دانلود و خرید کتاب وای چقدر زباله! جس فرنچ ترجمه سپیده شهیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وای چقدر زباله! اثر جس فرنچ

کتاب وای چقدر زباله!

معرفی کتاب وای چقدر زباله!

کتاب وای چقدر زباله! نوشتۀ جس فرنچ با ترجمۀ سپیده شهیدی در نشر افق به چاپ رسیده است. این کتاب مصور و رنگی، نوعی کتاب دانستنی محیط زیستی برای کودکان گروه سنی ج است.

درباره کتاب وای چقدر زباله!

کتاب وای چقدر زباله! جلد اول از مجموعۀ مأموریت، نجات زمین است. این کتاب مجموعه‌ای از دانستنی‌ها دربارۀ وضعیت آلودگی در سطح زمین است و هشدار برای نجات آن. مثلاً آیا می‎‌دانید تقریباً هر کاری که ما انجام می‌دهیم زباله تولید می‌کند؟ از پسماند غذاها گرفته تا دود کارخانه‌ها و وسایل الکترونیکی قدیمی. آیا می‌دانید تمام مسواک‌های پلاستیکی که تا امروز تولید شده‌اند هنوز در طبیعت وجود دارند و تجزیه نشده‌اند؟ فکر می‌کنید این همه زباله کجا می‌روند؟ چه تأثیری بر طبیعت کرۀ زمین می‌گذارند و چطور می‌توان آثار مخرب آن‌ها را کاهش داد؟

کتاب وای چقدر زباله! ترکیبی جذاب از متن و تصاویر رنگارنگ است و به این پرسش‌ها و بسیاری پرسش‌های دیگر پاسخ می‌دهد. اطلاعات سرگرم‌کنندۀ کتاب همچون زباله‌ها، بازیافت آن‌ها و تأثیر منفی آن‌ها بر محیط زیست و نیز تفکیکی که در هر صفحه شده علاوه بر اینکه خواننده را به وجد می‌آورد او را ترغیب می‌کند که آن را تا پایان بخواند.

کتاب پر از ایده‌های جالب است و کمک می‌کند با کوچک‌ترین و ساده‌ترین کارها تغییراتی بزرگ در محیط اطرافمان ایجاد کنیم؛ مثل کاشت درخت و تفکیک زباله. نویسنده می‌گوید با مشارکت ماست که سیاره‌مان به جایی بهتر برای زندگی تبدیل می‌شود.

خواندن کتاب وای چقدر زباله! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های دانستنی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جس فرنچ

جس فرنچ دامپزشک، نویسنده و شخصیت تلویزیونی اهل ایتالیا است. او به حیوانات، طبیعت و حفاظت از محیط زیست عشق می‌ورزد. جس فرنچ در کنار کمک به حیوانات، کتاب‌هایی می‌نویسد تا تمام انسان‌ها و به‌خصوص کودکان و نوجوانان بیشتر از قبل به فکر آیندۀ سیارۀ زمین و موجوداتش باشند. او در تلویزیون هم برنامه‌ای به اسم «ماجراجویی جانور کوچولوها با جس» برای بچه‌ها اجرا می‌کند.

بخشی از کتاب وای چقدر زباله!

»با زباله‌هایی که ما هر سال تولید می‌کنیم می‌شود صفی از کامیون‌ها را بار زد که ۲۴ دفعه دور دنیا چرخیده است! زباله هر چیزی است که دور می‌اندازیم. هرکاری که انجام می‌دهیم یک جور زباله تولید می‌کند. این جزئی از زندگی ماست. اما مهم این است که مطمئن باشیم بیش از اندازه زباله تولید نمی‌کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان