دانلود و خرید کتاب بازاریابی ویروسی جونا برگر ترجمه مینا عسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی ویروسی اثر جونا  برگر

کتاب بازاریابی ویروسی

معرفی کتاب بازاریابی ویروسی

«بازاریابی ویروسی» نوشته جونا برگر، استاد دانشگاه پنسیلوانیا و کارشناس بازاریابی است. چه چیز باعث می‌شود محصولات و ایده‌ها مشهور شوند؟ چرا برخی از داستان‌ها بیشتر از سایر آنها به واگویه می‌شوند؟ چرا برخی شایعات مثل یک ویروس منتشر می‌شوند؟ جان برگر در کتاب بازاریابی ویروسی رمز و رازی که در پس انتقال‌های اجتماعی وجود دارد را مطرح می‌کند. واقعاً چرا راجع به برخی چیزها بیشتر صحبت می‌کنیم و آنها را بیشتر به اشتراک می‌گذاریم؟ این کتاب که با داستان‌های جذاب و تحقیقات جامع ارایه شده است ابزاری ضروری برای هرکسی است که می‌خواهد محصول یا ایده خود را در سطح وسیع منتشر کند. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: در حالیکه آوردن مثال‌هایی از ویروس‌های اجتماعی آسان می‌باشد، مشهور کردن هر چیزی به شدت سخت‌تر است. محصولات بسیار کمی با وجود پول زیادی که در بازاریابی و تبلیغات هزینه کرده‌اند، مشهور می‌شوند. بیشتر رستوران‌ها منهدم می‌شوند، بیشتر تجارت‌ها ورشکسته می‌شوند و بیشتر حرکت‌های اجتماعی در جذب افراد شکست می‌خورند. چرا برخی محصولات، ایده‌ها و رفتارها موفق هستند، در حالیکه بقیه شکست می‌خورند؟ یکی از دلایلی که برخی محصولات و ایده‌ها مشهور می‌شوند این است که ساده‌تر هستند. ما تمایل داریم وب‌سایت‌هایی را انتخاب کنیم که استفاده از آنها آسان‌تر است، داروهایی را مصرف می‌کنیم که تأثیر بیشتری دارند و تئوری‌های علمی را می‌پذیریم که درست‌تر باشند. بنابراین هر گاه چیزی دارای عملکردی بهتر باشد یا کار بهتری انجام دهد، مردم به آن تمایل پیدا می‌کنند. تلویزیون‌ها و مانیتورهای حجیم را به یاد آورید. آنقدر سنگین بودند که برای حمل احتیاج داشتید از دوستانتان کمک بگیرید. یکی از دلایل عرضه شدن صفحات نمایش صاف بهتر بودن آنها بود. نه تنها عریض‌تر بودند، بلکه وزن کمی داشتند. تعجبی نیست که محبوب شدند. دلیل دیگری که محصولات مشهور می‌شوند، قیمت‌های جذاب آنهاست.
مذاکره
برایان تریسی
خودتان را برند کنید
دیوید رویستون لی
هشت راز نظامیان برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی
فرزانه نوری
مدرسه تجارت
شارون لیچر
گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب
گیف کنستابل
جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!
گابریل وینبرگ
بازاریابی دیجیتال
متینه مقدم
پول‌سازی ازصفر تا ۱۲۷ میلیون در ۱۲۱ روز، مخصوص کارمندان
امیر قنبری
نسل چهارم بازاریابی
فیلیپ کاتلر
صفر به یک: نکاتی در مورد استارتاپ‌ها (چگونه آینده را بسازیم)
پیتر تیل
چهل تاکتیک و تکنیک مؤثر در بازاریابی دیجیتال
رازوان گاوریلاس
استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی‌ها (ویراست ششم)
او.سی. فرل
بازاریابی هکر رشد؛ آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
رایان هالیدی
الفبای کسب و کارهای کوچک
اریک تایسون
برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای
آلن دیپ
بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای آنلاین (محتوای ثروت‌ساز)
فروغ شریعتمداری
سیب؛ تجارب ۸ کارآفرین موفق اینترنتی ایران با شماست!
مجید خزایی

نظرات کاربران

Mohsen
۱۳۹۷/۰۹/۰۸

کتاب بسیار خوبیه برای شروع آشنایی با این مقوله. به زبان ساده قواعد و مثال های کاربردی رو توضیح میده. قابل استفاده در تمام انواع کسب و کارهاست. پ.ن: این انتشارات به طرز عجیبی طراحی جلدهاش ضعیفه!

Ahmad
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

کتاب خیلی جالبیه تو زمینه بازاریابی و واقعا دید ادم رو نسبت به تبلیعات باز میکنه من خیلی دوسش داشتم .حرفای جدید خیلی توشه داستان ها و مثالاشم جذابن ولی اگه بازار یابی علاقه ندارید یا کسب و کاری ندارید

- بیشتر
راستین امانی
۱۳۹۹/۰۸/۱۷

همونطور که تا حدودی از توضیحات و ناشر می‌شه فهمید، باید بگم کتاب اصلا تئوریک، خشک و تخصصی نیست. متن ترجمه، مثل متن اصلی روونه و آزار دهنده نیست. علاوه بر اون متن و فصول تا حد قابل توجهی منسجم

- بیشتر
بامداد صالحی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

کتاب عالیه، ولی ترجمه اسفبار و پر از غلطهای واضح، متن نامفهوم و ناشیانه، این متن رو باید در کلاسهای ترجمه برای دانشجوهام استفاده کنم تا انواع غلطها رو به چشم خودشون ببینن، جای تاسفه که هیچ نظارتی بر کیفیت

- بیشتر
1
۱۳۹۹/۰۴/۰۷

در یک کلام عالی و برلی کسب و کار مثل اکسیژن برای بدن ضروری

mehdi-taghinia1369
۱۳۹۹/۰۱/۱۱

متاسفانه من هم یک بار در سایت پرداخت کردم و هم یک بار در اپلیکیشن به این خاطر که در سایت بعد از مراجعه مجدد دسترسی به کتاب نمی داد...۱۰ تومن ارزشی نداره و مهم اعتماد و رابطه سازندس!!

Ali
۱۳۹۹/۰۴/۰۸

بسیار کاربردی

مهربانی
۱۳۹۸/۰۹/۱۷

عضو همگانی هستم. چرا نمیتونم کتابی رو دانلود کنم

کاربر 930927
۱۳۹۸/۰۲/۰۱

عالی بود ایده های فوق العاده ای میده

amir
۱۳۹۷/۰۳/۳۱

خیلی عالیه حتما میخرمش

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۸)
گر دانشجویان مصرف مواد مخدر را دوست ندارند پس چرا این کار را می‌کنند؟ چرا در حالیکه راضی نیستند به دخانیات و الکل روی می‌آورند؟ زیرا رفتار عمومی است و افکار خصوصی.
NikTanTeb@
باید اسب تروی خود را بسازیم و محصولات و ایده‌های خود را در داستان‌هایی بگنجانیم که مردم بخواهند تعریف کنند. اما چیزی بیشتر از گفتن یک داستان بزرگ لازم است. باید ارزش شهرت را برای محصول یا ایده ایجاد کنیم. باید پیام خود را از داستان جداناپذیر کنیم تا مردم نتوانند بدون آن داستان را تعریف کنند.
NikTanTeb@
مشخصات معینی باعث می‌شود محصولات و ایده‌ها بیشتر به اشتراک گذاشته شوند.
mehdi3214
مردم در شکل اطلاعات به چیزی فکر نمی‌کنند. بلکه به شکل یک روایت آن را می‌بینند. اما در حالی که مردم روی خود داستان تمرکز دارند، اطلاعات هم منتقل می‌شود.
mehdi3214
«هرگز به دشمنانتان اعتماد نکنید، حتی اگر رفتار دوستانه از خود نشان می‌دهند.»
mehdi3214
‌وقتی مردم به ارزش عملی فکر می‌کنند، اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد پس‌انداز کردن پول است، خریدن چیزی به بهایی کمتر از قیمت اصلی آن یا دریافت مقدار بیشتری از یک کالا با همان هزینه قبلی.
mehdi3214
حس ترس و تعجب به اشتراک‌گذاری را بالا می‌برد.
mehdi3214
هرچه رفتار بیشتر در معرض دید باشد، نفوذ اجتماعی قوی‌تر می‌شود.
mehdi3214
قابلیت مشاهده شدن تأثیر عظیمی روی مشهور شدن محصول یا ایده دارد.
mehdi3214
رفتار عمومی است و افکار خصوصی.
mehdi3214

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان