دانلود و خرید کتاب فیلسوفان قرن ۲۱ چه می گویند؟ (جلد اول، مناظره قرن) اسلاوی ژیژک ترجمه محمدفرید مشهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فیلسوفان قرن ۲۱ چه می گویند؟ (جلد اول، مناظره قرن) اثر اسلاوی  ژیژک

کتاب فیلسوفان قرن ۲۱ چه می گویند؟ (جلد اول، مناظره قرن)

معرفی کتاب فیلسوفان قرن ۲۱ چه می گویند؟ (جلد اول، مناظره قرن)

کتاب فیلسوفان قرن ۲۱ چه می گویند؟ (جلد اول، مناظره قرن) نوشتهٔ اسلاوی ژیژک و جردن پیترسون و ترجمهٔ محمدفرید مشهدی است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فیلسوفان قرن ۲۱ چه می گویند؟ (جلد اول، مناظره قرن)

پاندمی تأسف‌برانگیز اخیر، بنا بر حکم نبود شرور مطلق، مزایای زیادی هم داشت که یکی از این مزایا ایجاد فرصت بیشتر برای انجام کارهای شخصی و مورد علاقه بود. یکی از این کارها، جست‌وجو در باب مسائل فلسفی بود. 

اینکه عنوان کتاب، به «فیلسوفان» اشاره دارد و دکتر پیترسون به‌عنوان یکی از طرفین این مناظره، فلسفه را به‌طور آکادمیک تحصیل نکرده است، ممکن است برای برخی از دوستان سؤال ایجاد کند. تا پیش از قرن بیستم، فلاسفه قلم به دست می‌گرفتند و حرف‌های جهان‌بینانه‌ٔ خود را نشر می‌دادند (و در این معنا، نیوتون و گالیله نیز فیلسوف تلقی می‌شدند)، لیکن از قرن بیستم به بعد، فلاسفه دوربین بر شانه‌هایشان گذاشته‌اند و فیلم و سریال تولید می‌کنند؛ بدین‌معنا، از چاپلین و هیچکاک تا فینچر و جارموش، همگی فیلسوف محسوب می‌شوند. تعمیم همین نظر که از فیلسوف، انسانی ژرف‌اندیش را در نظر دارد که مباحث او به این نحو به علوم انسانی، هستی‌شناسی، شناخت‌شناسی و نظیر این‌ها مرتبط می‌شوند، دکتر پیترسون اتفاقاً یک مصداق بارز در فیلسوف‌بودن تلقی می‌شود.

در میان آمارهایی که مدام نسبت به کتاب‌نخواندن مردم ایران در قیاس با میانگین جهانی، غر می‌زنند و فلان مسئول و بهمان نهاد را متهم ردیف اول این به‌اصطلاح فاجعه‌ٔ فرهنگی قلمداد می‌کنند، هرازگاهی نیز آمارهایی از فلان نمایشگاه کتاب که چقدر فروش شگرفی داشته و امثال ذلک، به گوش می‌رسد. فارغ از احتمال نیت‌های متفاوتی که وجود داشته و در این زمینه ممکن است برخی بدبین‌تر باشند و برخی خوش‌بین‌تر، آمارها ظاهراً نشان می‌دهد که در جمعیت خریداران کتاب، تمایل قابل توجهی به کتب فلسفی وجود دارد. تاریخ فلسفه‌ٔ فلان، شرح فلسفه‌ٔ بهمان یا کتاب‌های خود فلاسفه.

کتاب فیلسوفان قرن ۲۱ چه می گویند؟ (جلد اول، مناظره قرن) را بخوانید تا ببینید فیلسوفان این قرن چه می‌گویند و چگونه به دنیا نگاه می‌کنند؟

خواندن کتاب فیلسوفان قرن ۲۱ چه می گویند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران فلسفه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان