دانلود و خرید کتاب استراتژی کسب‌وکار جرمی کوردی ترجمه مهرداد ملایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی کسب‌وکار اثر جرمی  کوردی

کتاب استراتژی کسب‌وکار

معرفی کتاب استراتژی کسب‌وکار

«استراتژی کسب‌وکار» نوشته جرمی کوردی است و راهنمایی برای پیش بردن کسب‌وکارهای گوناگون است. کتابی که در دست دارید، به تبیین یکی از اصول زیربنایی‌ کسب‌وکار یعنی مفهوم «استراتژی» در سه بخش شناخت، تدوین و اجرا پرداخته است. در تعریف استراتژی کسب‌وکار آمده است: «استراتژی کسب‌وکار عبارت است از طرح‌ها، گزینه‌ها و تصمیماتی که در مسیر هدایت یک شرکت به سمت سوددهی و موفقیت بیشتر به کار گرفته می‌شوند». نگاه دقیق به عناصر مطرح در این تعریف، به‌خوبی اهمیت شناخت درست از این مفهوم و اجرایی کردن آن طبق اصول موجود را نشان می‌دهد. درواقع یکی از اصول محوری که موفقیت یا شکست یک کسب‌وکار را تعیین می‌کند، استراتژی است که در پیش‌گرفته می‌شود. این کتاب ارائه گر تکنیک‌هایی برای پشتیبانی از تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و ارزیابی ابزارهایی است که اگر به‌درستی استفاده شوند می‌توانند هدف غایی هر کسب‌وکار که رسیدن به سود است تأمین کنند. همچنین راه‌حل‌هایی برای مشکلات رایج و هماهنگ شدن با ضرباهنگ پرشتاب تغییر ارائه می‌دهد. نویسنده نهایت سعی خود را کرده که چیستی استراتژی را صرف‌نظر از تعابیر نادرستی که از آن وجود دارد ارائه کند و به زبانی ساده اهمیت آن را در مدیریت متحول شده سازمانی تبیین نماید. ارائه مثال‌هایی درباره تکنیک‌ها و ابعاد مختلف تصمیم‌گیری استراتژیک و نحوه عملیاتی کردن آن‌ها در شرکت‌های موفق جهان باعث شده بتوان به‌وضوح مسیری را که این شرکت‌ها برای رسیدن به اهداف استراتژیک خود پیموده‌اند مشاهده کرد. نویسنده سعی دارد نشان دهد که چگونه اتخاذ یک استراتژی درست می‌تواند زمینه‌ساز تغییر طرز فکر اجزای سازمان و همسو شدن آن‌ها برای رسیدن به اهداف مشترک باشد.
قواعد مدیریت: ۵۰ قاعده جدید برای مدیران
جو اوئن
بازاریابی: راهکارهایی برای شناخت نیازهای مشتریان و افزایش فروش
برایان تریسی
رهبری: مدیران نوآور و تحول‌ساز این‌گونه عمل می‌کنند
برایان تریسی
مذاکره برد – برد
دیوید گلدویچ
فرآیند تصمیم‌گیری در مدیریت
استفن پی. فیتزجرالد
موانع رشد برند: شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها
رالف کروگر
مدیر ایده آل
ایساک کالدرون ادیزس
بازآفرینی مدل کسب و کار
مارک جانسون
کارکشته: چگونه ماهرترین و خلاق‌ترین کارکنانتان را رهبری کنید؟
راب گافی
فروش موفق
برایان تریسی
مدیریت بازار
پاتریک فورسیت
موفقیت جاویدان
اریک ویاردات
تفکر استراتژیک: الزامی برای کسب و کار امروز
آیرین ام. دوهیم
استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی‌ها (ویراست ششم)
او.سی. فرل
رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی)
آنجلین‌ جی. کلوس
تفاوت: چرا برخی برندها دلنشین‌ترند؟
برنادت جیوا
۵۰ چالش اساسی مدیران
سونا شرات
بنگاه چگونه رشد می‌کند؟
استیو کلارک
استراتژی سرمایه‌گذاری در بازار مسکن ایران؛ با تمرکز بر تحولات و چشم‌انداز ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴
هادی کوزه‌چی

نظرات کاربران

مجتبی
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

بیشتر تئوریک است تا عملی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
ساختار دستمزدی را اصلاح کنید برای بیشتر افراد، میزان و ماهیت دستمزد یا حقوق اهمیت زیادی دارد. شما با اصلاح ساختار دستمزدی، به شکل‌گیری رفتار مثبت کمک می‌کنید و باعث می‌شوید نیروهای شما انگیزه کافی برای انجام کارهای لازم را پیدا کنند. در شرکت سیسکو، نسبت قابل‌توجهی (تقریباً ۲۰ درصد) از دستمزد مدیران، به سطح رضایت مشتریان مرتبط است. مدیریت مؤثر عملکرد در سیسکو افراد از بازخورد سنجش نتایج آگاه می‌شوند و می‌دانند که دستمزد آنها تا اندازه‌ای به میزان مطلوبیت این نتایج بستگی دارد. این مسئله باعث تشدید تمرکز بر مشتری می‌شود که به نفع همه است.
ayida maghooli
در سال ۱۹۴۵، ژاپن و آلمان تقریبا از جمع بزرگان کنارگذاشته شده بودند، اما امروز در زمره پنج اقتصاد بزرگ دنیا قرار گرفته‌اند.
mandana sadeghi
وقتی به بررسی این موضوع می‌پردازیم که کدام بازارها در دهه آینده بیشترین توان بالقوه را برای رشد دارند، بیشترین احتمال متوجه کشورهای موسوم به «بریک» (برزیل، روسیه، هند و چین) و کشورهای N۱۱ (۱۱ کشور در حال توسعه بنگلادش، مصر، اندونزی، ایران، مکزیک، نیجریه، پاکستان، فیلیپین، کره جنوبی، ترکیه و ویتنام) خواهد بود.
mandana sadeghi
جهانی‌شدن به این معنا است که فرصت‌های زیادی فراتر از حوزه‌های کارکردی جغرافیایی و سنتی وجود دارند. از گذشته تاکنون و تا چند نسل، کشورهای فقیر همچنان فقیر باقی مانده‌اند و کشورهای ثروتمند بر ثروت خود افزوده‌اند. اگر دامنه فرصت‌های یک کشور خاص تغییر می‌کرد این تغییر در طی چندین سال رخ می‌داد. اما اکنون جوامع مختلف با سرعت به‌مراتب بیشتری اقدام به توسعه مهارت‌ها، افزایش ثروت و افزایش فرصت‌های تجاری خود می‌کنند.
mandana sadeghi
از دید موکلاهی، چند عامل را می‌توان پشت احیای شرکت زیراکس دید: - به تقاضای بازار گوش دهید و ارتباطتان با آن را تقویت کنید. این کار می‌تواند از طریق خلق فرهنگ انتقاد دلسوزانه محقق شود و مدیران باید بدانند که درغیر این صورت ممکن است حتی در سازمان خود دور از دسترس همگان و منزوی شوند.
ayida maghooli
تدوین یک استراتژی شامل تصمیم‌گیری درباره این موارد است: - چه کسانی مشتریان هدف هستند (و به تبع آن از هدف‌گذاری چه کسانی باید اجتناب کرد؟) - چه محصولات یا خدماتی باید پیشنهاد شوند. - چگونه می‌توان فعالیت‌های مرتبط را به شکل مؤثر انجام داد.
nedsalehani

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۵۱ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۵۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان