دانلود و خرید کتاب امواج فراصوت برای ترکیب و مخابرات مولکولی با ساخت باتری جدید زینب مرادقلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امواج فراصوت برای ترکیب و مخابرات مولکولی با ساخت باتری جدید اثر زینب مرادقلی

کتاب امواج فراصوت برای ترکیب و مخابرات مولکولی با ساخت باتری جدید

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب امواج فراصوت برای ترکیب و مخابرات مولکولی با ساخت باتری جدید

رادیکالهاي آزاد و گونه هاي فعال اکسیژن و اثرات آنها بر سیستم هاي بیولوژیک، در سالهاي اخیر مشکلات زیادي را ایجاد کرده اند. این عوامل می توانند بطور برگشت ناپذیر به مولکول هاي حیاتی نظیر اسیدهاي نوکلئیک، پروتئینها، لیپیدها و لیپوپروتئین ها آسیب وارد نمایند. آنتی اکسیدان ها قادرند سیستم هاي بیولوژیک را در برابر این عوامل محافظت نمایند و نقش مؤثري بر سلامتی انسان ایفا کنند. به همین دلیل در مطالعه حاضر، فعالیت آنتی اکسیدانی عصاره هاي الکلی و آبی گیاه زنیان بررسی گردید. ابتدا عصاره گیري به کمک امواج فراصوت و نیز روش سنتی انجام شد. سپس معرف شیمیایی ۲،۲ـ دي فنیل ـ ۱ـ پیکریل هیدرازیل (DPPH) به عصاره ها افزوده شده و از روي میزان پیشرفت واکنش بین این عصاره ها و معرف مذکور، میزان فعالیت آنتی اکسیدانی آنها تعیین گردید. جهت پیگیري میزان پیشرفت واکنش، روش کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا بکار گرفته شد. مبناي کار، کاهش ارتفاع و سطح زیر پیک محلول استاندارد DPPH پس از واکنش با آنتی اکسیدان است. به منظور بهینه سازي شرایط استخراج توسط امواج فراصوت، پارامترهاي مؤثر بر راندمان استخراج از قبیل نوع حلال استخراج کننده، دما و زمان بررسی شدند. در نهایت، نتایج بدست آمده توسط نرم افزار اکسل مورد تحلیل آماري قرار گرفت.

مخابرات مولکولی کاربردهای بسیاری در زمینه مهندسی پزشکی و نانوپزشکی (Lab-on-a-chip)، دارو، بازسازی، توزیع فضایی مولکول ها، سنسورهای بیولوژیکی و مصنوعی، سنسورهای بیوشیمیایی، زیست محیطی، ساخت مولکولی، مدلسازی سیستم های مخابرات مولکولی دارد.

باتری ها، یکی از معروف ترین سیستمهای ذخیره ی انرژی اندکه به طور گسترده در خودروهای الکتریکی و هیبریدی، دستگاه های الکترونیکی قابل حمل (تلفن های هوشمند، لپتاپ ها)، صنایع مختلف صنعت برق و انرژی کاربرد دارند. از مهم ترین مزایای این باتری ها می توان به قابلیت شارژ سریع، ولتاژ و دانسیته انرژی بالا، سبکی و کم حجم بودن و عمر نسبتاً طولانی اشاره کرد. این مزایا سبب شده است تا باتری های لیتیوم ـ یون یکی از گزینه های اصلی جهت ذخیره سازی انرژی در شبکه های عظیم باشند.

ایده ها و یا طراحی هایی و یا آزمایش هایی که در اینجا بدون اذیت دیگران انجام شده اند در جهان مشابهی و یا با ظرفیت های این ها وجود ندارند. بیلیون ها برابر (بیشتر از یک و یا بینهایت) مشکلات را حل می کنند و یا بهبود می دهند. بخشی از آزمایش های من زهره مرادقلی در آزمایشگاه دانشگاه زابل، ایده ها و یا طراحی های اینجانب زینب مرادقلی نیز موجود و یا باقیات صالحات هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان