دانلود و خرید کتاب هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب) کریس وایدنر ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب) اثر کریس وایدنر

کتاب هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب) نوشتهٔ کریس وایدنر و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. با خواندن این خلاصه‌کتاب دیگران را قادر به انجام کاری کنید که می‌خواهید.

درباره خلاصه‌کتاب هنر تاثیرگذاری

با مطالعه این خلاصهٔ کتاب می‌آموزید برای موفق شدن، باید روی دیگران تاثیر بگذارید.

علم روان‌شناسی ثابت کرده است که همه آدم‌ها مجذوب کسانی می‌شوند که دارای صفات مثبتی مثل دوست‌داشتنی بودن، بانشاط بودن، صادق بودن و از این دست صفات مثبت باشند. وقتی کسی جذب شما می‌شود، یعنی توانسته‌اید روی او تاثیر بگذارید. اما شما درواقع هیچ کاری با آن شخص نکرده‌اید.

خلاصه‌کتاب هنر تاثیرگذاری به ساده‌ترین شکل ممکن چهارقانون طلایی را برای تاثیرگذار بودن روی افراد و محیط اطرافتان ارائه کرده است. این چهار قانون کاملاً ساده هستند و هیچ پیچیدگی‌ای ندارند، بنابراین می‌توانید با آن همراه شوید و قوانین را به کار ببندید. چهار قانون طلایی تاثیرگذاری درواقع حاصل تحقیق و روان‌شناسی مردم است. مردمی که قرار است از شما تاثیر بگیرند و از شما پیروی کنند.

خواندن خلاصه‌کتاب هنر تاثیرگذاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب هنر تاثیرگذاری

«بعد از صرف یک نوشیدنی خنک در هواپیمای شخصی بابی گلد، بابی از مارکوس خواست تا برگه‌ای از کشوی میز بردارد، افرادی که از نظر او آدم‌های تاثیرگذاری هستند را به خاطر بیاورد و ده ویژگی را که در آن‌ها دیده است، یادداشت کند.

مارکوس همین کار را انجام داد و بعد لیست خود را به بابی ارائه کرد: صداقت، شور و حرارت، تدبیر، اختیار، انصاف، قاطعیت، انتقادپذیری و پیشنهادپذیری، توانایی در برقراری ارتباط، شهامت، طرز فکر مثبت.

بابی به او گفت که لیست خوبی تهیه کرده است. او این آزمون را از تمامی کارمندان و مدیران خود نیز گرفته بود و جالب اینجا است که بسیاری از این ده مورد، در میان پاسخ افراد مختلف، مشترک است. سپس از او خواست تا تعیین کند که میان این ده آیتمی که نوشته، کدام یک ویژگی محسوب می‌شوند و کدامشان مهارت؟

مارکوس نگاهی به برگه انداخت و گفت که هشت‌تا از مواردی که یادداشت کرده، ویژگی شخصیتی هستند و دوتای دیگر مهارت به حساب می‌آیند.

بابی گفت: «دقیقاً همین‌طوره. مارکوس تو باید بدونی که آدما یا به خاطر مهارت خاصی که توی یک کار دارن، از بقیه متفاوت میشن و یا به خاطر ویژگی‌های شخصیتی‌ای که دارن، موفق عمل می‌کنن. زمانی که مردم تو رو زیرنظر می‌گیرن تا تشخیص بدن که باید ازت پیروی بکنن یا نه، بهت اعتماد بکنن یا نه، همین دوتا رو تحت نظر می‌گیرن: مهارت و شخصیت.»

بابی گفته‌ای از توماس جفرسون را به خاطر آورد که به آن بسیار معتقد بود: «هرکسی که دارای شرافت و استعداد باشد، می‌تواند به قله موفقیت برسد.»»

نظرات کاربران

کاربر 7377860
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

بیشتر در مورد تجارت بود ولی از اون مابین ها هم نکات خوبی میگفت و چهار نکته میخواد بگه که من هنوز نرسیدم به اون قسمت ولی یه جمع بندی بخوام بکن کتاب خوبیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

حجم

۲۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان