دانلود و خرید کتاب اول خودت را دوست داشته باش مارک رکلاو ترجمه زینب پهلوان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اول خودت را دوست داشته باش اثر مارک رکلاو

کتاب اول خودت را دوست داشته باش

معرفی کتاب اول خودت را دوست داشته باش

کتاب اول خودت را دوست داشته باش نوشتهٔ مارک رکلاو و ترجمهٔ زینب پهلوان است. انتشارات اندیشه آگاه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اول خودت را دوست داشته باش

کتاب اول خودت را دوست داشته باش به شما یاد می‌دهد اعتمادبه‌نفس خود را در ۳۰ روز بالا ببرید. آیا ممکن است؟ این کتاب درمورد چگونگی چیره‌شدن بر عزت‌نفس پایین، اضطراب، استرس، احساس ناامنی و نداشتن اعتمادبه‌نفس سخن گفته است. عنوان برخی از فصل‌های این کتاب که در ۷ بخش نوشته شده، عبارت است از «کنترل زندگی‌تان دست خودتان است»، «اصیل و واقعی باشید»، «شادی یک انتخاب است»، «در لحظه حال زندگی کنید» و «جسم و ذهن».

خواندن کتاب اول خودت را دوست داشته باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اول خودت را دوست داشته باش

«نحوهٔ رفتار شما با دیگران، ارتباط تنگاتنگی با نحوهٔ برخورد شما با خودتان دارد؛ پس مهربان باشید! در درازمدت به نفع شما خواهد بود.

احساسات افراد قابل سرایت به یکدیگر است. دانشمندان دریافته‌اند اگر سه نفر را در یک اتاق بگذارید، تحت تأثیر احساسات مثبت یا منفی همدیگر قرار می‌گیرند.

انتخاب کنید که روی دیگران تأثیر مثبت بگذارید، چون انرژی هر سخن یا عملی عاقبت به صاحبش برمی‌گردد.

قدرت کلمات را دست‌کم نگیرید. هنگام صحبت کردن از واژه‌های مثبت استفاده کنید و دیگران را تحت تأثیر کلماتِ خود قرار دهید. کلمات تأثیر شگفت‌انگیزی دارند. این موضوع از لحاظ علمی اثبات شده است. آن‌ها می‌توانند وضعیت روحی و ذهنی یک شخص را تغییر دهند که این موضوع متعاقباً پیشرفت‌ها و موفقیت‌های شخص را تغییر می‌دهد. برای مثال: وقتی محققان به سالمندان یادآوری می‌کنند که قدرت حافظه معمولاً با افزایش سن، کاهش می‌یابد، آن‌ها هم در آزمون‌های حافظه، بد و با سرعت پایین عمل می‌کنند.

نقات مثبت دیگران را ببینید. اگر نقاط مثبت و قوت دیگران را ببینید، شما انتقال‌دهندهٔ این انرژی مثبت خواهید بود. اثر پیگمالیون اشاره به این پدیدهٔ روان‌شناسی دارد که بر اساس آن یاد می‌گیریم افراد نسبت به میزان انتظارات دیگران، واکنش‌های مستقیم نشان می‌دهند. وقتی ما بر این باور باشیم که همکاران، دوستان و اعضای خانواده‌مان می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند و به دستاوردهای زیادی برسند، همین دلیل، اغلب دلیل موفقیت آن‌ها خواهد بود. متأسفانه، عکس این قضیه نیز صادق است.

هر وقت کسی را ملاقات می‌کنید، سعی کنید نقاط قوت او را ببینید. از خود بپرسید: «کدام ویژگی، این اشخاص را خاص می‌کند؟» روی آن تمرکز کنید تا آن را کشف کنید. این امر باعث صبوری و تحمل شما در برابر افراد نامهربان خواهد شد. شما می‌توانید بگویید: «من مطمئنم آن‌ها ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارند، اما فقط همین امروز روز بدی داشته‌اند و به همین دلیل برخورد خوبی نداشتند.»

مهربان باشید و به من بگویید که این ویژگی چه تأثیری در زندگی شما دارد.

مهربان بودن به این معنی نیست که به دیگران اجازه دهید شما را مسخره کنند یا همیشه به آن‌ها «بله» بگویید. افراد خوب هم در خیلی از موارد به اطرافیانشان جواب‌هایی مانند «نه» یا «کافی‌ست» می‌دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۱۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان