دانلود و خرید کتاب در هر جمعی سخنور باش نجمه چلویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در هر جمعی سخنور باش اثر نجمه چلویی

کتاب در هر جمعی سخنور باش

معرفی کتاب در هر جمعی سخنور باش

کتاب در هر جمعی سخنور باش اثر نجمه چلویی کتابی است که به شما کمک می‌کند در هر جمعی بتوانید سخنور باشید و مجلس را به دست بگیرید. 

 درباره کتاب در هر جمعی سخنور باش

از همان روز نخست که انسان‌ها دریافتند برای داشتن زندگی بهتر باید با یکدیگر رابطه‌ی مناسب و مؤثر برقرار کنند، اهمیت خوب حرف زدن که همانا یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی است، برهمگان روشن شد. از این رو هر انسانی که می‌توانست بهتر و مؤثرتر در میان جمع صحبت کند به موفقیت‌های بیشتری رسیده و خود را از سایر افراد که ناتوان در سخنوری بودند متمایز نماید. به همین خاطر قانون نانوشته‌‌ای شکل گرفت که می‌گفت هرکسی مهارت سخنوری دارد، موقعیت‌های طلایی بیشتری هم برای رشد و پیشرفت به دست می‌آورد. کشف این قانون و رابطه‌ی کسب موفقیت با داشتن مهارت سخنوری سبب شد که در جوامع پیشرفته از همان ابتدا به کودکان خود علاوه بر آموزش خواندن، نوشتن و علم حساب، مهارت چهارمی نیز آموزش دهند که آن مهارت خطابه یا سخنوری بود.

نویسنده این کتاب بعد از گذشت سال‌ها و در پس ساعت‌ها آموزشی که دیده، مطالعاتی که داشته، تجربیات فراوانی که در تدریس و نیز برگزاری سمینارها وکارگاه‌های متعدد آموزشی کسب نموده‌ است، در این کتاب به ارائه انواع مطالب آموزشی مفید با زبانی ساده و قابل درک برای عموم مردم پرداخته‌، تا هر کسی را که به دنبال رشد، پیشرفت و رسیدن به اوج توانمندی‌های خویش به ویژه در عرصه سخنوری است، یاری نماید. 

این کتاب حاصل تجربه شخصی نویسنده در امر یادگیری سخنرانی است و تلاشی است برای کمک به همه‌ انسان‌های توانمندی که می‌خواهند در دفتر خاطرت وجودشان روزهای خاطره انگیزی را ثبت کنند. روزهایی که به خاطر تسلط بر سخنوری و اعتماد به نفس بالا، موقعیت‌های موفقیت آمیز بسیاری را خلق می‌نمایند و راه پیشرفت و ترقی در زندگی را با سرعت بیشتری می‌پیمایند.

 خواندن کتاب در هر جمعی سخنور باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت

 بخشی از کتاب در هر جمعی سخنور باش

ما در جامعه‌ی زندگی می‌کنیم که به سبب نوع فرهنگ و آداب و رسوم گذشته، اغلب به افراد کم حرف و ساکت امتیاز می‌دهیم. مثلاً به فرزندمان که ساعت‌ها ساکت در یک مهمانی می‌نشیند صفت نجیب، باوقار، سنگین رنگین و... را نثار می‌کنیم. دادن چنین امتیازهای مثبتی به رفتاری مخرب سبب می‌شود که فرد تا سال‌ها نسبت به نداشتن مهارت سخنوری درجمع و حتی مشکل خجولی خود بی‌تفاوت باشد. این در حالی است که همین فرد گاها نسبت به یادگیری سایر مهارت‌ها بی تفاوت نیست و برای یادگیری آنها تلاش و وقت زیادی صرف می‌کند. مثلاً به محض هیجده ساله شدن به سراغ مهارت رانندگی می‌رود یا سال‌ها به کلاس زبان، موسیقی، آشپزی و... می‌رود تا از هر انگشتش یک هنر بریزد. فارغ از آنکه مهارتی پایه را هنوز بلد نیست.

او نمی‌تواند با خانواده و دوستانش خوب و مؤثر حرف بزند اما دست فرمان خوبی دارد. او نمی‌تواند ایده‌های نو، دستاوردها، افکار و عقاید خود را برای دیگران به خوبی ارائه دهد اما زبان فرانسه را خوب بلد است. او در موقعیت‌های مهم توان دفاع از خود را ندارد و یا در مقابل درخواست‌های نامعقول دیگران نمی‌توان نه بگوید اما در عوض بلد است خوب گیتار بزند. 




نظرات کاربران

کاربر ۱۰۵۷۰۴۷
۱۴۰۰/۰۴/۰۴

محتوای کتاب عالیی ولی کاش برای پی دی اف فونت بزرگتری انتخاب میکردید واقعا کور شدم تا تمومش کردم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان