دانلود کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب) با صدای مسعود صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب) اثر کریس وایدنر

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب)

نویسنده:کریس وایدنر
گوینده:مسعود صفری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب) نوشتهٔ کریس وایدنر و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مسعود صفری است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. با شنیدن این خلاصه‌کتاب دیگران را قادر به انجام کاری کنید که می‌خواهید.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید که برای موفق شدن، باید روی دیگران تاثیر بگذارید.

علم روان‌شناسی ثابت کرده است که همه آدم‌ها مجذوب کسانی می‌شوند که دارای صفات مثبتی مثل دوست‌داشتنی بودن، بانشاط بودن، صادق بودن و از این دست صفات مثبت باشند. وقتی کسی جذب شما می‌شود، یعنی توانسته‌اید روی او تاثیر بگذارید. اما شما درواقع هیچ کاری با آن شخص نکرده‌اید.

کتاب هنر تاثیرگذاری به ساده‌ترین شکل ممکن چهارقانون طلایی را برای تاثیرگذار بودن روی افراد و محیط اطرافتان ارائه کرده است. این چهار قانون کاملاً ساده هستند و هیچ پیچیدگی‌ای ندارند، بنابراین می‌توانید با آن همراه شوید و قوانین را به کار ببندید. چهار قانون طلایی تاثیرگذاری درواقع حاصل تحقیق و روان‌شناسی مردم است. مردمی که قرار است از شما تاثیر بگیرند و از شما پیروی کنند.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره کریس وایدنر

کریس وایدنر نمونه‌ای از افرادی است که می‌تواند از پسِ هر موقعیت غیر عادی برآید تا زندگی موفق را به دست آورد و به دیگران نیز در این راه کمک می‌کند. خبرنامه‌ٔ کریس به نامِ ساخته شده برای موفقیت، از ۱۰۵ کشور اشتراک می‌گیرد که آن را به یکی از خبرنامه‌های پر توزیع و گسترده در حوزه موفقیت و رهبری تبدیل کرده است.

کتاب‌های دیگر او شامل: ۱۲ ستون موفقیت؛ مرد واقعی، هنر تاثیرگذاری، بالاتر از همه؛ قوانین رهبری و ده‌ها کتاب دیگرند که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه رشد فردی در آمازون شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان