگان جلاوتی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی راهنمایی برای ایجاد روابط کاری و دوستانه است.

درباره کتاب چگونه هر حرفی را به هر کسی بزنیم

کتاب چگونه هر حرفی را به هر کسی بزنیم، به ما در داشتن ارتباط‌هایی مؤثر کمک می‌کند. همه می‌دانیم چه حسی دارد وقتی همکاران در محل کار پشت‌سرمان حرف بزند. به‌شدت باعث سرافکندگی و کلافگی می‌شود. وقتی ارتباطات بین‌فردی مؤثر در محل کار وجود نداشته باشد و سرپرستان و بالاسری‌ها هیچ گفت‌وگوی بنیادی با کارمندان برقرار نکنند، کارکنان احساس می‌کنند که در تاریکی مشغول کار و زندگی هستند! روابط کاری و معاشرتِ درست با همکاران، بدون پرورش مهارت‌های ویژه و تلاش و تمرین بهبود نخواهد یافت. افرادی که در یک مکان با آن‌ها مشغول به کار هستید، امکان دارد با شما باشند، اطراف شما باشند یا علیه شما باشند. اینکه دیگران با چه کیفیتی با شما کار می‌کنند، به ارتباطات تجاری بستگی دارد که خودتان فرهنگ‌سازی می‌کنید. آیا همکارانتان به شما اعتماد دارند؟ وقتی پروژه‌ها و وظایف خراب می‌شوند، آیا جرئت دارند بدون تعارف و بی‌پرده با شما صحبت کنند؟ آیا خودتان دارای مهارت‌های برقراری ارتباط مؤثر هستید؟

با از میان برداشتن موانع برقراری ارتباط و تسلط بر روابط تجاری، می‌توان مسیر حرفه‌ای را مشخص کرد؛ بنابراین باید از طریق تقویت مهارت‌های مرتبط با روابط بین‌فردی میزان تنش در محیط کار را کاهش و میزان بهره‌وری را افزایش دهید. کتاب حاضر به شما برای رسیدن به چنین موردی کمک می‌کند. در کتاب چگونه هر حرفی را به هر کسی بزنیم، خواهید آموخت که خواسته‌های خود را در محل کار ابراز کنید، مهارت‌های روابط بین‌فردی خود را ارتقا دهید، درمورد پیشنهادها و راهکارهای خود دست به اقدام بزنید، همه نوع رابطۀ کاری را در موقعیت‌های گوناگون تقویت کنید، از حجم زیرآب‌زنی و پشت‌سر دیگران حرف‌زدن در محیط کار بکاهید، در زمینۀ عملکرد شغلی خود بازخورد صادقانه و مثبت و سازنده از همکاران و مدیران دریافت کنید، هر وقت دلخور می‌شوید، به‌درستی با دیگران در میان بگذارید و به‌شکلی تأثیرگذار از عهدۀ گفت‌وگوهای دشوار برآیید. شاری هارلی در این اثر قصه‌هایی واقعی را دربارۀ اشخاصی بیان کرده است که برای رسیدن به خواسته‌های خود در محل کار به دردسر افتاده‌اند. با نقشۀ راهی واضح و اختصاصی که نویسنده در کتاب حاضر به‌روشنی پیش‌روی شما پهن کرده است، قادر خواهید بود مهارت‌های برقراری ارتباط خود با دیگران را بهبود دهید.

خواندن کتاب چگونه هر حرفی را به هر کسی بزنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان