دانلود و خرید کتاب هنر شفاف اندیشیدن رولف دوبلی ترجمه فرشته مهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی

کتاب هنر شفاف اندیشیدن

معرفی کتاب هنر شفاف اندیشیدن

کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» نوشتۀ رولف دوبلی و ترجمۀ فرشته مهری است و انتشارات ملینا آن را منتشر کرده است. کتاب هنر شفاف اندیشیدن، نه تنها در جهان جزو پرفروش‌ترین‌ترین کتاب‌ها انتخاب شده، در ایران هم طرف‌داران زیادی دارد. این کتاب به خوانندگان یادآوری می‌کند که باید در زندگی شفاف‌تر فکر کنند و تنها چیزی که همه نیاز دارند دوری از بی‌منطقی است.

درباره کتاب هنر شفاف اندیشیدن

برای همۀ افراد پیش‌آمده است که در زندگی و یا هنگام تصمیم‌گیری اشتباه کنند؛ برای مثال وقت، زمان یا پولشان را برای چیزی بیهوده هدر داده‌اند، اصرار بر کاری زیان‌آور داشته‌اند، سهامشان را خیلی زود یا خیلی دیر فروخته‌اند و بسیاری از اشتباهات دیگر.تمامی این اشتباهات ناشی از خطاهای شناختی هستند، این خطاهای شناختی آن‌چنان در وجود افراد رشد کرده که رهایی از آن‌ها ساده نیست. کتاب هنر شفاف اندیشیدن، برخلاف اغلب کتاب‌های روان‌شناسی قصد ندارد کلید خوشبختی را در اختیار خوانندگانش قرار دهد؛ بلکه قرار است به آن‌ها کمک کند تا بتوانند بزرگ‌ترین خطاهای ذهنی‌شان را بشناسند و در زندگی روزمره و کار از آن‌ها دوری کنند تا بتوانند تصمیمات درست‌تر و هوشمندانه‌تری بگیرند که اگر این محقق شود، می‌توانند به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست پیدا کنند.

کتاب هنر شفاف اندیشیدن ۹۹ بخش کوتاه و جذاب دارد که خطاهای شناختی را در آن بررسی و تحلیل می‌کند. رولف دوبلی برای این کار از مثال‌های متنوع، ساده و قابل درک استفاده کرده است تا تمام افراد بتوانند از این نکته‌ها بهرۀ کافی ببرند. عناوین بخش‌های کتاب هنر شفاف اندیشیدن بسیار جالب است. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: آیا هاروارد میتواند شما را باهوش‌تر کند؟ اگر چند میلیون انسان حرف احمقانه‌ای زدند، آن حرف احمقانه است، هرگز در مقابل اقتدار تسلیم نشو، تمام داستا‌ن‌های واقعی دروغ هستند،. می‌توان گفت که کمتر، بزرگ‌تر است، چرا همیشه تازه‌واردین مورد هدف قرار دارند؟

خواندن کتاب هنر شفاف اندیشیدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خودیاری، موفقیت و کسانی که می‌خواهند از زاویه‌ای نو به زندگی و مسائلش نگاه کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  هنر شفاف اندیشیدن

«در زندگی روزمره، ازآنجایی‌که پیروزی بیش از شکست نمایان می‌شود، شانس موفقیت خود را بیش از حد تخمین می‌زنید. به‌عنوان کسی که خارج از گود به قضیه نگاه می‌کند، فراموش نکنید شما هم مانند ریک، اسیر یک توهم هستید و در میزان پایین‌بودن احتمال پیروزی‌تان دچار اشتباه می‌شوید. ریک، هم مانند خیلی از افراد دیگر، قربانی گرایش بقاست. پشت سر هر نویسنده محبوب و مردمی، می‌توانید صدها نویسنده دیگر بیابید که کتاب‌هایشان موفق نشد که به فروش بالایی دست پیدا کند. در ورای این نویسندگان هم می‌توانید صدها نویسنده دیگر پیدا کنید که ناشری برای چاپ کتاب‌های خود نیافتند. پشت سر این گروه هم می‌توانید صدها نویسنده دیگر پیدا کنید که دست‌نوشته‌های ناتمامشان در کشوهای میزشان خاک می‌خورد؛ و پشت سر آنها هم می‌توانید صدها نفر دیگر را پیدا کنید که آرزوی نوشتن کتاب را در سر می‌پرورانند. بااین‌حال، شما فقط نام نویسندگان موفق را در رسانه‌ها می‌شنوید که امروزه خیلی از آنها خودشان کتاب‌هایشان را چاپ می‌کنند.»


معرفی نویسنده
عکس رولف دوبلی
رولف دوبلی

رولف دوبلی و کتاب‌های پرطرفدارش -از جمله هنر خوب زندگی کردن- برای مخاطب ایرانی‌ با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور شناخته شد و جا افتاد و محبوبیت مترجم به خوبی توانست کتاب‌های این نویسنده را برای مخاطبان ایرانی تبدیل به یک متفکر آشنا و کاردرست تبدیل کند. این موضوع به این معنی نیست که دوبلی با کتاب‌هایش دست روی موضوعات مهمی نمی‌گذارد! کتاب‌های دوبلی در سراسر دنیا پرفروش، محبوب و تاثیرگذار هستند و مخاطب‌های او برای کتاب‌های جدیدش سر از پا نمی‌شناسند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان