دانلود و خرید کتاب من پیش از تو جوجو مویز ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز

کتاب من پیش از تو

نویسنده:جوجو مویز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من پیش از تو

کتاب من پیش از تو نوشتهٔ جوجو مویز و ترجمهٔ فرزام حبیبی اصفهانی است. انتشارات آتیسا این رمان عاشقانهٔ انگلیسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب من پیش از تو

کتاب من پیش از تو اثری در ستایش عشق است؛ عشق که خمیرمایهٔ اصلی زندگی است و غیابش زندگی را به زنده‌ماندن تقلیل می‌دهد. در این رمان به قلم جوجو مویز، «لوئیزا کلارک»، دختری ۲۶ساله و معمولی است که در خانواده‌ای از قشر ضعیف زندگی می‌کند. لوئیزا جهان محدودی دارد و بسیاری از چیزها را تجربه نکرده است؛ بااین‌حال شاد و سرزنده است و تسلیم غم نمی‌شود. مشکل اصلی لوئیزا شغل است. او مدام از کاری به کار دیگر می‌رود و کارهایش را یکی‌یکی از دست می‌دهد. آخرین باری که لوئیزا بی‌کار می‌شود، شغل خوبی سر راهش قرار می‌گیرد. به او پیشنهاد می‌شود به‌عنوان پرستار «ویلیام ترینر» مشغول به کار شود. ویلیام، پسر جوان ثروتمندی است که در یک حادثه‌ٔ ناگهانی قدرت حرکتش را از دست داده و معلول شده است. ویل می‌خواهد اتانازی کند و علاقه‌ای به ادامه‌ٔ زندگی ندارد، ولی حضور لوئیزای شاد و سرزنده، زندگی تیره‌وتار ویل را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. ویل و لوئیزا هر دو احساسات جدیدی را تجربه می‌کنند و لوئیزا فرصت پیدا می‌کند که مرزهای جهان محدودش را جابه‌جا کند و معنای زندگی را بهتر بفهمد.

کتاب «من پیش از تو» داستان ساده‌ای دارد. درمورد دلیل محبوبیت این رمان عاشقانه می‌شود دلایل مختلفی را ذکر کرد. اول اینکه همه‌ٔ ما گاهی‌اوقات نیاز داریم یک نفر به ساده‌ترین شکل ممکن، مفاهیم اصلی زندگی را بهمان یادآوری کند. دوم شیوه‌ٔ روایت روان و صمیمی جوجو مویز است که سعی نمی‌کند داستانش را با ابهام و پیچیدگی عمیق جلوه دهد و در نهایت اینکه «من پیش از تو» بدون اینکه خواننده‌اش را خسته کند، او را به دل داستانی گیرا می‌برد؛ داستانی که به ما نشان می‌دهد زندگی در گذر است و باید از کوچک‌ترین لحظه‌ها استفاده کرد و عاشق شد و شور و هیجان را چشید. رمان «من پیش از تو» افتخارات بسیاری در کارنامه دارد؛ هفته‌ها در لیست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز قرار داشت، دست‌مایه‌ٔ ساخت یک فیلم محبوب قرار گرفت و در سراسر دنیا به زبان‌های بسیاری ترجمه شد و بسیار فروخت. منتقدان نقدهای بسیاری در ستایش یا انتقاد از این کتاب نوشتند و نشریه‌ها هم مطالب مختلفی درموردش چاپ کردند.

خواندن کتاب من پیش از تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر انگلستان و قالب رمان عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوجو مویز

جوجو مویز (Jojo Moyes) در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد. او روزنامه‌نگاری انگلیسی است که از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است. مویز یکی از چند نویسنده‌ای است که ۲ بار برندۀ جایزه سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) به‌وسیلۀ انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه (Romantic Novelists' Association) شده است. آثار او به ۱۱ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. فهرست کتاب‌های جوجو مویز عبارت است از: باران پناه دهنده (۲۰۰۲)، میوه خارجی (۲۰۰۳)، مرکز فروش طاووس (۲۰۰۴)، کشتی عروس ها (۲۰۰۵)، خلیج نقره‌ای (۲۰۰۷)، موسیقی شب (۲۰۰۸)، اسب رقاص (۲۰۰۹)، آخرین نامه از معشوقت (۲۰۱۰)، من پیش از تو (۲۰۱۲)، ماه عسل در پاریس (۲۰۱۲)، دختری که رهایش کردی (۲۰۱۲)، یک به علاوه یک (۲۰۱۴)، پس از تو (۲۰۱۵)، تک و تنها در پاریس (۲۰۱۷)، باز هم من (۲۰۱۸)، بخشنده ستاره‌ها (۲۰۱۹).

بخشی از کتاب من پیش از تو

«وسط اتاق، یک صندلی سیاه دیدم که محل نشستن و پشتی آن با پوست گوسفند پوشیده شده بود. مردی با موهایی آشفته ما را تماشا می‌کرد. نگاهش که به نگاهم گره خورد، پس از گذشت لحظه‌ای، ناله‌ای وحشتناک از گلویش بیرون آمد. بعد دهانش چرخید و این بار صدایی غیرزمینی و غیرعادی از حلقومش شنیده شد.»

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان