دانلود و خرید کتاب شاهان شریر و شهبانوهای شرور تری دیری ترجمه پیمان اسماعیلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاهان شریر و شهبانوهای شرور اثر تری دیری

کتاب شاهان شریر و شهبانوهای شرور

معرفی کتاب شاهان شریر و شهبانوهای شرور

کتاب شاهان شریر و شهبانوهای شرور نوشتهٔ تری دیری و ترجمهٔ پیمان اسماعیلیان و ویراستهٔ مژگان کلهر است و نشر افق آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شاهان شریر و شهبانوهای شرور

بعضی کتاب‌های تاریخی از پادشاهان کبیر و ملکه‌های گران‌قدر برایتان می‌گویند. اما این تاریخ ترسناک است. کتاب شاهان شریر و شهبانوهای شرور از شاهان مشمئزکننده و ملکه‌های مخوف برایتان حرف می‌زند. از عادات نفرت‌انگیزشان گرفته تا مرگ‌های مهیبشان. از این قصه‌های پرغصه هم آن‌قدر زیاد است که تاهروقت بخواهید می‌توانید روی زمین بنشینید و بشنوید تا پاهایتان خواب برود. آن هم نه فقط قصه‌های غمناک. قصه‌هایی بامزه، باورنکردنی و بی‌رودربایستی بهت‌آور.

بریتانیا کشوری است که کلکسیونی از شاهان و ملکه‌های عجیب و غریب دارد. داستان زندگی خیلی از این افراد در این کتاب آمده است.

خواندن کتاب شاهان شریر و شهبانوهای شرور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شاهان شریر و شهبانوهای شرور

«راهبی به نام جفری مون ماوثی در سال ۱۱۰۰ میلادی اولین کتاب تاریخ شاهان بریتانیا را نوشت. جف پیر گفت این اطلاعات را از یک کتاب خاص باستانی به زبان بریتانیایی به دست آورده بود.

با اینکه جف یک راهب و روحانی بود، ولی باید گفت که هرچه گفته جفنگیاته. آن هم نه جفنگیات معمولی، بلکه دروغ‌های بزرگ و کثیف و شاخدار. بیشتر حرف‌هایش هم قصه‌های شاه پریان و من درآودی‌اند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۴۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان