دانلود و خرید کتاب ذهن های برنده سایمون لنکستر ترجمه مهرداد امان الهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن های برنده اثر سایمون لنکستر

کتاب ذهن های برنده

انتشارات:انتشارات سروش
امتیاز:
۲.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ذهن های برنده

کتاب الکترونیکی ذهن‌ های برنده نوشتهٔ سایمون لنکستر است و مهرداد امان الهی ترجمهٔ آن را به عهده داشته. انتشارات سروش هم آن را به مرحلهٔ چاپ و نشر رسانده. اگر مایلید با برخی نکات و ترفندهای کاربردی در رهبری سازمان‌ها آشنا شوید، این اثر خواندنی را از دست ندهید.

درباره کتاب ذهن‌ های برنده

همگی می‌دانیم که رهبری یک سازمان، اگر همراه با بصیرت و تیزبینی نباشد، به‌زودی موجب فروپاشی آن سازمان خواهد شد. بااین‌حال، بسیاری از ما ممکن است با مشخصه‌های رهبری مطلوب و ویژگی‌های یک رهبر ایده‌آل چندان آشنایی نداشته باشیم. خواندن کتاب ذهن‌های برنده به ما کمک می‌کند تا با این موضوع و معیارهای مدیریت و رهبری موفقیت‌آمیز بیشتر آشنا شویم. اگر قصد دارید در آینده در سمت مدیر و رهبر یک شرکت یا سازمان به فعالیت بپردازید، باید بگوییم کتاب پیش روی دقیقاً برای راهنمایی شما نوشته شده است. 

نویسنده کتاب خود را با نکته‌ها و رازهایی آغاز کرده که از زبان بزرگ‌ترین رهبران جهان بیان شده‌اند و بدون شک می‌توانند مسیر شما را برای تبدیل شدن به یک رهبر موفق هموار کنند. در ادامه، دیدگاه خاص رهبران موفق و نوع نگرش آن‌ها به مشکلات و مسائل مورد واکاوی قرار گرفته. مطالعهٔ دقیق این بخش از کتاب به شما کمک می‌کند که مانند رهبران بزرگ بیندیشید و امور مختلف را مانند آن‌ها در ذهن خود حلاجی کنید. 

این کتاب مملو است از ترفندها و تکنیک‌های ساده اما کاربردی که با فراگیری آن‌ها می‌توانید دستاوردهای ارزشمندی را نصیب خود و شرکت مورد نظرتان بکنید. همچنین می‌آموزید که چطور با کنترل کردن ذهن غریزی، ذهن عاطفی و ذهن منطقی خود، همین‌طور با برقراری تعادل میان آن‌ها، بیشترین بازده را داشته باشید. 

کتاب ذهن‌ های برنده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به‌عنوان رهبر یا مدیر یک سازمان اشتغال دارید یا قصد دارید به‌زودی عهده‌دار مدیریت یک شرکت یا مؤسسه شوید، خواندن کتاب حاضر به شما کمک می‌کند که بتوانید در این مورد عملکرد بهتری داشته باشید.

بخشی از کتاب ذهن‌ های برنده

«بی‌شــک یکــی از مــوارد مهمــی کــه مــردم را به ســمت رهبرانشــان می‌کشــد قــدرت و توانایـی نطـق و بیـان آن‌هاسـت و اگـر به عنـوان یـک رهبـر در سـازمان و یـا مجموعـه‌ای قلمـداد می‌شـوید بایـد بتوانیـد ایـن قـدرت و توانایـی را داشـته باشـید و آن را بهبـود دهید. ایـن کتـاب شـامل انبوهـی از تکنیک‌هایـی اسـت کـه رهبـران سـازمان‌ها می‌تواننـد از آن طریـق نیازهـای مخاطبیـن خـود را بـرآورده کننـد. بدیهـی اسـت برخـی از مطالـب ممکـن اسـت بـا نـوع نگـرش رایـج جامعـه مـا در تضـاد بـوده یـا مغایرت‌هایـی بـا فرهنـگ مـا داشـته باشـد؛ امـا آنچـه ایـن کتـاب را از سـایر کتاب‌ها متمایـز می‌کند دیـدگاه کاربردی و مؤثـر نویسـنده اسـت. از دیـدگاه نویسـنده مهـارت متقاعـد کـردن دیگـران و مدیریـت بـر حـواس پنجگانـۀ مخاطبــان بــرای کســانی کــه خــود را رهبــر یــک ســازمان و یــا یــک مجموعــه قلمــداد می‌کننـد بسـیار ضـروری و مهـم اسـت. بنابرایـن یـک رهبـر بایـد بتواند تمامی سـطوح مغز مخاطبـان خـود را اعـم از سـطح غریـزی، سـطح احساسـی و سـطح منطقـی درگیـر کنـد.»

نظرات کاربران

کاربر 7728698
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

من فایل صوتی خواستم شما کتاب برام دانلود کردید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۴۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان