دانلود و خرید کتاب شکست خوردن را به کودکان بیاموزیم فرهاد عسگری منش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکست خوردن را به کودکان بیاموزیم اثر فرهاد عسگری منش

کتاب شکست خوردن را به کودکان بیاموزیم

معرفی کتاب شکست خوردن را به کودکان بیاموزیم

کتاب شکست خوردن را به کودکان بیاموزیم نوشتهٔ فرهاد عسگری منش و ابوالفضل حاجی هادی است و انتشارات فروغ سیمرغ آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شکست خوردن را به کودکان بیاموزیم

کودکان از تجربه عدم موفقیت سود می‌برند. تجربه‌های چالش‌برانگیز تنها راهی است که ما مهارت‌های مقابله‌ای و حل مسئله را توسعه می‌دهیم. اگر ما کودکان را از سختی و شکست محافظت کنیم، اتصالات اصلی مغز نمی‌توانند توسعه پیدا کنند و در نهایت کودکان مهارت حل مسئله را آموزش نمی‌بینند.

به عنوان پدر و مادر باید شکست‌خوردن را به کودکان بیاموزیم اما آموزش شکستْ راه و چاه دارد و باید اصولش را بشناسیم. کتاب شکست خوردن را به کودکان بیاموزیم این اصول را به شما می‌آموزد و کمکتان می‌کند که در درجهٔ اول معنی شکست را بهتر درک کنید و سپس آن را به کودکان خود بیاموزید.

خواندن کتاب شکست خوردن را به کودکان بیاموزیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ پدران و مادران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شکست خوردن را به کودکان بیاموزیم

«شکست یک معلم عالی است. پس چرا هر بار که این اتفاق می‌افتد جشن نمی‌گیریم؟ شکست می‌تواند به این معنا باشد که فرصت دانستنی جدید فرا رسیده است. به عنوان یک والد بهتر این است که به بچه‌ها فرصتی بدهیم تا در مورد اشتباهات خود و آنچه آموخته‌اند با ما صحبت کنند.

۱. برای این کار می‌توان گاهی در خالل یک داستان یک شخصیت برجسته و بزرگ را برای کودکمان مثال بزنیم که چگونه شکست‌هایش او را برای رسیدن به موفقیتش راهنمایی کردند و یا چگونه این شکست‌ها او را ناامید نکرده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۶۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان